1403/01/10
0:8
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 21 مرداد 1401 19:54

هفته اول دور برگشت هم بدون تماشاچی شود

نکونام: دو بازیکن جای اسماعیلی و رضاوند می‌خواهیم

جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، فولادخوزستان فردا در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت آبادان خواهد رفت. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این بازی گفت: فصل جدیدمان شروع می شود و همیشه تیم ها و بازیکنان برای شروع مسابقات انگیزه بالایی دارند و ما هم کاملاً با انگیزه و با شور و اشتیاق آماده مسابقه فردا هستیم. می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. به هر حال شروع لیگ است و شاید تیم ها شرایط ایده‌آل خودشان را نداشته باشند اما خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. یک مقدار در گرفتن یکی دو یار موفق نبودیم و با توجه به اینکه نیاز شدید داریم حداقل دو یار به تیم اضافه شود، دنبال این هستیم که انشالله با دو نفر از بازیکنانی که مدنظرمان هستند به توافق برسیم و بتوانیم آنها را برای شروع لیگ جذب کنیم تا هر چه زودتر در کنار ما باشند و اینطوری برای ما بهتر است.  امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و تا هفته سی‌ام تیم خوب و قابل احترامی باشیم.

نکونام درباره حریف فردای فولاد یعنی صنعت نفت آبادان نیز گفت: ما شناخت فردی نسبت به بازیکن های آنها داریم و می دانیم که اکثراً بازیکن های پارسال آنها هستند. تیم خوب هم قابل احترامی هستند و کادرفنی خوبی دارند و امیدوارم ما فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. نکته‌ مهم برای ما این است که فقط به خودمان و تیم مان فکر کنیم. تمرکز بالا داشته باشیم تا فردا بهترین عملکرد را ارائه دهیم. نه فقط بازی فردا بلکه ما دوست داریم همه بازی ها با حضور تماشاگران باشد. استادیوم ها چه در بازی‌های داخل و خارج از خانه پر باشند. اینکه مردم و هواداران بتوانند بیایند و بازی‌های تیمشان را ببینند و لذت ببرند. همه جای دنیا همین اتفاق می‌افتد اما با توجه به شرایطی که پیش آمده و هفته اول بدون تماشاچی است، علیرغم اینکه برخلاف میل همه بازیکنان و مربیان است، ما هم در خواسته مان این است که بازی های هفته اول دور برگشت هم بدون تماشاچی باشد. این مسئله را باشگاه باید پیگیری کند و نمی دانم این کار را انجام داده یا خیر. این جزو وظایف باشگاه است چون قطعا ما دوست داریم هواداران باشند و بودن آنها همیشه به ما دلگرمی و انرژی می‌دهد. دوست داریم حتی هواداران آبادانی هم به اینجا بیایند و بازی را ببینند اما اگر قرار است بدون تماشاچی باشد، هفته اول دور برگشت هم باید بدون تماشاچی باشد چون اگر عدالت هست باید برای همه یکسان باشد.

سرمربی فولاد درباره ادامه فعالیت فولاد در نقل و انتقالات و احتمال جذب مهاجم نیز گفت: اوایل صحبت‌هایم گفتم به دنبال این هستیم که دو بازیکن به تیم اضافه کنیم و با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعا ما نیاز به دو مهره داریم که بتوانیم جای آنها را پر کنیم. علیرغم اینکه شرایطی ما خوب است، نیاز به تقویت داریم و این نیست که کار ما در نقل و انتقالات تمام شده باشد. شما می‌بینید که تیم‌های دیگر با چه مبالغ و چه شرایطی در حال جذب بازیکن خارجی هستند؛ بازیکنان ایرانی را هم با شرایط مالی خوب جذب می‌کنند و ما هم اگر می خواهیم در کورس باشیم و با تیم هایی که از نظر هزینه با ما قابل قیاس نیستند مبارزه کنیم و در بازی های رو در رو نتیجه خوبی بگیریم نیاز به تقویت شدن داریم.

وی ادامه داد: ما باید آرش رضاوند را حفظ می کردیم و پارسال باید این اتفاق می‌افتاد اما یک سری اشتباهات وجود داشت و الان نیاز به یارگیری داریم. به باشگاه گفتم حداقل به دو بازیکن نیاز داریم و امیدوارم حالا که آرش رضاوند را در اختیار نداریم یک یار در این پست و یک بازیکن دیگر که با او در حال مذاکره هستیم و اگر اتفاقی نیفتد جذب کنیم. فعلا در حال حاضر تمام تمرکز ما روی نقاط ضعف مان است که بتوانیم آن را پوشش دهیم. ما در پست مهاجم مجید علیاری، علی قربانی و ساسان انصاری را داریم که شرایط‌شان فوق العاده است و این را در لیگ ثابت خواهند کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---