1403/01/31
7:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 26 اسفند 1393 11:21

بايد بهتر از بختيار گذشته باشم

رحمانی: سال 93 برای من افتضاح بود

بختيار رحماني کاپيتان فولاد گم شده اين تيم در رقابت هاي اين فصل ليگ‌برتر فوتبال ايران است، بازيکني که سال گذشته از عوامل اصلي قهرماني فولاد بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از"ورزش سه"، بختیار به دلیل اینکه بدنش کامل آماده نیست، به خواسته خودش و صلاحدید اسکوچیچ برابر حریف عربستانی به میدان نمی‌ رود.

از سردار کمالی متشکرم

خبری که امروز اعلام شد صحت دارد، جا دارد اینجا تشکر کنم از سردار کمالی که مجوز را برای سربازان ما صادر کردند تا کمک حال تیم باشند. انشاالله شرایط به نوعی پیش برود که بچه ها بتوانند بازی کنند.

با اسکوچیچ هم عقیده هستم

بعد از تمرین با آقای اسکوچیچ صحبت کردم. ابتدا از او تشکر می‌ کنم که همیشه بخصوص در این مدتی که از تیم دور بودم به فکر من بوده و حمایتم کرده، طبق حرف هایی که با هم زدیم اسکوچیچ گفت بهتر است فردا بازی نکنیم چون هنوز بدنت به طور کامل آماده نیست گرچه شرایط پایم به لطف خدا خوب شده است اما در این باره من هم با اسکوچیچ موافق صددرصدم. به جای من شهاب کرمی بازی می‌کند. چون هدف نتیجه گیری تیم مان است. امیدوارم که شهاب یا هر کس دیگری که بازی می‌ کند، برای فولاد مثمرثمر باشد. درست است که سربازان ما خیلی خوب با تیم تمرین نکردند و در حد همان یکی، دو جلسه بوده اما امیدوارم کمک حال فولاد باشند.

همه چیز درست خواهد شد

دنبال کار و بار خودم هستم هر چند در این مدت خیلی حرف ها بوده اما این را بدانید که به لطف خدا همه چیز درست شود و از این به بعد بتوانم با خوبی و خوشی در اختیار فولادی ها باشم.

بد بازی کن و ببر!

بازی سختی با الهلال داریم. انشاالله امروز بچه ها بتوانند از دو بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشند، شرایط در آسیا به نوعی سخت و حساس است که اگر بد بازی کنی و ببری خیلی بهتر از این است که خوب بازی کنی. اما نتیجه ای نگیری. تمام امیدمان به 3 امتیاز دیدار امروز است.

از بختیار قبلی بهتر می‌ شوم

متاسفانه نتوانستم از بازی با الهلال کنار فولادی ها باشم اما مطمئن باشید که از بازی بعدی می‌ توانم بازی کنم. در ضمن علاوه بر اینکه باید جبران این مدتی که نبودم را بکنم در کنارش باید تلاش مضاعف داشته باشم تا یک بار دیگر به تیم‌ملی برگردم البته از این بابت خیالم راحت است. اما منظورم از این حرف این نیست که من تلاش نمی‌ کنم و یک گوشه می‌ نشینم تا به تیم‌ملی دعوت شوم. نه تنها من بلکه هرکس دیگری که می‌ خواهد به تیم‌ملی دعوت شود باید خودش را نشان دهد و ثابت کند. اگر قرار است دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم باید از بختیار قبلی ای که بودم بهتر شوم.

سال 93 برایم افتضاح بود

سال 93 برای من افتضاح بود، خیلی سخت گذشت هم برای من و هم برای تمام کسانی که مشکل مشابه من را داشتند. این سال می‌ توانست بهترین سال من باشد اما به دلیل مساله کارت و مصدومیتم نشد که اینجوری شود ولی گاهی اوقات لازم است در زندگی از اینجور شرایط پیش بیاید تا آدم هم قدر همه چیز را بیشتر بداند و هم تجربه ای کسب کند. امیدوارم که سال 94 برای خودم و خانواده ام و دوستانم و تمام کسانی که در این مدت نگران من بودند و اذیت شدند سال خوبی باشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (17 نظر تا کنون)

فرهاد
چهارشنبه 19 فروردین 1394 6:32 PM
اسكوچيچ اگه رحماني و آرش افشين و... رو داشت با اختلاف قهرمان ايران ميشد

هوادار قدیمی فولاد
چهارشنبه 12 فروردین 1394 2:42 AM
اگه برا 3 بازی آخر آسیا هم بختیار بیاد خیلی عالی میشه

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
دوشنبه 10 فروردین 1394 2:02 AM
خبر بودن کاپیتان بختیار باعث اومدن بیشتر هوادارا به ورزشگاه هم میشه

حامی
یک شنبه 09 فروردین 1394 2:32 PM
اگه سروش و بختیار تو آسیا باهامون باشن هیچ مشکلی نداریم

پارسای فولادی
جمعه 07 فروردین 1394 2:04 AM
دلمون برا کاپیتان بختیار تنگ شده

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---