1403/01/10
15:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 06 تیر 1397 15:2

در قالب پروژه گسترده CTI اجرا می شود؛

کشف استعدادهای فوتبال استان توسط باشگاه فولاد

برنامه استعدادیابی باشگاه فولاد خوزستان در مدارس فوتبال این باشگاه کلید خورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، این برنامه برای نخستین بار در کشور در قالب یک پروژه گسترده موسوم بهCTI   (capillary talent identification) در اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

براین اساس ستاد CTI  در دفتر امور تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان مستقر گردیده و به ترتیب برنامه های آموزش، استعدادیابی و همتاسازی را به صورت یکپارچه در مدارس فوتبالی از استان خوزستان به اجرا درآید که استانداردهای تعیین شده CTI   باشگاه فولاد را احراز نموده باشند.
با توجه به افول آمار استعداد های کشف و پرورش داده شده در سنوات اخیر، در سال گذشته ضرورت بازبینی در برنامه‌های آکادمی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان احساس و مطالعه طرح جامع تحول در آکادمی در دستور کار دفتر رئیس وقت هیئت مدیره قرار گرفت و در نهایت منتج به طراحی CTI گردید.
گفتنی است، با توجه به تجدید ساختار مدیریت باشگاه فولاد خوزستان، پیاده سازی سیاست های متخذه در هیئت مدیره به صورت یکپارچه، مداوم و همگون در راستای تبدیل این تشکل ورزشی به مدل برتر کشور (در گام نخست) اولویت اول منشور ابلاغی به مدیران و عوامل باشگاه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

محمد ابراهیمی
پنج شنبه 07 اسفند 1399 5:15 PM
سلام مکه ۱۱ ساله هم اگرهست را هنمایی کنید

عباس
پنج شنبه 23 آبان 1398 1:26 AM
سلام خسته نباشید پسر من ۷ سالشه خییییلی به فوتبال علاقه داره و نسبت به سنش واقعا خوب بازی میکنه...در حد خیلی عالی هم بلده یه بازی رو تحلیل کنه...خیلی دوست دارم تو این راه کمکش کنم واگه استعدادی داره ازش استفاده کنه...من باید چکار کنم؟؟

عباس
سه شنبه 29 مرداد 1398 4:53 PM
سلام ببخشید من میتونم در العان در فصل دوم ستار ساز ثبت نام کنم

عرشیا آقارحیمی
شنبه 28 اردیبهشت 1398 6:52 PM
من دوست دارم در تیم شما بازی کنم تا استعداد من کشف شود چه کار باید بکنم من در چند تیم لیگ شهر ری هم بازی کردم می خواهم از شما که منرابرای کشف استعداد کنیم

داود
چهارشنبه 03 مرداد 1397 9:20 PM
سلام برنامه استعداد یابی دقیقا از چه تاریخی شروع میشه و چه روزهایی خواهد بود؟ لطفا در خصوص شرایط ثبت نام و نحوه برگزاری برنامه اطلاع رسانی بفرمایید تا بتونیم شرکت کنیم. با تشکر.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---