1403/01/10
12:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 16 آذر 1395 9:42

ما پیروز داربی خوزستان هستیم

ساسان انصاری: از انتخاب فولاد راضی‌ام

بازیگن گلزن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که اولویت اول تا دهم من فقط فولاد خواهد بود، گفت: عملکردم نشان می دهد که صد درصد از انتخاب فولاد راضی هستم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ساسان انصاری در برنامه شب گذشته "نود"، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی تا این حد دچار تحول شوی؟ اظهار کرد: در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. من هم پس از اتفاقاتی که در ابتدای فصل برایم افتاد و دوباره به فولاد، تیم خودم برگشتم تصور می کردم که روند بهتری داشته باشم ولی صادقانه بگویم تا این حد تصور نمی کردم. این لطف خدا بود و عزت و ذلت دست خدا است و فکر می کنم در این راستا نیز کمک هم‌تیمی هایم، تلاش کادر فنی و حمایت هواداران تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: اگر تاکنون فولاد نتیجه گرفته و عملکرد من نیز این چنین بوده است که در دید بوده ام، همه با کمک هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و هواداران بوده و خدا را شکر که این مجموعه به من کمک داشته اند تا این روند را ادامه دهم.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا با نیت این که در پرسپولیس در ترکیب ثابت قرار بگیری به این تیم رفتی؟ گفت: قطعا اگر چنین فکری نمی کردم به پرسپولیس نمی رفتم.


وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که اگر به ابتدای فصل برگردی، تلاش نمی کنی که در پرسپولیس بمانی؟ عنوان کرد: نظرها در این خصوص مختلف است. من خیلی بالا و پایین کردم و تصمیمی گرفتم که سخت ترین تصمیم زندگی ام بود. من با رفتن به پرسپولیس، می خواستم تغییری ایجاد کنم و هدف های بسیاری داشتم که این تیم را انتخاب کردم. من در سه ماهی که در پرسپولیس بودم شاید بیشتر از هر سال فوتبالی ام تمرین و تلاش کردم و فقط و فقط تمرین می کردم تا به هدفی که می خواهم برسم ولی شاید به نقطه ای رسیدم که احساس کردم، بودنم در این تیم فایده ای ندارد و شاید آن کارایی را برای پرسپولیس ندارم. مهمترین چیز برای یک فوتبالیست، بازی کردن است. من هم در سنی هستم که مهمترین سال فوتبالی ام است و باید بازی می کردم. به هر حال من همه چیز را در نظر گرفتم و با صحبتی که با آقای برانکو داشتم، به این قطعیت رسیدم که ماندم به صلاح نیست و شاید اگر می ماندم باید تا آخر فصل به همین وضعیت ادامه می دادم.

انصاری در پاسخ به این پرسش که رابطه ات با بازیکنان پرسپولیس چطور بود؟ گفت: پرسپولیسی ها همگی خیلی خوب هستند و بازیکنانی با شخصیت می باشند. من هم انتظار خاصی از آن ها نداشتم و مهمترین چیز برای من شخصیتم و احترامی است که دوستانم برای من قائلند. در مدتی که در پرسپولیس بودم، هیچ بی احترامی ندیدم و آن چه من انتظار داشتم احترام متقابل بود که من به آن ها احترام می گذاشتم و آن ها هم به من متقابلا احترام می گذاشتند و همین برای من اهمیت داشت و کافی بود.

 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که از انتخاب فولاد راضی هستی؟ عنوان کرد: عملکردم نشان می دهد که صد درصد از انتخاب فولاد راضی هستم.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در بخشی دیگر از صحبت هایش با اشاره به نادر افشون، سرمربی تیم رستم که در گذشته در این تیم بازی می کرد، گفت: او وسیله ای بود که خدا سر راه من قرار داد و شاید اگر او نبود من اکنون در چنین جایی نبودم. آقای افشون برای من یک رفیق و استاد خوب است و از همه نظر نیز حامی من بود و بسیار به من کمک کرد. من بچه ممسنی شیراز هستم که فوتبالیست های خوب و تکنیکی از جمله سروش رفیعی و داریوش شجاعیان نیز اهل این جا هستند.
 

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد گل شانسی هم زده ای، عنوان کرد: قسمتی از فوتبال، شانس است.
انصاری در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 3 فولاد نیز گفت: دلیل خاصی ندارد؛ سال گذشته در فولاد شماره 8 را می پوشیدم که امسال به تن حمید بوحمدان است. وقتی به فولاد آمدم، دیدم که پیراهن شماره 3 خالی است و گفتم تنوع می باشد و شاید برایم خوش یمن هم باشد و همین شد که این شماره را انتخاب کردم که باید بگویم برایم خوش یمن هم بوده است.وی در پاسخ به این سوال که اگر در نیم فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشی، به این تیم می روی؟ عنوان کرد: نه تنها پرسپولیس، حتی اگر بارسلونا هم پیشنهاد دهد اصلا اجازه جدایی ندارم، چرا که در طول فصل دوبار قرارداد بستم. من اکنون از حضور در فولاد واقعا راضی هستم  و در این تیم آرامش دارم. هواداران و مردم خوزستان نیز از من حمایت می کنند و هم‎تیمی‎هایم و کادرفنی نیز به من لطف دارند. قطعا اولویت اول تا دهم من فقط فولاد خواهد بود.

