1403/02/06
17:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 16 فروردین 1402 15:59

منصوریان: ما روی گنج خوابیدیم بعد از جای دیگر بازیکن می آوریم

به بازی‌های باقی مانده از لیگ، مثل جام حذفی نگاه می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با نساجی مازندران حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  علیرضا منصوریان در این کنفرانس اظهار داشت: عید را به تمام مردم استان خوزستان و ایرانیان سراسر جهان تبریک می گویم و از خداوند برای آنها آرامش، آسایش، عاقبت به خیری و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم هرکجا که هستند در آرامش کامل باشند. به کاروان نساجی مازندران خوشامد می گویم. یادی کنم از نادر دست نشان، خدا رحمتش کند. امیدوارم ساعات و ایام خوبی در اهواز داشته باشند و میزبان بسیار خوبی برایشان باشیم.

سرمربی فولاد در ادامه گفت: در مورد بازی کاملا نساجی را می شناسیم. 10 بازی آنها را آنالیز کردیم. در سال جدید سبک آنالیز خود را عوض کردیم. کل اعضای کادر فنی تک تک می نشینند بازی ها را آنالیز می کنند من جمله خود من و گروه آنالیز و ریپورت کامل را می آورند. از معدود تیم هایی هستیم که کاملا تقسیم شده کار می کنیم. اگر کادر فنی در تیم ماست، کاملا ابزاری استفاده می کنیم و همه ورود می کنیم. بازی سختی خواهد بود، هم نساجی هفته سختی پشت سر گذاشته و هم ما. فارغ از دو برد جلوی ملوان و پیکان، هفته های بسیار سختی را هم هواداران گذرانده، هم باشگاه. انتظاری که باشگاه داشته به آن نرسیده اند، امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم و بهترین کیفیت را نشان دهیم و با بچه ها قول و قرار گذاشتیم همه بازی ها را مثل بازی جام حذفی بدانند. با توجه به اینکه شش بازی دیگر داریم، بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و حریفان امتیازات کافی را از دست بدهند تا به آنها برسیم. در مجموع اگر سوالی هست در خدمت هستم.

منصوریان در پاسخ به سوالی پیرامون مصدومان تیم گفت: ما سوگیتا را در بازی قبل بازی دادیم در شرایطی که نظر داشتم باویه را بازی دهم و نمی دانم قبلا چقدر بازی کرده ولی ضربه به توپش نمایی از مبعلی را دارد و فوق العاده در کاشته می تواند به ما کمک کند و خواستیم در بیست دقیقه آخر به او بازی دهیم. ولی خواستم تکلیف ما با سوگیتا مشخص شود و او را بازی دادیم. با احترامی که برای بازیکنان خارجی قائلم ولی وقتی به داخل کشور می آیند باید به بچه های ما تجربه ای که دارند را اضافه کنند. متاسفانه در سوگیتا و الکس اینها را ندیدم. با گزارشی که از تیم پزشکی گرفتم دیدم امکان پذیر نیست روی آنها برنامه ریزی بلندمدت کنیم. برای همین فکر می کنم سخت در شرایط بیست نفر هم جا داشته باشند. مثل بازی قبل الکس را در بیست نفر نداریم، احتمال اینکه سوگیتا در این لیست باشد بسیار پایین است چون من می خواهم با تمام توانم بازی کنم و وقتی می بینم جوان من مثل باویه، زورمند، نجاریان و همه با تمام وجود کار می کنند، خودم زاییده این اتفاقم وقتی جوان خوبی بودم به من نگاه کردند و شدم علیرضا منصوریان. جوانان خوبی داریم که آکادمی تولید کرده و ان شاالله بتوانیم این شش بازی را طوری ببریم جلو که برنامه های سه ساله، پنج ساله و ده ساله که برای  باشگاه دادم را بی نیاز کنیم. ما روی گنج خوابیدیم بعد از جای دیگر بازیکن می آوریم. به شرطی باید بیاوریم که تک ستاره باشند.

