1403/02/17
22:29
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 21 شهریور 1393 7:31

فولادی ها پس از دیدار با گسترش چه گفتند؟

از شعار دهندگان ناراحتیم، آنها فولادی نیستند

بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز نظراتشان را بیان کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از (ایسنا)، اغلب بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان از برخی افراد حاضر در استادیوم که علیه تیم شعار داده اند، ناراحت هستند و آنها را هواداران واقعی فولاد نمی دانند.

اسماعیل شریفات:
از شعارهای هواداران ناراحتم
 اسماعیل شریفات پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهارکرد: این برد را به هوادارانی تبریک می گویم که تا آخرین لحظه ما را حمایت کردند.
وی با ناراحتی از هوادارانی که علیه تیمش شعار دادند، گفت: بسیار ناراحت هستم. به هر حال برای هر تیمی چنین اتفاقی می افتد، اسپانیا قهرمان جهان در مرحله مقدماتی جام جهانی اخیر حذف شد و این در حالی است که ما نباختیم بلکه مساوی کرده بودیم و هواداران این گونه علیه ما شعار دادند. البته فکر می کنم این بازی در حد و اندازه ما نبود اما خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را ببریم.وی تاکید کرد: همه بازیکنان فولاد برای بازی با استقلال عزم خود را جزم کرده اند و ان شاالله برای سه امتیاز در آن بازی حضور خواهیم داشت.


امید خالدی:
 انتظار داشتم هواداران صبورتر باشند
مدافع  فولاد گفت: انتظار داشتم هواداران تیم صبورتر باشند.
امید خالدی اظهارکرد: خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را ببریم. بازی خیلی خوبی بود.تماشاگران در طول تمام فصل ها به ما لطف داشتند، من توقع داشتم که این هواداران امروز نیز صبور باشند. از دست آن ها ناراحت نیستم. مردم خوزستان ذات کاملا خوبی دارند و احتمال می رود این تماشاگران از جایی حمایت می شدند.همه بازیکنان فولاد از جان خود مایه می گذارند. من خودم با پای مصدوم در حال بازی کردن هستم و این کارم به عشق فولاد و هواداران است.


مهدی بدرلو:
با تمام قوا به مصاف استقلال می‌رویم
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید تیمش در بازی آینده برابر استقلال با تمام قوا به تهران می رود.
مهدی بدرلو اظهارکرد: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و توانستیم نتیجه ای را که می خواستیم کسب کنیم؛ چرا که در هفته های قبل نتایج مطلوب را کسب نکرده بودیم.هر چه از لحظات بازی بیشتر سپری می شد فشار روی بازیکنان بیشتر می شد ولی خدا را شکر با تلاش بچه ها توانستیم سه امتیاز این بازی را ازآن خود کنیم. تیم فولاد همچنان نیاز به حمایت هواداران دارد. اکنون برای تعیین قهرمان خیلی زود است اما برای تیم ما دور از دسترس نیست و ان شاالله دوباره این قهرمانی را کسب خواهیم کرد.وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال تهران اظهارکرد: شک نکنید که با تمام قوا برای شکست دادن استقلال به تهران خواهیم رفت.


شهاب کرمی:
 امیدوارم به صدر جدول برسیم
هافبک فولاد امیدوار است که تیمش با موفقیت در بازی های آینده، به صدر جدول برسد.
 شهاب کرمی پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و جنگندگی بسیار بالا بود. موقعیت های زیادی را در نیمه اول به دست آوردیم و بالاخره در ثانیه های پایانی نیمه دوم توانستیم از روی نقطه پنالتی، گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانیم. ان شاالله با پیروزی مقابل استقلال و باتوجه به نتایجی که امروز در سایر بازی ها رقم خورد، بتوانیم به صدر جدول برسیم.


علیرضا سلیمی:
یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را انجام دادیم
دروازه بان فولاد می گوید تیمش در بازی با گسترش فولاد یکی از سخت ترین بازی ها را انجام داده است.
 علیرضا سلیمی پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود. یکی از سخت ترین بازی ها را انجام دادیم و استرس بالا بود اما خدا را شگر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
مطمئنا بازی به بازی شرایط ما از این که هست، بهتر خواهد شد.برای بازی با استقلال حتما برای سه امتیاز خواهیم رفت.


