1403/02/01
17:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 17 مرداد 1395 22:44

چاگو: فولاد روز به روز بهتر می شود

هافبک کامرونی فولاد درباره وضعیت تیم و شرایط فولاد گفت: با توجه به اینکه کادر فنی در نظر دارد با جذب یکی، دو بازیکن به فکر تقویت تیم باشند یقینا با هماهنگی بازیکنان و اجرای تاکتیکی دستورات کادر فنی آینده خوبی برای تیم فولاد در ادامه لیگ پیش بینی می کنم و جایگاه بسیار خوبی را برای این تیم در پایان لیگ رقم خواهیم زد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، چاگو درباره شکست از ذوب آهن در هفته سوم عنوان کرد: درباره این بازی چه می توانیم بگوییم. از نتیجه به دست آمده در بازی با ذوب آهن بسیار غمگین و ناراحت هستیم. در این بازی هم حق مان باخت نبود. بعد از بازی با پرسپولیس در برابر ذوب آهن برای نتیجه ای بهتر به میدان رفتیم و تلاش مان را هم کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه دفاعی دو گل بسیار بد خوردیم. فوتبال همین است و در آن شکست و پیروزی وجود دارد و چیزی قابل پیش بینی نیست. این بازی تمام شد و باید از آن درس بگیریم و در بازی های آینده به خصوص در مشهد مقابل سیاه جامگان به کار گیریم و این نتیجه را تلافی کنیم.
هافبک کامرونی فولاد گفت: در بازی اول مقابل ماشین سازی هماهنگی لازم را نداشتیم. ضمن اینکه شناخت چندانی از حریف خود نداشتیم. با این حال باید با بدشانسی کامل و روی دو توپ ارسالی بر روی دروازه ما در کل بازی دروازه مان گشوده شد و علی رغم برتری میدانی که داشتیم در پایان با شکست مواجه شدیم که به نظرمن اگر در این بازی قدر موقعیت های به دست آمده را می دانستیم می توانستیم با اختلاف زیاد ماشین سازی را با شکست بدرقه کنیم. در 2 بازی دیگر نیز وضعیت همین بوده و متاسفانه با بدشانسی شکست خوردیم. فکر می کنم رفته به رفته وضعیتمان بهتر می شود. وی در پایان افزود: از اینکه نتوانستیم انتظار هواداران مان را برآورده سازیم شرمنده ایم و از آنها عذرخواهی می کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

Amordad
دوشنبه 18 مرداد 1395 2:42 PM
باشگاه فولاد در روزگاری نه چندان دور بهترین بازیکنان خارجی را در کوتاه ترین زمان جذب می کرد اما اکنون برای جذب یک بازیکن خارجی حداقل 4 ماه زمان را هدر می دهد. بازیکنان جدید اگر از کره ماه هم قرار بود بیایند تا حالا رسیده بودند.مدیران فولاد لطفا شأن باشگاه و هواداران فولاد را حفظ کنید.

وحید چراغی
دوشنبه 18 مرداد 1395 12:22 PM
امید وارم که همان طوری که چاگو میگوید باشد من به این تیم سرافراز اعتقاد دارم

مهدی چنانی
دوشنبه 18 مرداد 1395 3:14 AM
بابا ول کنید دیگه این چه وضعیه هر روز امروز و فردا می کنید! پس کی میخواهید تیم را تقویت کنید لیگ داره تموم میشه آبرومون رفت یه کمی به تیم تعصب داشته باشید یک میلیون بار گفتیم تیم در سه پست حیاتی ضعف داره ولی انگار نه انگار! چرا هیچکس توجه نمیکنه! هافبک طراح خوب نداریم! مهاجم نوک خوب نداریم! وینگر چپ خوب نداریم! آخه چرا!؟ خواهش میکنیم هرچی زودتر هافبک طراح برزیلی خوب و مهاجم نوک نانگ و وینگر چپ میلاد زنیدپور را به خدمت بگیرید. دیگه صبر ما تمام شد!!!

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---