1403/02/28
9:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 13 شهریور 1393 13:6

در مورد رحمانی تا نیم فصل صبر می‌کنیم

عسگریان: تیم ما جوان است و به تجربه نیاز دارد

معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: به رای محرومیت دو جلسه‌ای ایمان موسوی اعتراض می‌کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسگریان در مورد وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط ما خوب است به زودی به تهران می‌آییم و در دیدار هفته هفتم مقابل پیکان به میدان می‌رویم.
وی در مورد اینکه فولاد خوزستان در دو بازی گذشته پیروز نشده‌ اظهار داشت: به هر حال فوتبال پستی و بلندی دارد و همیشه در روی یک پاشنه نمی‌چرخد. ما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. تیم ما بسیار جوان است و به تجربه نیاز دارد.
عسگریان در پاسخ به این سؤال که آیا آرش افشین مشکلی از لحاظ سربازی باری بازی کردن ندارد،‌خاطرنشان کرد: افشین تمرینات خود را برگزار می‌کند و مشکلی از لحاظ سربازی برای بازی کردن ندارد. او باید از لحاظ بدنی به سلامتی کامل برسد تا بتواند در میدان حاضر شود.
وی در مورد وضعیت بختیار رحمانی و اینکه او از لیست فولاد خوزستان کنار گذاشته شده، تصریح کرد: شرایط رحمانی را تا نیم فصل بررسی می‌کنیم تا ببینیم وضعیت او به کجا می‌انجامد. رحمانی بچه باشگاه فولاد خوزستان است و کاپیتان تیم ماست. باید به طور دقیق وضعیت او بررسی کنیم و تصمیم مناسبی بگیریم.
معاون باشگاه فولاد خوزستان در مورد محرومیت دو جلسه‌ای ایمان موسوی به خاطر مصاحبه علیه امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: چه کاری می‌توانیم انجام دهیم بازیکنان باید به فکر تیم باشند البته هنوز در این مورد چیزی به صورت کتبی اعلام نشده است.
وی در مورد اینکه آیا به این محرومیت اعتراض می‌کند، گفت: به رای صادر شده اعتراض می‌کنم البته باید ببینیم موسوی در این مورد حق داشته یا نه. اگر رایی را ابلاغ کنند اعتراض خواهیم کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

shahabjojo
جمعه 14 شهریور 1393 12:34 PM
ایشالا همچی درست میشه...نگران نباشید

علی دزفول
جمعه 14 شهریور 1393 11:50 AM
موسوی دوجلسه اونوقت رحمتی فقط جریمه نقدی. چقد تفاوت.

رضا از دزفول
جمعه 14 شهریور 1393 10:18 AM
قضيه ي بختيار را اينقدر پيچيده نكنيد كسي نگفته براي هميشه او را از تيم كنار بگذاريد منظور اين است كه با توجه به مصدوميت بلند مدتي كه دارد اسم او از ليست خارج شده و به جايش بازيكن جذب شود تا فولاد با قدرت به كار خود ادامه دهد بختيار هم پس از بهبودي مي تواند در خدمت تيم باشد

فولادی
پنج شنبه 13 شهریور 1393 11:48 PM
آقای رضایی شما که خیلی از کامنتای من نشون نمیدید ی خواهشی ازتون داشتم به بازیکنای بگید قبل بازیها اینقد مصاحبه نکنن الان برید توی سایتای مختلف ورزشی بخصوص ورزش3 میبینید که بازیکنای هیچ تیمی به اندازه ما مصاحبه نکردن... همین رسانه ها هستن که تیم به حاشیه میبرن

توفیق
پنج شنبه 13 شهریور 1393 6:16 PM
ایمان موسوی باید بیشتر حواسش باشه 4 هفته از پارسال با خودش محرومیت آورد الان هم اگه دو جلسه محروم شه دیگه نوبرشه.... آقا فولاد یه مهاجم خارجی و یک بازی ساز میخواد

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---