1403/02/05
11:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 05 تیر 1395 15:24

با درخواست سعداوی؛

تمدید قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با ماتیاس چاگو

هافک دفاعی کامرونی فولاد در شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پیراهن این تیم را برتن می کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از درخواست سرمربی تیم و مذاکرات انجام شده بین علیرضا اژدری زاده، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با ماتیاس چاگو، قرارداد همکاری به مدت یک فصل امضاء گردید و به این ترتیب فولاد خوزستان در مسابقات آینده از حضور این بازیکن تاثیرگذار و باکیفیت بهره لازم را خواهد برد.
چاگو با 32 سال سن سابقه حضور در لیگ کرواسی را دارد و متالاک، دیناموزاگرب، ایسترا و لوکوموتیو تیم هایی در لیگ کرواسی تیم هایی هستند که این بازیکن کامرونی سابقه بازی در آنها را داشته است.

این بازیکن کامرونی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر با 2529 دقیقه حضور در میادین و به ثمر رساندن 3 گل و یک پاس منجر به گل عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشت.

گفتنی است؛ از هفته های گذشته مدیران باشگاه فولاد با درخواست سرمربی این تیم اقدام به تعیین تکلیف قرارداد برخی از بازیکنان تیم بزرگسالان کرده اند و بر این اساس حضور اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی،مهرداد جماعتی، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده و یوسف وکیا در جمع فولادمردان قطعی شده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

منصور
یک شنبه 06 تیر 1395 5:23 PM
باسلام.تبریک به آقای سعداوی بابت سرمربی شذن فولاذ قهرمان برای موفقیت بیشتراردوباریگردان میانی خوب محمود مـطلق زاده وهادی حبیبی نراد استفاده کنبد احمد جبوری را برای فوروارد حتمی بکیرید

علی آنزان
یک شنبه 06 تیر 1395 1:55 PM
مبعلی رو بگیرید لطفا

توفیق
یک شنبه 06 تیر 1395 1:49 PM
این بازیساز تیم کی قراره بیاد ؟ در کنار احمد عبدا... زاده با ایجاد رقابت شاهد اوج گیری مجدد فولاد باشیم

مهدی چنانی
یک شنبه 06 تیر 1395 4:47 AM
تبریک چاگو هافبک دفاعی خوب و جنگنده ای میباشد و به همراه بوحمدان میتواند زوج خوبی را در جلوی مدافعان تشکیل بدهد. ولی فولاد در چند پست نیاز به تقویت دارد که اگر تقویت نشود صددرصد مقابل حریفان به مشکل میخورد. دروازبان، دفاع وسط، هافبک طراح، وینگر چپ، مهاجم نوک. که میتواند با جذب این بازیکنان این نقاط را کاملا قدرتمند کنند: رحمان احمدی، عبدالله کرمی،پژمان منتظری، ایمان مبعلی، میلاد زنیدپور، میلاد میداودی،مسعود حسن زاده. خواهشمندیم هرچه زودتر در جذب این بازیکنان اقدام فرمایید. باتشکر.

فولادی متعصب
یک شنبه 06 تیر 1395 4:24 AM
سلام تو رو خدا یه بازیساز بگیرین و یه مهاجم تمام کننده جذب کنید آقایون مسئولان به فکر تیم باشید نمیخاییم دیگه تیم بزرگ فولاد رو در نیمه ی پایین جدول ببینیم لطفا بازیکن بگیرید.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---