1403/02/31
17:0
Register

تبلیغات

سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 10 تیر 1394 12:46

اژدری‌زاده: با اسکوچیچ کاملا هماهنگیم

سیاست ما جوان کردن تیم فولاد خوزستان است

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان می گوید براساس تفکرات و سلیقه اسکوچیچ در بازار نقل و انتقالات شرکت کرده ایم و به فعالیت خود ادامه می دهیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده در رابطه با شرایط تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات گفت: بر اساس نظر آقای اسکوچیچ تا کنون در نقل و انتقالات پیش رفتیم، حسین مالکی، مهدی دغاغله و حسین ابراهیمی سه بازیکنی بودند که تاکنون جذب کرده ایم، در دو سه پست دیگر نیز نیاز داریم که به زودی اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد:تیم در حال حاضر در کردان کرج اردو زده است و دیروز هم در یک بازی دوستانه به پیروزی رسید، براساس سیاستی که داشتیم تصمیم به جوان کردن تیم گرفتیم و تاالان هم موفق بودیم، البته کاملا مشخص است که هر مربی برنامه های تاکتیکی و اهداف خود را دارد و ما هم طبق برنامه های اسکوچیچ پیش می رویم و کاملا با او هماهنگ هستیم.

سرپرست باشگاه فولاد در ادامه راجع به ادامه همکاری مهرداد جماعتی گفت: مهرداد از بازیکنان فولاد است که سالها و از پایه ها به اینجا رسیده و حضور بازیکنی همچون او برای ما بسیار مهم است، امروز عصر با وی جلسه ای داشتم و به صحبت هایی با یکدیگر پرداختیم و متفق القول بر این تصمیم بودیم که وی در فولاد حفظ شود و ادامه دهد، بهرحال هم خودش، هم ما و هم اسکوچیچ مایل به ادامه همکاری هستیم، اما برای این ادامه همکاری کمی باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

وی در پایان راجع به وضعیت بختیار رحمانی گفت: وضعیت بختیار هم بنا به گفته آقای تاج به گونه ای است که وی قطعا باید در یکی از تیم های نظامی توپ بزند و یقینا نمی توانیم وی در لیگ پانزدهم در اختیار داشته باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (15 نظر تا کنون)

سعید رکنی از شوش
جمعه 12 تیر 1394 4:11 AM
با سلام خدمت مسوولان محترم فولاد.بیایید در کنار جوان کردن تیم از بازیکنان با تجربه و گلزن هم استفاده کنم.نذاریم نانگ از دست بره که اگه بذاریم همین بازیکن تو فصل آینده میره با تراکتور ویا ...و آقای گل میشه.خودمون قضاوت کنیم نانگ تو نیم فصل دوم به تیم اضافه شد و9گل زد.به نظر شما چنین بازیکنی لیاقت بازی تو تیم فولاد رو نداره که باش قرارداد نمیبندین.به نظر من باید نانگ رو راضی کنیم و مبلغ درخواستیش رو پرداخت کنیم قطعا این بازیکن می تونه به ما تو سخت ترین شرایط کمک کنه.مطمئنم تمدید کنید پشیمون نمیشید

محمدحسام
پنج شنبه 11 تیر 1394 7:08 PM
درود بر اسکوچیچ و باشگاه فولاد مردان . مطمئنا ادغام بازیکنان جواب و بازیکنان باتجربه در کنار هم به نفع تیم خواهد بود. به امید درخشش جوانان ما در این فصل.

سرو میرزا
پنج شنبه 11 تیر 1394 10:26 AM
بابا تورو خدا آقای اژدری زاده مسئله رو جدی بگیر برادر الان هوادارا چند هفتس خاب ندارن شما گفتی از یارگیری فولاد راضی هستی الان خداوکیلی چندفصل گلومون پاره شد بسکه گفتیم آقا ی دروازبان درست بیارید ی فوروارد گلزن بیارید ی دفاع بلند زن بیارید درسته جون کردن تیم خوبه اما مقابل تیمای گردن کلفت جوانگرایی سرف نتیجه میده ایا مقابل سپاهان امیدی به پیروزی هست جون احتیاج به تجربه داره ایا با دوتا بازی دوستانه ضعیف مثل بازی با کلوچه پیمان این تجربه بدست می یاد از خاب بیدار شید و با جسارت عمل کنید

s
شنبه 13 تیر 1394 1:31:41 AM
معلوم نیست از دروازه بان چه انتظاری دارید نکنه می خواید بره جلو واستون گلم بزنه بهترین رکورد کلین شیت انگار کمه براتون
s
شنبه 13 تیر 1394 1:36:21 AM
نکنه انتظار داری دروازه بان بره جلو گل بزنه براتون رکورد کلین شیت کمه? یکم هم منتقطی باشید
سجاد ملایی-شوش دانیال
پنج شنبه 11 تیر 1394 9:30 AM
هر چی جوانتر باشیم با روحیه و شادبتر و با انگیزه تر خواهیم بود

علی mis
پنج شنبه 11 تیر 1394 4:55 AM
بایت ترکیبی که این فصل دارید میچینیدوبهترین بازیکنامون روازدست دادیم چه ایرانی وچه خارجی مثل فصل قبل متاسفانه دوباره فولادمهره های کلیدی خودش رومفت ومجانی دراختیار تراکتورسازی وسپاهان قرار داده اونوقت خود فولادمیره بازیکنان تیمهای ضعیف یابازیکنهای متوسط رومیگیره حیف شد سروش رفیعی ،بختیار رحمانی ،آرش افشین،پادوانی،لوسیانوپریرا،آلویز نانگ،فکرمیکنم خیلی دارید بااعصاب هواداران بازی میکنیدفقط غصه اش مال ماست انگاردوست دارید فقط توی لیگ بمونید نه به فکرقهرمانی یانه حتی سهمیه آسیایی دغدغه ای ندارید

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1533 - مجموع امتیازات : 2865
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1487 - مجموع امتیازات : 2704
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1454 - مجموع امتیازات : 2772
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1448 - مجموع امتیازات : 2659
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---