1403/02/10
12:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 19 اردیبهشت 1395 18:3

اتفاق روز:

بازگشت یوسف به ترکیب فولاد خوزستان

دیدار تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان نکته جالبی به همراه داشت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ترکیب بازیکنان اعلام شده از سوی دراگان اسکوچیچ برای دیدار مقابل نفت تهران نام بازیکن جوان و در عین حال باتجربه و میدان دیده فولاد خوزستان به چشم خورد و به این ترتیب یوسف وکیا که به دلیل مصدومیت مدت زیادی از حضور در زمین مسابقه محروم بود دوباره پای در مستطیل سبز نهاد تا اینگونه خیال هواداران فولاد را آسوده کند.


این مدافع که در فصل سیزدهم و چهاردهم از بازیکنان پرکار تیم بزرگسالان فولاد خوزستان به شمار می رفت و نام او همواره در میان بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال امید دیده می شد، در جریان دیدار سال گذشته فولاد خوزستان و تیم ایثار جیرفت از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، از ناحیه رباط صلیبی پا مصدوم شده بود و پس از گذشت مدت زیادی دوری از میادین بار دیگر با پیراهن فولاد خوزستان پا به میادین گذاشت.


آخرین دیدار لیگ برتری این مدافع به هفته پنجم و بازی فولاد با پرسپولیس تهران در مورخ 3 شهریور 1394 بازمی گردد که اتفاقا 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت.
یوسف وکیا که در لیگ پانزدهم تنها400 دقیقه پا به توپ بوده است، پیش از این و در لیگ چهاردهم با 2030 دقیقه حضور در ترکیب و به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس منجر به گل از خوب های فولاد به شمار می رفت.

لازم به ذکر است؛ یوسف وکیا متولد سال 1372 می باشد و با توجه به سابقه حضور این بازیکن خوزستانی در رده های مختلف تیم های پایه فولاد و متعاقب آن تجربه ملی پوشی تیم های رده سنی ایران می تواند روزهای خوب و موفقی را با فولاد تجربه کند.


منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

بابک
دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 10:02 AM
یوسف حرف نداره ، اومدنش مبارک خودش و هوادارها

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1295 - مجموع امتیازات : 2021
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---