1403/01/31
21:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394 14:33

آقای کی روش بگذارد با تیم ملی تمرین کنم

رحمانی: دوست ندارم از فولاد بروم

کاپیتان فصل گذشته فولادخوزستان برای شروع فصل جدید از الان خود را آماده می‌ کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از "ورزش سه"، بختیار رحمانی که به گفته خود یکی از بهترین سال های فوتبالی اش را امسال از دست داد، اکنون انگیزه زیادی دارد و تلاشش را دوچندان می‌ کند تا فصل بعد بتواند غیبت امسالش را جبران کند.

منتظرم این دو هفته هم تمام شود
شرایط بدنی ام بسیار خوب است منتظر هستم که دو هفته پایانی لیگ نیز تمام شود تا بتوانم یک بدنسازی بسیار خوب کنار تیم داشته باشم زیرا هر چقدر هم که خودم به شکل انفرادی تمرین کنم به پای تمرین کنار تیم و با بچه ها نمی‌ رسد. در این چند ماهه خوب بوده ام.

امیدوارم فولاد سهمیه بگیرد
شرایط فولاد واقعا سخت است جا دارد همین جا به بچه ها خسته نباشید بگویم. خیلی وقت است که همین 11 نفر در ترکیب فولاد بازی می‌ کنند و دست آقای اسکوچیچ بسته است. جا دارد از همه تشکر کنم، از بازیکنانی که خودم اطلاع دارم خیلی از اوقات سر بازی ها با آمپول و ضددرد و غیره خودشان را آماده ورود به زمین کرده اند چون امسال فولاد بازیکن نداشت. انشاالله که فولادی ها بتوانند در بازی با پدیده نتیجه بگیرند و سهمیه کسب کنند.

حضور در جام باشگاه ها در لیگ به ما ضربه زد
من از اول هم گفته بودم فولاد کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد زیرا مشکل کمبود بازیکن به بچه ها فشار آورد در ضمن حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ به ما ضربه زد. دیشب هم آخرین بازی فولاد بود که حالت تشریفاتی داشت، خوشحالم که دو، سه تا از بچه های جوان آمدند و بازی کردند و خیلی خوب کار کردند و حتی یکی از آنها به گل هم رسید. خوزستان جوان های بسیار توانمندی دارد که باید شناختشان و از آنها استفاده کرد.

اگر در فولاد باشم بهترین بازی هایم را برای اسکوچیچ به نمایش می‌ گذارم
یک هفته قبل از آنکه اسکوچیچ قراردادش را با فولاد تمدید کند در یکسری از جاها خوانده بودیم او قصد جدایی دارد، همه ناراحت بودند. به شخصه خودم نیز از این مساله خیلی ناراحت بودم نتوانستم امسال برای اسکوچیچ و مردم اهواز بازی کنم و قسمت نبود. خوشحالم که مانده اگر در فولاد باشم که بهترین بازی هایم را برایش به نمایش می‌ گذارم اگر هم نه که دیگر قسمت نیست.

نباید منصوریان و یحیی را فراموش کرد
من فکر می‌ کنم اسکوچیچ خیلی خوب کار کرد البته در این بین نباید از نام یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان گذشت. خوشحالم که این دو مربی جوان در تیم هایش موفق هستند و خوب کار کردند.

تراکتور را به قهرمانی نزدیک تر می‌ بینم
شخصیت یک تیم برای قهرمان شدن خیلی مهم است. من فکر می‌ کنم تراکتور واقعا شاهکار کرده و اینکه آنها تمام تلاششان را کردند تا دوباره به صدرجدول برسند، واقعا خیلی کمک شان کرد و در حال حاضر نیز این مساله جواب داده، سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و نمی‌ توانم بگویم که کدامشان قهرمان خواهند شد ولی من تراکتور را به قهرمانی نزدیک می‌ دانم گرچه این تیم با استقلال هم بازی دارد. انشاالله هر تیمی که حقش از قهرمان شود. فقط حیف که امسال فولاد در یکسری از بازی ها به دلیل بدشانسی نتیجه نگرفت و الان نمی‌ توانم نام فولاد را جزو مدعیان قهرمانی بیاورم.

