1403/02/09
5:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 31 خرداد 1393 6:33

شریفات:ماندن در فولاد از رفتن برایم بهتر بود

تلاش می کنیم بهترین جایگاه را به دست آوریم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: همان طور که دو سال پیش بهترین تصمیم را گرفتم و به فولاد آمدم اکنون نیز تصمیم بسیار خوبی گرفتم و با تیم شهرم تمدید کردم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل شریفات در گفت و گو با (ایسنا)اظهار کرد: من یک سال دیگر با فولاد قرارداد داشتم و همان طور که قبلا هم گفته بودم اولویتم فولاد بود. من گفته بودم اگر خود باشگاه من را بخواهد، من هم برای تمدید قرارداد مشکلی ندارم.

 وی بیان کرد: همان طور که دو سال پیش یکی از بهترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم و به فولاد آمدم، در حال حاضر هم فکر می کنم که تصمیم خیلی خوبی گرفتم که قراردادم را تمدید کنم. من این تیم را دوست دارم و علاقه مند بودم که با فولاد که تیم شهرم است، همکاری کنم.
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من شرایط فولاد را به صلاح خودم دانستم و برای گرفتن تصمیم خیلی سبک و سنگین کردم و در نهایت این تصمیم را گرفتم که ماندن در فولاد از رفتن به تیم دیگری بهتر است.

 وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به پیشنهاد تیم هایی ازجمله استقلال تهران فکر کردید؟ عنوان کرد: من از استقلال و دو سه تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم. با برخی از این تیم ها با سرمربیان شان و با برخی دیگر با مدیرعامل های شان صحبت کردم ولی اولویت من فولاد بود و دوست داشتم با این تیم کار کنم.
شریفات بیان کرد: من منتظر بودم تا ببینم باشگاه فولاد چه تصمیمی می گیرد و گفته بودم اگر باشگاه فولاد دوست داشته باشد که من در این تیم باشم، می مانم. در نهایت هم به این صورت شد و باشگاه من را خواست و شرایط به صورتی شد که بمانم.
وی درباره حضور اسکوچیچ در فولاد هم گفت: طی سال های گذشته برای اولین بار بود که فصل گذشته ملوان با اسکوچیچ به این صورت خوب نتیجه گرفت و مسلما بودن اسکوچیچ به این تیم خیلی کمک کرد. شخصیت این مربی می تواند به تیم و بازیکنان ما هم کمک کند و فکر می کنم بازیکنان مان بتوانند خیلی از موارد را از او یاد بگیرند و مطمئن هستم با اسکوچیچ هم می توانیم مانند سال گذشته حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟ گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. سال گذشته شرایط خیلی خوبی داشتیم و وضعیت به صورتی شد که تیم مان قهرمان شد، امیدوارم امسال هم آن شرایط تکرار شود. امسال هواداران خیلی از ما انتظار دارند و توقع آن ها خیلی بالا رفته است و ما هم تمام سعی مان را می کنیم که قهرمانی تکرار شود و اگر هم نشد تلاش مان را می کنیم تا بهترین جایگاه را به دست آوریم.

اسماعیل شریفات قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با فولاد تمدید کرد.

منبع خبر : ایسنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (11 نظر تا کنون)

استاد دانشگاه
دوشنبه 02 تیر 1393 9:45 AM
لطفا" جواب دهيد كه آيا با اين نيمكت و اين تيم حدودا" نصفه و نيمه(بدون دروازبان و دوتا دفاع ثابت و با تجربه مثل عبدالله و بدون فروارد شش دانگ) مي توان در مسابقات آسيا قهرمان شد؟اگر شريفات ياجماعتي يا رفيعي يا بدرلو فقط براي چند ماه مصدوم شوند اي مديران فولاد به اين فكر كرديد كه چه نتايجي بدست مي ايد؟مگر اينكه اصلا" به فكر قهرماني چه در ليگ چه در آسيا نباشيد؟؟؟؟كه انگار همينطور است. اي كاش قدر 50000 هزار هوادار كه فقط براي يك بازي حضور پيدا كردند را بدانيد

هوادران فولاد
دوشنبه 02 تیر 1393 9:37 AM
شریفات دوستت داریم . شریفات با این تصمیمت دل تمام هواداران خوزستانی را شاد کردی . دعایی تمام مردم خوزستان پشت و پناهت باشد .

123
یک شنبه 01 تیر 1393 9:28 PM
دمت گرم

امير حسين اهواز
یک شنبه 01 تیر 1393 3:10 AM
چرا نظر ما رو نميزاريد اقاي دهكردي نزار يد رحماني و أفشين و نوري و رضائي إز تيم برونداينها بودن كه با كمك تيم رو اسيايي كردن با همت وكمك بچه ها

اميرحسين اهواز
یک شنبه 01 تیر 1393 2:34 AM
كسايي مثل شريفات با ارزش هستند ولي فولاد بايد تلاش كنه افرادي مثل رحماني و نوري وافشين ،رضائي رو ازدست نده و براي بازگشتشون به تيم تلاش كنه نبايد شيرازه تيم ازهم بپاشه راز موقفيت فولاد بازيكنان با تجربه و جوان بود، عبدالله كه رفت، حداقل اين ها رو نگه داريد مرديم إز استرس

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---