1403/01/30
11:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 11 آبان 1395 12:22

هواداران از همان روزی که بازگشتم حمایتم کرده اند

انصاری: همدلی عامل اصلی موفقیت فولاد است

ساسان انصاری با 5 گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی منجر به گل آمار فوق العاده ای در تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان داشته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ساسان انصاری در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست اما بعد از 4 هفته نیمکت نشینی ترجیح داد از این تیم جدا شود و به فولاد خوزستان باز گردد. ساسان انصاری در فولاد خوزستان عالی ظاهر شده است و یکی از عوامل اصلی موفقیت تیمش بوده است تا فولاد در این 6 هفته 10 امتیاز کسب کند و تا جایگاه نهم خود را بالا بکشد. ساسان انصاری در گفت و گو با (ورزش سه) درباره موضوعات مختلفی از جمله فولاد، جدایی از پرسپولیس، مشورت با سروش رفیعی و ... صحبت کرد.

همدلی عامل اصلی موفقیت فولاد
شرایط اکنون در تیم بسیار خوب شده است و با جو مثبت و یکدلی که بین بازیکنان و کادر فنی است، نوید روزهای خوب برای ما می دهد. تیم ما فوتبال تهاجمی و زیبایی بازی می کند که نتیجه تلاش همه دست اندرکاران فولاد است.

باید استقلال را می بردیم
ما در بازی با استقلال به کم ترین حق مان رسیدیم، حق ما در این بازی تنها و تنها سه امتیاز بود. ما چند موقعیت عالی همان ابتدای بازی داشتیم که از دست رفت، هواداران فهیم فولاد می دانند در این بازی حق ما برد بود و از حمایتشان در این بازی ممنونم.

جلوی پرسپولیس هم اینگونه بازی می کنم
من وقتی با تیمی قرارداد حرفه ای می بندم، به آن تیم بدهکارم. من با تمام وجود برای فولاد بازی می کنم، فرقی ندارد تیم مقابل ما استقلال باشد یا پرسپولیس. من انگیزه های خاص خودم را دارم و این بازی به مانند بازی های دیگر بود.

تشکر ویژه از مردم خوزستان و سعداوی
من 8 سال است که در خوزستان هستم و به نوعی خودم را متعلق به این استان می دانم. هواداران فولاد از همان روز اولی که من بازگشتم حمایتم کرده اند و با حمایتشان من را در این موفقیت کمک کرده اند. اگر من کاری کرده ام یا گلی زده ام وظیفه ام در قبال تیم و هوادارانمان بوده است. همچنین باید از آقای سعداوی تشکر ویژه ای کنم که از همان روز اول در کنار من بود و صحبت هایی که انجام داد باعث شد تا بتوانم از نظر روحی فوق العاده آماده باشم.

 این وصله ها به شریفات نمی چسبد
اسماعیل از بازیکنان خوب فولاد است و در بازی با استقلال به نظر من از خوب های زمین بود. بعضی صحبت ها درباره او می شود که اصلا درست نیست، من چندین سال است که با او هم تیمی بوده ام و به خوبی او را می شناسم. شریفات با وجود مصدومیت برای بالا رفتن پرچم فولاد بازی کرد و این وصله ها به اسماعیل نمی چسبد.
 
 ممنون از کسانی که به من رای دادند
از همه 122 هزار نفری که به من رای دادند تشکر می کنم و دست آنهارا به گرمی می فشارم. نظر سنجی سایت 90 بسیار انگیزه خوبی به من می دهد؛ برنامه ای که خودم طرفدار پر و پا قرصش هستم.

کی روش بهترین قاضی است
آرزوی هرکسی این است که پیراهن تیم ملی را بپوشد و من از این قاعده مستثنی نیستم. پوشیدن تیم ملی افتخار من است. آقای کی روش بسیار باهوش و زیرک است و خودش بهتر می داند چه کسی را چه موقع دعوت کند. من انگیزه ام بیشتر شده است و تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم در تیم ملی باشم، مطمئنا شاگردی آقای کی روش افتخار بزرگی است.

با سروش درباره پرسپولیس صحبت نکرده ام
واقعا برای بعضی ها متاسف هستم که صحبت هایی را به من منتسب می کنند. سروش از دوستان صمیمی من است و خودش می داند چه کاری انجام بدهد. بعضی صحبت ها و تیترها شیطنت آمیز هستند. خود سروش بهترین اتخاب را می کند و من هیچ نقشی در تیم آینده سروش ندارم و خدا را شاهد است که نمی دانم چه تصمیمی برای خود گرفته است.

هواداران پرسپولیس با معرفتند
من جا دارد یک تشکر ویژه از پرسپولیسی ها بکنم که به من لطف داشته اند. من سه ماه در پرسپولیس بوده ام اما آنها رابطه شان با من فوق العاده بود. آن ها نشان داده اند چقدر با معرفت هستند و دور از معرفت بود که من از آنها تشکر نکنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 12 آبان 1395 7:20 PM
سلام خدمت زحمتکشان سایت .اقای سعداوی عریرما کاری به تیم ملی نداریم .ما بفکر تیم قولاد هستیم .نه نیم نگاه میخواهیم نه تمام نگاه.فولاد اگر میتواند حق خود را در پنالتی روی شریفات بگیرد باشکایت ومحروم کردن ترکی تا اخر قسل .وقتی در شهر خودمون جلواین همه هوادارسرتیم را میبرند حتما بیرون ازاهواز مثل آب خوردن سرمان را میبرند.بهوش باشبد.زنده بادفولاد قهرمان1393

منصور
چهارشنبه 12 آبان 1395 2:54 PM
قابل توجه مدیریت وکادر فنی فولاد.حالا که تیم استقلال صنعتی به بحران خورده ما میتوانیم نفرات سابق خودرا پس بگبریم.2یا3 نفر کافیست (عقیل کعبی-بیت سعید جانفزا)باجذب این نفرات تیم کامل میشود.بامید موفقیت .زنده باد فولاد قهرمان 1393

منصور
چهارشنبه 12 آبان 1395 12:16 PM
سلام خدمت زحمتکشان سایت.فولاد خط میانی خوبی دارد (عبدالله زاده-بوحمدان- مطلق-حبیبی -ربانی).پس نیازانچنانی به هافبک ندارد.فولاد به یک دفاع وسط مطمئن نیاز دارد.مثل اهل شاخه.هوادارعزیز کسی که با تلاش زیاد به تیم سابقش گل میزندوشادی میکند که دیگه فولادی نیست.چاگو میتواند بهترین هافبک میانی وطراح باشد.ازاهل شاخه استفاده کنید ضررنمیکنید.زنده بادفولاد قهرمان 1393

مهدی چنانی
چهارشنبه 12 آبان 1395 2:59 AM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت بازیکن خوب و تکنیکی و متعصب تیم آقای ساسان انصاری. آقای انصاری انشاالله به کمک پروردگار و تلاش شما بازیکنان امسال به قهرمانی برسیم و از شما میخواهیم که با سروش رفیعی صحبت بکنید و او را متقاعد به بازگشت به تیم خودش یعنی فولاد بکنی. با بازگشت سروش رفیعی به تیم و اضافه شدن ارنست انفور تیم شکل کاملی به خود میگیره و میتونه به راحتی همهء حریفانش را شکست بده و برای سومین بار قهرمان لیگ برتر بشه. باتشکر.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---