1403/02/10
2:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 20 بهمن 1393 16:11

اسکوچیچ در ایران بهترین است

الویس نونگ: فولاد برای بهترین عنوان می جنگد

الويس نونگ مي گويد دراگان اسکوچيچ قابليت مربي گري در اروپا را دارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نانگ در گفت و گویی با "ورزش سه" درباره فولاد و اسکوچیچ و لیگ ایران صحبت های جالبی انجام داد که در زیر می خوانید.

دو گل در دربی فوق العاده است
همیشه حس خوب بعد از گل را دوست دارم و زدن دو گل در دربی حس فوق العاده ای دارد و همیشه گل زدن در یک مسابقه من را برای بازی بعد آماده تر می کند. اگر بخواهم حس ام بعد از گلزنی را در یک جمله بگویم این است که احساس غرور و افتخار می کنم.

اسکوچیچ بهترین مربی لیگ ایران است
اسکوچیچ بهترین مربی ایران است، او یک مربی جوان است که آینده به مراتب درحشان تری در انتظار اوست.او استاد تطبیق شرایط و بازیکنان است. فولاد و هوادارانش می دانند بهترین مربی را دارند و با پیشرفت و نمایش خارق العاه او مطمئنمکه او را در فوتبال اروپا خواهیم دید.کار کردن با او باعث افتخار من است و همیشه خاطره ی فانازبرووک مربی سابقم در بلژیک که اکنون با تیم های مطرح اروپا همکاری می کند را برایم اسکوچیچ زنده می کند.مطمئنم با او چیزهای بیشتری به دست می آوریم.



شریفات بازیکن مورد علاقه ی من است
بازیکنان مطرحی در فوتبال ایران حاضر هستند مثل سروش رفیعی و یا در بین جوان‌تر‌ها یوسف وکیا، ولی به شخصه اسماعیل شریفات بازیکن مورد نظر من است.

چاگو از فولاد برایم گفت
از بین پیشنهاداتی که از کویت و دیگر کشورها داشتم، فولاد را برگزیدم چرا که فولاد قهرمان لیگ ایران است و در جام قهرمانی آسیا حاضر خواهد بود.فولاد تیمی است که برای بهترین عنوان می جنگد. مورد توجه اسکوچیچ قرار گرفتم و چاگو از امکانات و شرایط خوب فولاد مرا مطلع ساخت.

سرعت مهاجمان فوق العاده است
لیگ ایران پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان خوب زیادی در آن شاغلند اما سرعت برخی بازیکنان علی الخصوص مهاجمان چشمگیر است.

می‌خواهیم قهرمان شویم
در تلاش هستیم که با پتانسیلی که داریم خود را در مسیر قهرمانی حفظ کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (19 نظر تا کنون)

مائده
سه شنبه 28 بهمن 1393 8:21 PM
ایشالله که چن سال بامون بمونه..میدونم از الان چشم بقیه ی تیما ب نانگه♥..نذارید بره..

موسوی
جمعه 24 بهمن 1393 4:32 AM
اکثر طرفدار های فولاد از بازی نانگ راضی هستند این مسئله رو میشه از کامنت های دوستان در سایت نیز متوجه شد امیدواریم که قرارداد این بازیکن به صورت بلند مدت و قبل از پایان فصل تمدید بشه تا تیم های دیگه اون رو جذب نکنن فولاد همیشه بازیکن با کیفیت به ایران میاره ولی متاسفانه زود از دستشون میده

توحید فولادی
چهارشنبه 22 بهمن 1393 2:07 AM
ما برای چیزی که مستحقش هستیم میجنگیم این رو دیگه حتی بد خواهانمون هم میدونن که فولاد حرفه ای شایسته و شخصیت قهرمانی رو داره هر چند نیازی به بیانش نیست اما میگم فولاد اونقدر حرفــــــــــه ای هست که اسیر حاشیه نشه حالاهـــــــی بعضیها دنبال آتو باشند مانع تراشی کنن دستو پامون رو ببندن اما باز قهرمانیم میدونید چرا؟ چون دو چیز داریم که بعضیها ندارند یعنی { عشق و تعصب } :)

مهدی از اهواز
سه شنبه 21 بهمن 1393 11:48 PM
بهترین بازیکنای خارجی لیگ رو فولاد وارد فوتبال ایران کرده ولی حفظ نکرده مثل جانواریو.عمادرضا.پادوانی.پریرا.......خواهش میکنم کمی جهت نگه داشتن این بازیکنای خوب با برنامه بهتری رفتار کنید

رضا از دزفول
سه شنبه 21 بهمن 1393 11:17 PM
سطح بازي چاگو و به خصوص نانگ بسيار بالاست مثل روز روشن است كه در پايان فصل تيمهاي اماده خور به سراغشان مي ايند پس به هر قيميتي شده اينها را حفظ كنيد تا باز اه نكشيم و افسوس نخوريم

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---