1403/02/10
13:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 22 مهر 1395 17:36

هفته هشتم لیگ برتر شانزدهم

سعداوی: وضعیت ما روز به روز بهتر می‌شود

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما نوپا اما آماده است چون بازیکنان با تفکرات من آشنا شده‌اند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال صبا در هفته هشتم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیم با تجربه صبا پیش روی ماست. صبا از مربی با شخصیت و با تجربه‌ای به نام صمد مرفاوی بهره می‌برد که از دوستان خوب من است. بازیکنان خوبی هم در این تیم حضور دارند. وی ادامه داد: وضعیت ما روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند. امیدوارم با نحوه انجام تمرینات و انگیزه بالای بازیکنان بتوانیم از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را ببریم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. بازیکن محروم نداریم اما برخی از بازیکنان سرما خورده‌اند که با تلاش کادر پزشکی، به بازی می رسند. اکبر ایمانی تنها غایب ما در بازی فرداست.

 

وی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر گفت: این مقطع زمانی، تنها نام تعطیلات را بر خود داشت چون مسابقات جام حذفی در این فاصله برگزار شد. ما بلافاصله بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد برای برگزاری بازی جام حذفی دوباره به تبریز سفر کردیم. تیم‌های لیگ برتری درگیر مسابقات هستند و تنها تیم‌های حذف شده باید به فکر خود باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مهاجم کامرونی جدید این تیم خاطرنشان کرد: ارنست انفور شب گذشته وارد اهواز شد و از امروز (پنج‌شنبه) در تمرینات حاضر می‌شود. متأسفانه هنوز مجوز بازی او صادر نشده است. این اتفاق باید در فصل نقل‌وانتقالات رخ می‌داد و باشگاه می‌تواند در این مورد پاسخگو باشد. مسئولان باشگاه در تلاش هستند هر چه زودتر مشکل این بازیکن را حل کند. در غیر این صورت باید تا نیم‌فصل منتظر بمانیم. سعداوی در پایان گفت: فقط 16 بازیکن بزرگسال داریم. تیم ما نوپا اما آماده است چون بازیکنان با تفکرات من آشنا شده‌اند و می‌دانند هدف ما در این فصل چیست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
جمعه 23 مهر 1395 3:32 AM
خواهش میکنیم هرچه زودتر مجوز بازی انفور را بگیرید!چرا در هر فصل تیم فولاد نیم فصل اول را بخاطر نگرفتن مهره های کارآمد از دست میده واقعا عجیبه!بهترین ترکیب در سیستم 4.2.3.1 برای بازی برابر صبا= دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:جماعتی. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبکهای تدافعی:بوحمدان و چاگو. هافبک طراح:مطلق زاده. وینگر راست:شریفات. وینگر چپ:پاک پرور. مهاجم نوک:انصاری. ذخیره ها= طهماسبی.ناصری.اهل شاخه.عبدالله زاده.حبیبی نژاد.حردانی.رشیدی فرخی. درضمن فولاد شدیدا به انفور و رفیعی نیاز داره.

مهدی رضایی
پنج شنبه 22 مهر 1395 10:36 PM
دنیا فولاد

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1295 - مجموع امتیازات : 2021
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---