1402/12/29
14:22
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ قهرمانان آسیا / هفته 3
فولاد خوزستان

1
0
آخال ترکمنستان

پنج شنبه 25 فروردین 1401

21:45
ملک عبدالله

برتری فولاد ایران برابر آخال ترکمنستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مقابل آخال ترکمنستان با گل دقیقه ۹۷ کولیبالی به برتری رسید.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تیم فوتبال فولاد خوستان از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه در ورزشگاه پرنس عبدالله عربستان به مصاف آخال ترکمنستان رفت که موفق شد با گل ثانیه‌های پایانی کولیبالی به برتری یک بر صفر برسد.

شاگردان جواد نکونام از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند. اولین موقعیت جدی این دیدار در دقیقه ۱۰ روی شوت پریرا رقم خورد اما این ضربه به بازیکنان آخال برخورد کرد. یک دقیقه پس از این اتفاق هم دوباره فولاد صاحب موقعیت شد که آن نیز ثمری نداشت.

در دقیقه ۲۳، ضربه ایستگاهی برای فولاد که پاتوسی از سمت چپ به سمت دروازه آخال ارسال کرد و ضربه سر پریرا از بالای دروازه‌ به بیرون رفت. در دقیقه دقیقه ۳۲، شوت خطرناک بازیکن آخال به سمت دروازه فولاد روی توپ‌گیری از آبشک که در ابتدا با حرکت خوب گردان توپ دور شد و در ادامه با تکل بی‌نقص کولیبالی روی پای دینیف خطر از دروازه فولاد رفع شد.

دقیقه ۴۴ کرنر فولاد یک موقعیت را روی ارسال برای این تیم به وجود آورد که ضربه سر موسی کولیبالی نفسگیر به بیرون رفت. در نیمه دوم نیز همین روند ادامه پیدا کرد اما دروازه آخال طلسم شده بود.

سانترهای پر تعداد شاگردان نکونام سرانجام در واپسین ثانیه‌های بازی جواب داد و این بار سانتر از سمت راست مجتبی نجاریان روی سر موسی کولیبالی نشست تا این مدافع گلزنی کند تا شاگردان نکونام با کسب سه امتیاز از این دیدار خارج شوند. با سه امتیاز این دیدار فولاد ۵ امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم رسید.

موسی کولیبالی در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

گزارش بازی
لوسیانو پریرا موسی کولی بالی محمد آبشک آیاندا پاتوسی سینا شاه عباسی حمید بوحمدان آرش رضاوند علیرضا کوشکی عارف آقاسی مهدی شیری شهاب الدین گردان وحید حیدریه محمد رضا عباسی ساسان انصاری محمدرضا خلعتبری مجتبی نجاریان
وحید حیدریه به جای سینا شاه عباسی (57)


محمد رضا عباسی به جای حمید بوحمدان (57)


ساسان انصاری به جای علیرضا کوشکی (66)


مجتبی نجاریان به جای مهدی شیری (74)


محمدرضا خلعتبری به جای آیاندا پاتوسی (74)


موسی کولی بالی (97)



مجتبی نجاریان (97)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---