1403/01/31
23:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 19:20

خرمگاه: امیدوارم فردا دست پر از زمین خارج شویم

مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی با هوادار گفت: ما بازی بسیار سختی با تیم خوب هوادار داریم. تیمی است که شرایط تاکتیکی متفاوتی دارد و ما شرایط را کامل می دانیم. برخلاف بازی بدی که در بازی گذشته انجام دادیم مثل چهار پنج بازی گذشته شرایط خوبی داریم. امیدواریم آن چیزی که مد نظرمان است را پیاده کنیم و بتوانیم دست پر از بازی فردا برگردیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، خرمگاه در خصوص روند فولاد در زمان منصوریان ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در بازی گذشته داشتیم، به این نتیجه رسیدیم خستگی بازیکنان خیلی دارد اذیت می کند چون فولاد در حذفی، آسیایی و لیگ بسیار خسته شده بود و از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند و ما سعی کردیم بچه ها را از لحاظ روحی روانی بالا بیاوریم و تلاش کردیم آنچه که در ذهن آقای منصوریان است با بچه ها کار کنیم ‌تا بازی قبل خوب بودیم. بازی قبل غفلت کردیم و از نظر شخص من بچه ها بازی را دست کم گرفته بودند و تیم خوب ذوب از شرایطش استفاده کرد و روی تاکتیکی که داشتند به گل رسیدند ولی ما انتظار خیلی زیادی از بچه هایمان داریم چون توانایی هایشان بالا است. بازی های قبلی خیلی خوب کار کردیم و می دانیم توانایی بچه ها خیلی بالاتر است. امیدوارم در این دو بازی بچه ها شرایطی را ایجاد کنند که ما جوابگوی تماشاچیان خوب اهوازی مان باشیم.

مربی فولاد در خصوص مباحث داوری عنوان کرد: یک مقدار حساسیت ها بالا رفته و داوری ها بر حسب این حساسیت ها از شرایطشان دور هستند. ما مربیان و بازیکنان می توانیم به شرایط داوری کمک کنیم. داوران از نظر روحی روانی ثابت نیستند. استرس این را دارند در بازی اتفاقی بیفتد و مورد قضاوت قرار بگیرند. ما مربیان و بازیکنان می توانیم کمک کنیم. ما می توانیم حساسیت ها را کم کنیم. ما خانواده فوتبالی هستیم که داوران جزئی از ما هستند. باید به این موضوع کمک کنیم که شرایط خوبی داشته باشند.

خرمگاه در خصوص شرایط کادر برای فصل بعد گفت: تا آنجا که من می دانم علی آقا یک فصل دیگر قرارداد دارد و موضوع بحث قراردادی نیست. انشاالله بتوانیم شرایط خوبی برای فصل بعد پیدا کنیم و برای فصل آینده تیم خوبی را روانه بازی ها کنیم.
 
او در مورد ارزیابی اش از لیگ بیست و یکم گفت: چون از اول پیگیری می کردم لیگ بسیار پویایی شده. تا دو هفته آخر سه تیم شانس دارند و تا هفته پیش سه تیم در پایان جدول می جنگیدند. امسال لیگ بسیار خوبی بود. امیدوارم سال آینده هم خیلی پویا باشد که از این کارخانه فوتبال یک مجموعه خوب داشته باشیم و تیم ملی را روانه مسابقات بین المللی بکنیم.

خرمگاه در مورد انتخاب امیر قلعه نویی برای سرمربی تیم ملی اینگونه نظر داد: آقای قلعه نویی همبازی و استاد بنده بوده، نه اینکه به این خاطر تعریف کنم بلکه در فوتبال ایران شناخته شده است و مربی کارکشته‌ ای است و امتحانش را پس داده است. من به عنوان یک ایرانی تنها کاری که می توانم بکنم این است که دعا کنم شرایط خوبی داشته باشد و مطمئنم آقای قلعه نویی از این شرایط عبور می کند.

بازیکن سابق استقلال در مورد شرایط تیم استقلال هم مورد سوال قرار گرفت که گفت: اجازه بدهید من در این مورد صحبت نکنم چون چه خوب و چه بد به این تیم ضربه می زند و من به عنوان مربی فولاد به خودم اجازه نمی دهم در مورد استقلال صحبت کنم چون هیچ کمکی به این تیم نمی کند و به من هم هیچ ارتباطی ندارد.

خرمگاه در مورد دو قهرمانی فولاد در رده پایه گفت: بسیار خرسندم بابت این موضوع چون بازی های تیم های پایه را دیدیم. بسیار بازیکنان مستعدی هستند. تیم نوجوانان ما هشت یا نه ملی پوش دارد. اعتقادم به این است که بازیکن سازی بیشتر از قهرمانی به فوتبال ما کمک می کند. امیدوارم شرایطی برای مربی های پایه به وجود نیاوریم که حتما باید قهرمان شوند. خروجی هایی که داریم مهم است. ذوب آهن دو سه بازیکن از پایه دارد. ما از پایه بازیکن داریم و خروجی مهم است. خوشحالیم از این موضوع و می دانیم که بغل این قهرمانی ها بازیکن شرایط بهتری پیدا می کند.

مربی فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر فسخ روبرتو تورس با قاطعیت از کلمه "خیر" استفاده کرد و در ادامه در مورد قرارداد خارجی ها برای فصل بعد گفت: دو بازی داریم. این دو بازی در خدمتشان هستیم و بعد تصمیم می گیرم. در مورد ماندن یا رفتن حزباوی هم من نباید صحبت کنم چون در حیطه اختیارات مدیران باشگاه است. خوشحال می شویم که پیش ما باشد چون بازیکن قابلی است.

خرمگاه در مورد گلزنی بیشتر بازیکنان مدافع با حضور کادر منصوریان در فولاد هم گفت: کار خاصی انجام نشده است اما چون روی کارهای ایستگاهی مقل همه جاهای قبلی کار می کنیم، نمود پیدا کرده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---