 

بازیکن گلزن تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص شادی پس از گل برابر نفت تهران، گفت: این شادی به خاطر تولد یک سالگی روشنا خانم، دختر اسماعیل شریفات بود.وی در پاسخ به این سوال که آیا شریفات همیشه دانشجو است؟ عنوان کرد: او دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد است و درس خوان هم می باشد. امسال یکی از سال های خوب فوتبالی شریفات است و خیلی خوب کار می کند. خیلی از گل هایی که من زده ام با پاس هاس ناصری و شریفات بوده است که به من خیلی کمک کرده اند.
انصاری در پیش بینی نتیجه دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، گفت: فولاد می تواند 2 بر صفر استقلال را شکست دهد. اگر قسمت باشد، من هم حتما گل می زنم. استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی خیلی خوب نیز بهره می برد. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد ولی ما نیاز به سه امتیاز داریم و ان شاءالله که سه امتیاز را بگیریم.
 

وی در خصوص فصلی که فولاد قهرمان شد و فاصله یک هفته غم و شادی اش، عنوان کرد: من در یک بازی قبل از آخرین دیدارمان، یک موقعیت صد درصدی را خراب کردم و احساس گناه داشتم و اگر قهرمان نمی شدیم شاید هیچ وقت خودم را نمی بخشیدم. خدا را شکر که با آن تیم خیلی خوب و رویایی که داشتیم، به قهرمانی رسیدیم. آن سال قهرمانی حق مان بود. در آن فصل، فوتبال زیبایی انجام می دادیم و هواداران هم می آمدند و از ما حمایت می کردند.

 

این بازیکن سرخ پوشان خوزستانی درباره برگزاری داربی خوزستان بدون حضور تماشاگران نیز گفت: این موضوع اجحاف در حق هواداران فولاد و مردم خوزستان است و از کمیته انضباطی می خواهم که اجازه دهند این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود تا مردم خوزستان لذت ببرند. دو تیم تهاجمی بازی می کنند و شاید یکی از بهترین داربی ها شود.وی درباره آلودگی هوای اهواز نیز بیان کرد: پس از بارندگی چند روز پیش، هوا بهتر شده است. من هشت سال است که در اهواز زندگی می کنم و با مردم خوزستان عجین شده ام. آن ها خیلی به من لطف دارند. حیف است که این مردم خونگرم که تمام دغدغه و دلخوشی شان، تیم های فوتبال شان است، به این صورت مظلوم واقع شده اند و امیدوارم فکری به حال آن ها شود و از گرد و خاک، کم شود.
انصاری در پایان گفت: از تماشاگران پرسپولیس که خیلی به من لطف داشتند، قدردانی می کنم. شاید در سه ماه حضورم در این تیم، از نظر فنی خیلی کار انجام ندادم ولی هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند. یک تشکر ویژه هم از مادرم دارم که پس از فوت پدرم، با بودن کنار من، یک دلگرمی برای من بود و دعایش نیز پشت سر من است. از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند از جمله آقای سعداوی که به بازگشت من به فولاد کمک کرد و هم‌تیمی‌هایم و همچنین همسرم که در ایجاد آرامش به من کمک کرده است، قدردانی می کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 17 آذر 1395 11:54 PM
باسلام نتیجه بازی با اس-خ (فولاد2-صنعتی0)

منصور
چهارشنبه 17 آذر 1395 7:02 PM
باسلام.ازساسان فولادی وعزیز میخوام دیگه در مورد تیم پرسپولیس صحبت نکند.آقا ساسان وقتی درغدیر5-6هزارنفر عاشقانه نامت را فریادمیزنند ودرپرسپولیس نیمکت نشین هستی چه لزومی دارد درمورد آن تیم صحبت کنیم.زنده باد فولاد قهرمان 1393

منصور
سه شنبه 16 آذر 1395 9:36 PM
....این پرسپولیسیها ازفولاد چه میخوان .خوردبین باکمال پررویی میگوید ساسان بازیکن ماست ودرنیم فصل به ما میپیوندد.زهی خیال باطل .بازیکن آکادمی فولاد را از خود میدانند.بیشرمی تا کجا .از ساسان عزیز میخواهم دیگر در مورد پرسپولیس هیچوقت صحبت نکند.باتشکر از ساسان.آقا ساسان آیا نیمکت نشینی دراین تیم بی احترامی به جنابعالی نبود؟؟!زنده یاد فولاد قهرمان1393

یه دختر عاشق فولاد
سه شنبه 16 آذر 1395 8:20 PM
عااااالی بودی گل کاشتی ساسان جونم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---