1403/02/07
4:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 21 مرداد 1394 14:21

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولاد:

از ایده‌ها و نظرات اسکوچیچ استفاده می‌کنیم

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولادخوزستان گفت: کاملا با اسکوچیچ هماهنگ هستیم و از ایده‌ها و نظرات او بهترین استفاده را در زمینه بازیكن‌سازی خواهیم برد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی سویلمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: با تمام فراز و نشیب‌هایی كه بود قرار است امسال با برنامه‌ریزی بهتر كار كنیم و در این راستا تستگ‌یری برای تیم‌های نوجوانان و امید باشگاه فولاد را از بازیكنان اهواز آغاز كرده‌ایم و انشاءالله از هفت هشت روز دیگر نیز برنامه‌ریزی برای تیم‌های نونهالان و نوجوانان را نیز آغاز می‌كنیم تا با قدرت و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر، تیم‌های‌مان را برای فصل آینده آماده كنیم.
 

وی خاطرنشان‌كرد: لیگ‌های امید و جوانان کشور احتمالا از شهریورماه آغاز خواهند شد و البته فدراسیون هنوز هیچ ابلاغی را در این زمینه به ما نداده است. خدا را شكر آقای اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه و تمام اعضای هیات مدیره نظر بسیار مساعدی به فعالیت آكادمی دارند. البته یكسری مشكلات مالی وجود دارد كه باید برای آن برنامه‌ریزی شود و با یك مدیریت صحیح و اصولی، انشاءالله مشكلات حل خواهند شد.


مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولادخوزستان گفت: با توجه به آیین‌نامه‌ای كه برای ما در نظر گرفته شده است، باید كارمان را با كیفیت خیلی بیشتر و بهتر انجام دهیم و باید به صورتی بازیكن تربیت كنیم و به تیم بزرگسالان تحویل دهیم كه مورد نظر اسكوچیچ باشد و باید بر اساس ایده‌های او عمل كنیم. ما کاملا با اسکوچیچ  هماهنگ هستیم و از ایده‌ها و نظرات او بهترین استفاده را در زمینه بازیكن‌سازی خواهیم برد.


وی بیان‌كرد: سال گذشته تیم‌های پایه ما نتایج خوبی را در كشور به دست آوردند و مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره نیز برای امسال خواستار این شده‌اند كه عملكردی بهتر از سال قبل داشته باشیم و انشاءالله ما هم تیم‌ها را به صورتی می‌بندیم كه در مسابقات كشوری خوب نتیجه بگیرند.

 
سویلمی خاطرنشان‌كرد: آكادمی باشگاه فولادخوزستان تمام امكانات لازم را دارد و در این خصوص هیچ مشكلی نداریم. ما در حال حاضر سه زمین چمن، سالن سرپوشیده و بدنسازی و استخر در اختیار داریم و آن مشكلات اندكی هم كه وجود دارد انشاءالله با مدیریت اصولی حل خواهد شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

توفیق
پنج شنبه 22 مرداد 1394 2:31 AM
آکادمی فولاد برترین آکادمی آسیاست اینو من نمیگم آمار جام های کسب شده میگه

کاظم اهوازی
چهارشنبه 21 مرداد 1394 8:59 PM
خوشبحال تراکتوریها و ملوانیها

اسحاق
چهارشنبه 21 مرداد 1394 8:34 PM
چه فایده تیم هابایدخیلی وقت شروع به تمرین وتست گیری میکردندبایدهیت مدیره ومدیریت باشگاه به سرمربی تیم فشاربیاورندکه ازتیم های پایه بازیکن بگیرید تااینقدربرای هزینه کردن دراین تیم ها به فکرپول نباشید

رضا
چهارشنبه 21 مرداد 1394 8:01 PM
جناب آقای سویلمی بحث آکادمی و سرمایه گذاری بر روی نوجوانان و جوانان بسیار عالی و قابل تقدیر است اما نتیجه این کار نباید به نحو احسنت در تیم اصلی دیده شود ؟ آیا جهت حذف قانون من درآوردی انتقال مفت و مجانی بازیکنان جوان به تیمهای نظامی اقدامی شد ؟ چرا ما نباید از سرمایه های خود استفاده کنیم ؟ در حالی که ما از نبود هافبک بازیساز ممتاز در تیممان لطمه می خوریم تیمی مانند تراکتور سازی دارد با سرمایه های ما جولان می دهد . به نظر شما مجددا آیا این بازیکنان را در فولاد خواهیم دید ؟

سجاد ملایی-شوش دانیال
چهارشنبه 21 مرداد 1394 5:30 PM
تا میتونید بازیکن سازی کنید

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---