1403/02/09
3:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 23 خرداد 1402 15:46

توضیحات روابط عمومی باشگاه فولاد به هواداران

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، فعالیت های صورت پذیرفته توسط هیئت مدیره باشگاه را به اطلاع هواداران رساند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در متن این گزارش خطاب به هواداران فولاد خوزستان آمده است:" هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با توجه به درخواست هواداران محترم در خصوص مشخص نمودن وضعیت کادر فنی تیم بزرگسالان، این موضوع را در دست بررسی داشته و در تلاش است بهترین تصمیم را برای نیمکت فصل آینده فولادمردان بگیرد.
در خصوص سایر فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به اطلاع می رساند که حفظ شاکله اصلی تیم در دستور کار بوده و در این راستا ضمن ارزیابی دقیق بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، گفتگوهای لازم با بازیکنان صورت پذیرفته و توافق های اولیه و کلی جهت عقد قرارداد بهینه با حفظ محرمانگی و محدویت های قانونی و حقوقی فی مابین اخذ گردیده است.
در همین حال باشگاه جهت رفع سایر کاستی ها و تقویت تیم در کلیه خطوط، آنالیز لازم را به صورت ویژه بر روی چند گزینه داخلی و خارجی جهت عضویت در تیم فولاد خوزستان انجام داده که با توجه به اهداف کیفی باشگاه در جذب نفرات کارآمد و مورد نیاز، در بازار نقل و انتقالات به مرور شاهد رونمایی از بازیکنان جدید فولاد خواهیم بود.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان از کلیه هواداران خود می خواهد همچون گذشته با سعه صدر از باشگاه خود حمایت نموده و کلیه اخبار رسمی را تنها از طریق سایت و منابع رسمی باشگاه دنبال کرده و به هرگونه شایعه در خصوص جذب یا جدایی بازیکنان توجهی نداشته باشند."

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---