1403/02/01
2:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 2:57

سوشا مكانی:

از هواداران فولاد عذرخواهی می كنم

دروازه بان ملي پوش فولاد خوزستان با اشاره به شكست اين تيم مقابل السد قطر گفت: روز بسيار سختي بود و بايد از هواداران و مجموعه فولاد خوزستان عذرخواهي كنم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سوشا مكاني در مورد شكست مقابل السد قطر و عملكردي كه در اين بازي داشت گفت: فقط مي توانم بگويم كه يكي از تلخ ترين روزهاي فوتبالي ام بود و اصلا دوست ندارم به اين بازي فكر كنم.من بابت عملكردي كه داشتم از هواداران و مجموعه باشگاه فولاد عذرخواهي مي كنم و اميدوارم اگر فرصت بود يك روز همه چيز را جبران كنم.
او در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي كني اين بازي در رفتن تو به جام جهاني تاثير داشته باشد تاكيد كرد: من اصلا به اين مسائل فكر نمي كنم و مطمئن باشيد نمي گذارم تمركزم به هم بريزد.در مورد جام جهاني و اينكه قرار است كدام نفرات به برزيل بروند كي روش تصميم مي گيرد و من حتي يك درصد هم براي رفتن به جام جهاني نااميد نيستم.در تمرينات هم تلاش مي كنم تا بهترين عملكرد را داشته باشم و بقيه مسائل هم دست سرمربي تيم ملي است.
مكاني در مورد حمايت فركي از او بعد از شكست مقابل السد قطر گفت:من در اين چند ماه بارها گفتم آرامشي كه در فولاد داشتم را مديون فركي و سجادي هستم.واقعا از فركي تشكر مي كنم و خودم را شاگرد كوچك حسين آقا مي دانم.من دوست دارم در فصل آينده هم با اين مربي كار كنم و اميدوارم در نهايت اين اتفاق رخ دهد و باز هم در كنار فركي بازي كنم.
دروازه بان تيم ملي در خصوص اينكه آيا قرار است قراردادش را با فولاد تمديد كند افزود:فعلا كه فقط روي تيم ملي تمركز كرده ام و به چيز ديگري فكر نمي كنم.من به اندازه كافي براي تصميم گيري وقت دارم و الان تيم ملي از همه چيز برايم مهم است.مطمئنا براي فصل آينده يك تصميم خوب خواهم گرفت و باز هم مي گويم دوست دارم كه با فركي كار كنم.

منبع خبر : خبرگزاري تسنيم

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (31 نظر تا کنون)

اسماعيل شعيبي
یک شنبه 04 خرداد 1393 4:02 AM
با سلام:اقاي سوشا مكاني با اينكه فولاد نتونست از اين مرحله صعود كنه چيزي از ارزش فولاد كم نشد اين بازي فقط ما شانس نداشتيم همين .هواداران هم ميدوند كه اونروز روزت نبود انشاالله فصل آينده بيشتر از گذشته دل ماها رو شاد ميكني از تو فولاد هم حمايت ميكنيم_

FARSHID
شنبه 03 خرداد 1393 8:38 AM
شما در پیروزیهای فولاد نقش مهمی داشتید و امیدوارم سال بعد هم در این تیم باشید

hamid
جمعه 02 خرداد 1393 2:36 AM
سوشا توزحمت خودرا کشیدی ومردم خوزستان قذر این زحمات رو میدونن خسته نباشی مطمئن باش در قلب ما جا داری به امید روزهای خوب.

مسعود بدری
پنج شنبه 01 خرداد 1393 2:49 PM
بی خیال آقا سوشا مهم اینه که سال بعد انشالله به مراحل بعدی مسابقات بریم و باز هم قهرمان ایران و جام حذفی بشیم دروازه بانی کارسختیه من خودم هم دروازه بان هستم با این اشتباه ها که چیزی نمی شه نگران نباش مردم پشت فولاد هستند.

رضا از دزفول
پنج شنبه 01 خرداد 1393 1:07 AM
سوشا جان مردم خوزستان و هواداران فولاد ادمهاي قدر شناسي هستند و نقش پررنگ تو را در قهرماني فولاد و موفقيت در اسيا فراموش نكرده اند. فراموش نكرده اند كه چه طور سه پنالتي را مهار كردي و باعث حذف ان تيم پر ادعا شدي و خوزستان غرق شادي شد. اشتباه اجتناب ناپذير است مهم درس گرفتن از اشتياه است .ان بازي را فراموش كن و تمركزت را بگذار روي جام جهاني

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---