1403/01/30
22:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 18 فروردین 1402 1:42

علیرضا منصوریان:

ما برای فولاد جان‌مان را می‌گذاریم، از تک تک بازیکنان راضی هستم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از بازیکنان تیم‌مان خیلی راضی هستم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی است و نساجی سعی می‌کند پلکانی بر بازی مسلط شود. مجبور بودیم از بالا فشار بگذاریم و مالکانه بازی کنیم. بازی‌های نساجی، به‌ویژه مقابل استقلال را دیدیم و مشاهده کردیم وقتی این تیم یک بر صفر عقب بود، از فوتبال بازی کردن دست نکشید. نساجی اصلاً ضدفوتبال بازی نمی‌کند که این می‌تواند هم نقطه قوت و هم آسیب باشد. امیدوارم راهی که ما و نساجی می‌رویم به سرمنزل مقصود برسد.

وی در ادامه گفت: نساجی به هیچ وجه ضدفوتبال بازی نمی‌کند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. لحظاتی که غافل می‌شدیم به راحتی وارد باکس ما می‌شدند و خطرناک بودند، ولی از بازیکنانم خیلی راضی هستم. هنوز اول راه تاکتیکی هستیم، ولی دستورات تمرینات را در بازی‌ها اجرا می‌کنند. سعی کردیم با تعویض‌های‌مان ساختارمان تغییر نکند و دو نیروی جوان وارد زمین کردیم. بازی بسیار خوبی بود، آنهم فارغ از اتفاقاتی که همیشه می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه ابتدای حضورش در این تیم گفته بود خود را به هواداران فولاد ثابت خواهد کرد، گفت: ما مسیر بسیار سختی داریم. از هفت بازی که با بازیکنان قول و قرار گذاشتیم دو بازی‌ را برده‌ایم. نمی‌خواهم بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی را موشکافی کنم، ولی دیدار هفته آینده ما با این تیم متفاوت از دیدارهای قبلی است. به رقیبان بالای سرمان اصلاً نگاه نمی‌کنیم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و کسی نگاهش به ساق پایش نیست. همه یک خانواده هستیم و سعی می‌کنیم وحدت تاکتیکی‌مان که اصلی‌ترین موضوعش دوستی، اطمینان و استفاده از خلاقیت است را حفظ کنیم. هنوز اعتقاد دارم می‌توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم. باید پشت سر هم ادامه دهیم تا هواداری که آن بالا می‌نشیند، با اطمینان خاطر بنشیند. از تک تک بازیکنان به خصوص بچه‌های روی نیمکت راضی هستم. وقتی تیم می‌خواهد برنده باشد همه باید یک قدم جلو بروند.

منصوریان راجع به تغییرات فولاد به نسبت گذشته با انجام کارهای ترکیبی و تاکتیکی خاطر نشان کرد: در حدفاصل سه تعویض پشت سر هم خودمان به زمان خوردیم. ما خیلی فشرده تمرین می‌کنیم و روی محمد آبشک، حمید بوحمدان و ... فشار گذاشته‌ایم. ما شش هفت دقیقه گروه فنی‌مان در انتخاب نفرات جایگزین غفلت کردند و دوباره مثل بازی با ملوان انزلی 15 دقیقه را از دست دادیم. ما سه مینی کمپ گذاشتیم که یکی از آنها قبل از بازی بود. مجبور بودیم به بازیکنان بگوییم استراحت‌تان را زیاد و از آن طرف تغذیه را بهتر کنید. در مجموع از نحوه بازی بازیکنانم راضی بودم. آنقدر نوع تاکتیک‌مان را بالا می‌بریم که در صورت اضافه شدن نفرات جدید تغییری ایجاد نشود.

وی در مورد بازی کردن الکس آلگریا در این دیدار هم گفت: من این بازیکن را از لیست کنار گذاشتم، چون منتظر بودم پالسی نشان دهد. بازیکنی که چهار سال در لالیگا بازی کرده است و سه چهار سال در لیگ یک این کشور (اسپانیا)، وقتی قرار باشد از بیرون گذاشتن ناراحت نشود همان روش را ادامه می‌دهم و او را بیرون می‌گذارم. وقتی روز گذشته او را از لیست 27 نفره بیرون گذاشتم و زمانی که سراغ من آمد به او گفتم سال 74 خیلی فکر می‌کردم خوب بازی می‌کنم، ولی اگر می‌گفتم فوتبالیست خوبی بودم کمکی به من نمی‌کرد. آلگریا سراغ من آمد و گفت می‌خواهم کمک کنم، آنجا به بچه‌ها گفتم حالا وقت استفاده کردن از این بازیکن است. به او گفتم اسپانیا را فراموش و به ما در شش بازی کمک کن. من هم دوست دارم مثل ساسان انصاری وارد زمین شوم، ولی شاید دو سه دقیقه بتوانم کمک کنم. در کل آلگریا بازیکنی است که می‌تواند چه در ترکیب اصلی و چه اواخر هر بازی به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره گلزنی محمدامین حزباوی در بازی با نساجی گفت: حزباوی تحت فشار بدنی قرار دارد و 48 ساعت آینده به او استراحت می‌دهیم، چون پس از اردوی تیم جوانان برای ما بازی کرد و سپس به تیم ملی رفت. درست است که حزباوی شرایط فیزیکی خوبی دارد، ولی باید مراقب این بازیکن باشیم. فولاد باید از جنس حزباوی 10 بازیکن درست کند. من جوانی وارد زمین کردم که هنوز پنج درصد فوتبالش را نشان داده است. اگر او شکل استانداردش را پیدا کند، بهتر از این می‌شود، مثل ایمان مبعلی و میلاد میداودی. ندیدم کسی مثل آنها ضربه بزند. پیشنهادها تُند تند به حزباوی می‌رسد و اگر جای او بخواهم تصمیم بگیرم، اروپا را انتخاب می‌کنم. به هر حال او و پدرش باید تصمیم بگیرند که ادامه همکاری می‌دهند یا جای دیگری می‌روند. باید به ما مدد بدهند، چون اینجا احساس غریبی می‌کنیم (اشاره به اتفاقات سکوها). آن بالا بنری میخکوب کرده بودند که اشکالی ندارد و مسیر خودمان را می‌رویم. ما دو بر صفرهای خودمان را می‌بریم، ولی باز می‌گویند بروید.

