1403/01/09
23:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 25 مرداد 1401 18:44

رجبی: پنالتی صد درصدی ما گم شد

مربی تیم فولاد می‌گوید که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کم‌ترین حق‌شان سه امتیاز بوده است.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: هرکس بازی را دید متوجه شد که تیم ما ۹۰ دقیقه مالک بازی بود و اگر کمی شانس داشتیم قطعا می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند و هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌اند و فکر می‌کنم در یکی دو پست نیاز به تقویت داریم. به هرحال قطعا ما به این تیم و این بازیکنان ایمان داریم و می‌دانیم که با گذشت زمان یک فولاد قدرتمند در لیگ خواهیم دید.

وی در خصوص داوری دیدار با صنعت نفت نیز گفت: یک پنالتی صد درصدی ما روی ساسان انصاری، گرفته نشد و داور مسابقه آنقدر بد سوت زد که نمی‌گذاشت حتی چند دقیقه بازی جریان داشته باشد و تا مسابقه کمی گرم می‌شد با یک سوت و اعلام یک خطا، بازی را می‌خواباند همان‌چیزی که تیم حریف می‌خواست. امیدوارم همانگونه که لیگ حرفه‌ای تر از قبل شده، از داوران بهتری برای مسابقات آتی استفاده بکنند.

مربی فولاد در انتها گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و نتیجه دیدار با صنعت نفت را فراموش کرده‌ایم اما از آن درس خواهیم گرفت تا در بازی‌های بعد بتوانیم بهتر و محکم‌تر در مقابل حریفان ظاهر شویم. قطعا دوست داشتیم که دیدار قبلی ما برابر صنعت با حضور هواداران باشد و فکر می‌کنم عدم حضور هواداران یک ضربه سنگین به ما زد و ما را از وجود یک نیروی قدرتمند محروم ساخت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---