1403/01/09
13:56
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 11:43

دهکردی در جلسه با کفاشیان و حسنی خو؛

انتظار داریم مشکل سربازی باشگاه های سازنده حل شود، فولاد مسیر سازندگی را ادامه می دهد

باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان صبح امروز میزبان علی کفاشیان مدیر فدراسیون فوتبال ایران و همچنین رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای که در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شده بود، اظهار داشت: این باشگاه همواره سازندگی و پرداختن به کارهای زیربنایی را وظیفه اصلی خود می دانند و به عنوان یک پایگاه سازنده برای فوتبال ایران و خوزستان فعالیت می کنند.
دهکردی افزود: با توجه به تجربه ای که در فوتبال دارم احساس می کردم که میانگین سنی تیم های حاضر در لیگ ها و تیم ملی نسبت به استانداردها بالاست، برای این منظور در رده های مختلف کار زیربنایی کردیم تا اینکه سال قبل موفق شدیم ۲۵ بازیکن را در تیم های ملی پایه فوتبال کشورمان داشته باشیم و در رده های مختلف قهرمان کشور شدیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، افزود: خوشبختانه امسال با قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان، جوانان، امید و لیگ دسته یک که بخشی از موفقیت های باشگاه فولاد خوزستان می باشند نشان دادیم که با تکیه بر توان بازیکنان جوان می توان در عملکرد و نتیجه گیری هم موفق بود. به عنوان نمونه فولاد نوین با بودجه ای کم و با تکیه بر توان بازیکنان جوان موفق شد بالاتر از تیم های دیگر، ثبت یک رکورد در گلزنی و با اختلاف قابل توجه به لیگ برتر صعود کند.

سیف اله دهکردی افزود: در موفقیت های باشگاه فولاد خوزستان افراد بسیاری نقش دارند  که جا دارد از زحمات آقایان فرهاد زاده قائم مقام باشگاه، اژدری زاده مدیر تیم فولادنوین و سویلمی که از زحمت کشان فوتبال پایه کشور به شمار می آیند و باعث رونق فوتبال پایه شده اند، تشکر کنم.

 دهکردی در ادامه خطاب به نماینده وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ما در قبال این کارها و افتخارات خواسته ای از فدراسیون فوتبال نداریم، اما ای کاش به باشگاهی که در این زمینه پیشقدم است و سالیان گذشته عنوان سازنده ترین باشگاه ایران را از آن خود کرد، توجه بیشتری می شد. ما با تکیه بر اعتقادات خود در مسیر سازندگی قدم برمی داریم و از آنچه انجام داده ایم ناراحت نیستیم، برای پول کار نکرده ایم اما یکسری کارها در فوتبال است که من شخص با آنها اعتقاد ندارم. به عنوان مثال سربازی بازیکنان، یک مشکل اساسی برای باشگاه فولاد خوزستان به شمار می آید چراکه پس از سالیان سال تلاش برای رشد یک بازیکن و زمانی که آن به نتیجه رسیده ما باید حاصل تلاش و هزینه های کلان باشگاه را دو دستی تقدیم حریفانمان کنیم و از مسئولان فدراسیون فوتبال و نظامی انتظار داریم برای رفع این مشکل ما را یاری کنند.

همچنین علیرضا اژدری زاده مدیر تیم فولادنوین خوزستان در این جلسه خطاب آقای کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشور و همچنین حسینی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تیم فولادنوین خوزستان با ترکیبی از بازیکنان بومی و تنها ۵ بازیکن غیر خوزستانی موفق شد کار بزرگ صعود به لیگ برتر را عملی کند.
وی افزود: باشگاه فولادنوین با داشتن یک مدل خاص از قرارداد یک رابطه برد-برد و یا باخت-باخت را بین باشگاه و عوامل دیگر (بازیکنان و کادر فنی) تهیه کرده است که بر پایه این مدل بخش بیشتر مبلغ دریافتی بازیکنان به نوع عملکرد آنها بستگی دارد و باعث تشویق آنها در گلزنی و موفقیت می شود.

در ادامه این مراسم علی سویلمی مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان قهرمانی های متعدد این باشگاه در رده های پایه را حاصل توجه مدیران شرکت و باشگاه به امر سازندگی و تلاش بازیکنان و مربیان فولاد دانست و افزود: بر اساس برنامه ریزی 3 ساله در راستای پیشرفت فوتبال آکادمیک باشگاه قدم برداشته و امروز پر افتخارترین باشگاه ایران در این زمینه هستیم و در خاورمیانه نیز پیشتازیم و طبق قولی که به آقای دهکردی مدیرعامل باشگاه داده ایم برای تغذیه 80 درصدی ترکیب تیم اصلی باشگاه در تلاش هستیم و امیدواریم که در این زمینه هم موفق شویم.

محمد رضایی-مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

فولادیم
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 5:13 PM
مشکل اصلی ما سربازی جونهامونه

عباس
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 1:54 PM
چی میشه اگه امثال محرومای فولاد برگردن

سید بابک صالحی
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 7:39 PM
خدا کنه این مسئله سربازی در فوتبال ایران به نفع تیم های سازنده حل بشه و نه اینکه به نفع تیم های نظامی

حسین جمال پور/شوشتر
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 6:42 PM
باسلام به همه فولادیها.خدمت همه هواداران عزیز فولاد عرض کنم که عزیزان هیچ گونه توقع همکاری وکمک از این اقایان نداشته باشید چراکه اینها اصلا توان پیگیری خواسته شما را ندارند ومال این کار نیستند درثانی باشگاه فولاد هم به هیچ وجه منتظر یاری اقایان بزرگتر از اینها هم ننشسته ومطمئن باشیدباحرکت عظیمی که شروع کرده همه بدخواهان را زیر چرخ خود له خواهد کرد.

داوود
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 2:05 PM
اصلی ترین مشکل باشگاه های خوبی مثل فولاد در ایران حل مشکل سربازی هست و بس

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---