بهمن کامل:
هواداران انتظار بازی خوب را دارند
 بهمن کامل گفت: هواداران همیشه انتظار دارند بازی خوبی را از تیم مورد علاقه شان ببینند ولی باید صبور باشند.خدا را شکر بازی خیلی خوبی را ارایه دادیم و خواست خدا بود که این بازی را پس از جنگندگی بالا ببریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. هواداران همیشه انتظار دارند بازی خوبی را از تیم مورد علاقه شان ببینند اما آن ها اگر صبور باشند، بازی های زیباتری را از ما خواهند دید.


ساسان انصاری:
 شرایط فولاد خوب بود و خوب‎تر هم شد
بازیکن فولادخوزستان گفت: شرایط ما خوب بود و با این برد نیز خوب تر شد.
 ساسان انصاری پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهارکرد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی را ارایه دادیم. تیم حریف یک بازی کاملا دفاعی را از خود نشان داد. ما هم تمام تلاش خود را کردیم.
شرایط ما خوب بود و با این برد نیز خوب تر شد. ان شاالله در بازی با استقلال برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم و ان شاالله نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.
انصاری درخصوص شعار تماشاگران علیه تیم گفت: متاسفانه این ها تماشاگران واقعی فولاد نبودند و شعارهای کاملا غیرحرفه‌ای می دادند. تماشاگران حرفه ای که همیشه در کنار فولاد بودند، تا دقیقه آخر بازی تیم را حمایت می کنند. امیدوارم این تماشاگرنماها کمتر شوند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (43 نظر تا کنون)

pezhman
پنج شنبه 27 شهریور 1393 3:38 PM
با سلام ما دراین برهه از زمان که تمامی دشمنان فولاد شمشیر را از رو بسته اند باید بدانیم این شعارها آب به آسیاب دشمن ریختن است شعاردادن انتقاد کردن زمان خاص خودش را دارد .اما در مورد شعارهای که در مورد مدیر عامل اخلاق مدار که دراین سالها جز خدمت به فوتبال این سرزمین زرخیز نموده نگرانم.به امید سرافرازی خوزستان وفولاد مردانش . یا حق لیدر فولاد

محمد
چهارشنبه 26 شهریور 1393 12:32 AM
با این همه محروم و مصدوم که تیم دارد و با حاشیه هایی که فدراسیون برای تیم ساخته واقعا" سخته از تیم بخواهیم در همه بازیها پیروز باشه از هواداران فولاد میخام کمی صبور باشند

علی3351
سه شنبه 25 شهریور 1393 12:32 PM
امیدوارم جلوی استقلال دل هواداران رو شاد بکنید که این هواداران بی تحمل آروم بشن

توفیق هاشمی زاده
دوشنبه 24 شهریور 1393 11:42 PM
ازتمامی هواداران واقعی فولادخواهشمندمصبرپیشه کنن وبه کادرفنی وبازیکنان فرصت بدن چون خیلی ازبازیکنان رفتن وتیم جوان شده باکادرجدیدپس نبایدانتظاربیش ازاندازه داشت ونتایج هم بدنبوده وخوب کارکردن ومطمئن باشیداگردست مدیرعامل بازبودحتمابازیکنان راحفظ میکردویامیخریدامامطمئن باشیداجازه بهش ندادن...به امیدموفقیت فولاد

علی نعامی
دوشنبه 24 شهریور 1393 10:37 PM
نمیدونم چی بگم نظرها خیلی از هم دور هستند. نمیدونم چرا داریم از هم انتقاد میکنیم اونم اینطوری بازی گذشت تماشاگر نمیاد ورزشگاه بخنده یا تفریح کنه یه فولادی میاد فقط برد فولاد رو ببینه در انتها از تمام برادرهای فولادی اهوازی درخواست میکنم وقتی میریم ورزشگاه صبور باشن حرفه ای.

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1708 - مجموع امتیازات : 3507
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---