به نظر من مهدی طارمی پدیده است
اگر بخواهم از یکی، دو بازیکن در لیگ‌برتر به عنوان پدیده یاد کنم از مهدی طارمی و کاوه رضایی نام می‌ برم. البته اکثر بازیکنان جوان لیگ خوب کار کرده اما به نظر من در شرایط بحرانی پرسپولیس طارمی خوب کار کرد. کاوه هم در ذوب‌آهن عالی بود، امیدوارم سریع تر خوب شود. البته از مسعود حسن زاده هم نباید گذشت در کل جوانان ذوب‌آهن و تراکتور عالی بودند.

همان بختیارم با همان انرژی سابق
مطمئنم وقتی بازگشتم باید از بختیار قبلی بهتر باشم البته چیزی فرق نکرده و من همان بختیار سابق هستم با همان انگیزه و انرژی قبل ولی خب همیشه در فوتبال ممکن است یکسری از بازیکنان دچار مشکل شوند، خیلی ها مثل من مصدوم شدند، خوب شدند و برگشتند و مثل قبل بازی کردند، انشاالله بتوانم فصل آینده بهترین باشم.

کسانی که اذیتمان کردند پشیمان اند
به تنها چیزی که در حال حاضر فکر می‌ کنم برگشتن و بازی کردن است. بهترین سال فوتبالی ام یعنی امسال را از من گرفتند بعضی ها با زندگی یکسری جوان بازی کردند و از نظر من در این موارد دخیل بودند. گرچه من مطمئنم آنها از ته دل پشیمان هستند ولی پشیمانی فایده ندارد اما امسال خیلی اذیت شدیم. نه تنها خودمان بلکه خانواده ها و اطرافیانمان ناراحتمان شدند. انشاالله که دیگر هیچ وقت هیچ کس از این مشکلات پیدا نکند زیرا خیلی ناراحت کننده است.

برای تیم‌ملی بازی نمی‌ کنم، اما کنار تیم‌ملی تمرین می‌ کنم
یک هفته پیش تهران بودم، کمک کی‌روش را دیدم، با او صحبت کردم و قوت قلب گرفتم. از او درخواست کردم با کی‌روش حرف بزند تا با تیم‌ملی تمرین کنم زیرا بعد از اتمام لیگ تیم‌ملی اردو دارد. از آقای کی‌روش خواهش می‌ کنم بگذارد کنار تیم‌ملی باشم به هر حال من قبل از مصدومیتم و پیش از اینکه این مشکل به وجود بیاید، بازیکن تیم‌ملی بودم. انشاالله که آقای کی‌روش موافقت می‌ کند قرار نیست من برای تیم‌ملی بازی کنم فقط می‌ خواهم کنارشان تمرین کنم تا بدنم آماده تر شود.

مجبور نشوم از فولاد جدا نمی‌شوم
فعلا بازیکن فولاد هستم و تصمیمی برای رفتن یا ماندن نگرفته ام فقط می‌ توانم بگویم از ماندن اسکوچیچ خوشحالم ولی هیچ چیز برای برنامه فصل بعدم مشخص نیست. انشاالله اتفاقی نیفتد که مجبور شوم از فولاد جدا شوم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (26 نظر تا کنون)

فولادیم
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 5:23 PM
خدا رو شکر امسال کاپیتان بختیارم برمیگرده

بهروز
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 7:48 PM
اگه بشه امسال مشکل بختیار و افشین و سروش و... حل بشه همه بازیهارو میترکونیم

جوانان خوزستانی
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 2:19 PM
اگه مشکل سربازی بازیکنامون حل بشه هیچ تیمی جلودار فولاد نیست

عباس
دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 2:46 PM
اصلا فکر نمیکردم به این زودی تیم بازیکنای جوونش مثل بختیار و سروش و شهاب کرمی و افشین رو ازدست بده

پارسای فولادی
دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 1:56 AM
اگه امسال افشین و سروش و بختیار و... رو داشتیم رو تیمهای تبریزی و اصفهانی رو شدیدا کم میکردیم

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---