سرمربی فولاد درباره جلسه ای که با مدیر و مربیان آکادمی فولاد داشت، گفت: دیروز هم جلسه بسیار مهم سه ساعته با دکتر مهدی پور و اقای بختیاری زاده داشتیم و دیگر کسانی که در لیگ برتر بازی کردند و امروز سرمربی هستند. ما در این جلسه به نکات مشترک بسیار خوبی رسیدیم چون من چهار سال در تیم ملی المپیک بودم و در استقلال آکادمی بسیار خوبی راه انداختم و بعد از من آمدند همان مسیر را رفتند و خوب کار را بردند جلو چون دغدغه من آکادمی است. گفتم نتایج برای من مهم نیست، خروجی مهم است و حداقل باید ده حزباوی در انتهای فصل داشته باشم. در برنامه ای هم که دادم، گفتم سه ساله می توانیم جدا شویم از لیگ ایران و در سطح آسیا با آکادمی خود حرف داشته باشیم برای زدن. دویستمین آکادمی در جهان هستیم ولی در سه سال آینده می توانیم صدمین باشیم و سال پنجم باید شاهراه ترانسفر مارکت از خوزستان رد شود. برنامه های غذایی و لجستیک داریم. اولین مساله بحث غذایی است که به توافق رسیدیم. دومین مساله بحث لجستیک است چون بچه های فوتبال معمولا فقیر هستند و از جاهای ضعیف می آیند. به نزدیک ترین میدانی که می رسند، وسیله نقلیه باشد، شام و نهار را بخورند و راهی استراحت شوند. یکی از موارد بحث احداث دانشگاه علمی کاربردی برای بچه های جوان ما است چون قانون در مجلس اجازه می دهد تا 28 سال از بچه ها استفاده کنیم، یک دانشگاه علمی کاربردی برای بچه های خودمان بزنیم تا آنها را حفظ کنیم و موضوع بعدی بودجه آکادمی است که باید در بدترین حالت، یک دهم بودجه باشگاه باشد. البسه ای که تن من است و آرم فولاد را دارد، باید تن بازیکن نونهال من هم باشد. غذایی که در هتل فردوس باشگاه می خورم، بازیکن آکادمی هم بخورد. وقتی با کادر خود به استادیوم نگاه می کنیم، حیف است که این عظمت بدون استعداد بماند. بهترین جلسه ای که در پانزده سال مربیگری خود داشتم، جلسه دیروز با اکیپ اکادمی بود تا چیزهایی که در ذهن من بود، عملیاتی شود. در نفت با کمترین امکانات ده تا استعداد را پرورش دادیم ولی اینجا به امید خدا باید حداقل سالی 15 تا 20 استعداد معرفی کنیم.

منصوریان همچنین گفت: مصدوم ما هم اشکان دژاگه است که برخورد بسیار شدیدی در تمرین داشت. دلفی را هم به خاطر کارت بازی نداریم و عارف آقاسی هم به استراحت احتیاج دارد. منصوریان در مورد عارف آقاسی و شرایطش گفت: "از امیرخان خواهش کردم با توجه به اینکه یک نمای خیلی خوبی از او در مقابل فیصلی و الهلال و ملوان دیدم دعوتش کند که خودش گفت در لیست من بوده. ولی بعدش یک روند نزولی داشت و با بزرگترهای تیم و کادر فنی با او جلسه گذاشتم تا به شرایط خوبش برسد. خیلی می تواند کمک کند و باید در تمرینات و بازی ها هر روز یک امتحان برای خود بگذارد. به جوان های تیم گفتم هرروز بعد از تمرین یا بازی با خود فکر کنند که چه عملکرد مثبتی داشتند. صرفا ما نمی توانیم تمرین بگذاریم. باید ذهن آماده و برنده داشته باشند."

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---