1402/12/29
7:49
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ قهرمانان آسیا / هفته 4
آخال ترکمنستان

0
1
فولاد خوزستان

دوشنبه 29 فروردین 1401

21:45
ملک عبدالله

دبل فولاد برابر آخال

صدرنشینی شاگردان نکونام در آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری برابر آخال، صدرنشین گروه سوم شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱:۴۵ دوشنبه شب با قضاوت محمد نظنی از مالزی به مصاف آهال ترکمنستان رفت که نیمه نخست این جدال با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام خاتمه یافت.

دو تیم در بازی قبلی که ۳ روز پیش برگزار شد در برابر هم قرار گرفته بودند که فولاد پس از ۹۶ دقیقه مقاومت نماینده ترکمنستان توانست دروازه آنها را باز کند و با نتیجه یک بر صفر برنده باشد. نماینده ایران در دیدار امشب به دلیل دو اخطاره بودن محمد آبشک و لوسیانو پریرا را در اختیار نداشت.

در دقیقه ۱۸ ارسال پشت مدافعان آخال که ساسان انصاری توپ‌گیری کرد ولی خروج دروازه‌بان مانع گلزنی او شد و توپ در دستان چاریف قرار گرفت.  در دقیقه ۳۹ پاتوسی روی پاس زیبای ساسان انصاری با یک بغل پای مطمئن و زیبا گل نخست را به ثمر رساند تا شاگردان نکونام پیروز به رختکن بروند.

در دقیقه ۷۱ پاس خوب پاتوسی در جناح چپ برای حیدریه و سانتر او به سمت دروازه آخال که روی سر رضاوند ننشست و بدون برخورد به کسی به بیرون رفت. آخال نیز سعی داشت با ارسال از جناحین به دروازه فولاد نزدیک شود.

در نهایت این حملات ثمری نداشت تا بازی با برتری شاگردان نکونام خاتمه پیدا کند. همچنین در واپسین ثانیه های بازی، آخال درپی اخراج نورمرادوف ۱۰ نفره شد. با ۳ امتیاز این دیدار فولاد هشت امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به الغرافه صدر جدول گروه سوم رفت‌. پاتوسی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

گزارش بازی
موسی کولی بالی وحید حیدریه آیاندا پاتوسی ساسان انصاری محمد رضا عباسی حمید بوحمدان آرش رضاوند عارف آقاسی مهدی شیری سینا مریدی شهاب الدین گردان علیرضا کوشکی احمد عبداله زاده لوسیانو پریرا ایبای گومز سینا شاه عباسی
آرش رضاوند (62)


شهاب الدین گردان (75)


سینا شاه عباسی (96)


علیرضا کوشکی به جای حمید بوحمدان (28)


احمد عبداله زاده به جای سینا مریدی (60)


لوسیانو پریرا به جای آیاندا پاتوسی (81)


ایبای گومز به جای علیرضا کوشکی (81)


سینا شاه عباسی به جای وحید حیدریه (82)


آیاندا پاتوسی (31)



ساسان انصاری (31)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---