1403/01/10
16:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 31 فروردین 1393 9:27

از رسانه ها؛ درسی که فولاد به سرخابی ها داد

محمدکریم روزبه در روزنامه ورزشی 90 نوشت:
تراکتورسازی با شکست مقابل الاتحاد در عربستان رسما از گردونه رقابتهای آسیایی خارج شد. استقلال در روزی که حتی شایسته پیروزی بود در برابر الشباب تن به شکست تلخی داد تا با جام باشگاههای آسیا خداحافظی کند.
سپاهان که آغاز نگران کننده‌ای داشت رفته رفته به خودش آمد و در هفته پنجم رقابتهای جام باشگاهها آسیا با قدرت توانست از سد «السد» قطر بگذرد تا حالا تبدیل به شانس اول صعود از گروهش شود. سرانجام به نماینده چهارم کشورمان یعنی فولادخوزستان قهرمان رقابتهای لیگ برتر می‌رسیم که در جام باشگاههای آسیا هم تاکنون پرتوان ظاهر شده و اجازه نداده برای صعود کارش به اگر و اما بکشد و یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی به مرحله بعدی صعود کرد.
فولاد در برابر الجیش قطر «عیش» صعود خود را تکمیل کرد تا ثابت کند در حال حاضر بهترین تیم ایرانی و یکی از تیم‌های شایسته آسیایی است.

***
تعریف و تمجید از تیم‌ قهرمان کار سختی به نظر نمی‌رسد،‌ اما وقتی تیم فولاد را از کادرفنی گرفته تا بازیکنانش با تیم‌‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس مقایسه می‌کنیم در خواهیم یافت مزد شایستگی‌های یک تیم تنها در مبلغ قرارداد بازیکنان و هزینه‌هایی که طی یک سال می‌کنند،‌نیست.
فرکی تیمی یکدست و جنگنده و باانگیزه‌ای را ساخت که به معنای واقعی یک تیم بود و ستاره‌ میلیاردی در آن به چشم نمی‌خورد که به دیگران فخر بفروشد. در این تیم کسی به دنبال آقای گلی به این معنا که بخواهد با خودخواهی گلزنی کند وجود نداشت و هدف تعریف شده موفقیت فولاد بود که اتفاقا چنین هم شد و فولاد توانست با تکیه به قدرت فنی خود و با کمترین حاشیه تبدیل به قدرت اول فوتبال ایران شود.

در این مجموعه بی‌انصافی است که یادی از مدیرعامل این باشگاه نکنیم که برخلاف مدیران عامل استقلال و پرسپولیس که دائما روی آنتن بودند تمام تلاش خود را بدون جنجال بکار بست تا فولاد در آرامش کامل گام‌های موفقیت را بردارد.
حالا فولاد نمونه یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال ماست که هم آکادمی بازیکن دارد و هم تیم‌های پایه‌های این مجموعه نیز مانند تیم بزرگسالان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (15 نظر تا کنون)

دو کلمه حرف حساب
سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 10:10 PM
مسئولان فولاد بجای حرف زدن در رسانه ها فقط عمل می کند چه در کار پایه و چه در زیرساخت ها و به طور کلی در ساخت یک باشگاه با اصول حرفه ای و مدرن و بروز

محمد بالدی فولادی خالص
سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 1:23 PM
فولاد خوزستانیم ..... افتخار ایرانیم

مازیار
دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 5:17 PM
همه چیزباحرف ف فولاد و فرکی امیدوارم این زیرسازیهای جوانان امید و نونهالهالان ادامه داشته باشد و باتشکر از زحمات مسولین باشگاه فولادخوزستان

ارسطو
دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 3:43 AM
این شایستگی های فولاد تدادوم آور شادی مردم خوزستان بود، امیدوارم ادامه راه آسیایی، فولادی باشه. خداروشکر میکنم بعد کم لطفی وسیع رسانه ایی اعم از مطبوعات و بخصوص رسانه های سیما(ملی)این رسانه عزیز کوچک ترین ذرهء بزرک از کم لطفی رسانه ایی را مطرح کرد! این کم لطفی هاست که راه پرواز را فولادی تر میکند. به امید موفقیت های برتر.

mostafa
یک شنبه 31 فروردین 1393 8:06 PM
فولاد همیشه سرفراز و با اقتدار بمان.عشق منی تا ابد

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---