وی با اشاره به سابقه خود در کشف استعدادها بیان کرد: مرتضی تبریزی را از لیگ دوی امیدها در همدان آوردم و بیشتر از 20 دروازه‌بان داشتم. وقتی به گنجی می‌رسم، یعنی می‌توانم اینجا کاری کنم. من به رختکن تیم نونهالان رفتم و پاداشی برای نیمه‌نهایی و قهرمانی گذاشتم. کار من آکادمیک است، اما کم‌لطفی هم وجود دارد و نمی‌دانیم پشت صحنه چه اتفاقی می‌افتد. به غیرت برخی از بچه‌های کوچک برخورده بود و آنها، ما را تشویق می‌کردند!

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا در نقاط دیگری از استان خوزستان با او چنین برخوردی شده است یا خیر، تصریح کرد: هیچ‌جای ایران با من چنین برخوردی نکردند؛ حتی پس از اینکه در نفت تهران توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم. ما برای فولاد جان‌مان را می‌گذاریم و استعدادهایی اینجا دیده‌ایم. من شش، هفت بازیکن مانند حزباوی در تیم‌های پایه فولاد دیدم.

منصوریان در مورد توجه سرمربی تیم ملی ایران به بازیکنان شاغل در لیگ برتر عنوان کرد: اگر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نمی‌شد، آقاسی و حزباوی هم دعوت نمی‌شدند. قبلاً لیست طویل می‌دادند و همیشه یک عده خاص در تیم ملی بودند. قلعه‌نویی درهای تیم ملی را باز کرد. قبلاً کسی مهاجم سپاهان یا ذوب‌آهن را دعوت نمی‌کرد. حزباوی با ادامه این روند، یکی از عناصر تأثیرگذار تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. این مربی ایرانی است که دل می‌سوزاند.

وی با اشاره به دوران حضور خود در کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: روزی افشین قطبی گفت برای تیم ملی هواپیمای چارتر بگیرند که او را مسخره کردند. کی‌روش شش ماه بعد چنین درخواستی داشت که همه می‌گفتند این مربی متوجه می‌شود که باید پرواز چارتر بگیریم. وقتی یکی از بیرون چیزی می‌گوید، می‌گوییم او بهتر گفته است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: سالی هزار مغز از کشورمان دزدیده می‌شود، اما همچنان در رشته‌های علمی اول تا سوم جهان می‌شویم. سالی 20 هزار تولید داریم و باید خودمان را باور کنیم. تیم برای من یا مربی برای فولاد کم نیست. با این حال دل من می‌سوزد که چرا باید بازیکنی مانند علیرضا باویه را بسوزانم.

منصوریان در واکنش به سؤال خبرنگاری پیرامون وضعیت ابراهیم سلجوقی که ظرف پنج سال اخیر در لیست تیم بزرگسالان فولاد حضور داشته و در این مدت تنها 15 دقیقه برای فولاد به میدان رفته، بیان کرد: سلجوقی بازیکن من است که او را از دفاع چپ به هافبک چپ بردم. مثالی برای شما می‌زنم. سینا مریدی بازیکنی ششدانگ است و نمی‌دانم چطور ممکن است ظرف سال‌های گذشته بین تیم‌های مختلف جابجا شود.

وی با بیان اینکه مریدی همه توانایی‌های یک بازیکن تاپ را دارد، خاطرنشان کرد: از او فوق‌العاده راضی هستیم و هم‌پُستان این بازیکن هم خیلی خوب هستند. یکی از دلایلی که خوشحال هستم پسرم فوتبالیست نشد، این است که روزی او را به بازیکنی از ایذه ترجیح ندهم. به بازیکن خارجی‌ام گفتم بازیکن ایرانی بیشتر زحمت می‌کشد و او را ترجیح می‌دهم. سابقه همه را می‌دانم، اما متوجه این داستان نمی‌شوم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---