1403/02/07
19:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 06 بهمن 1393 12:5

بختیار رحمانی:

انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب فولاد دارم

بختیار رحمانی که این روزها با انجام تمرینات انفرادی آماده حضور در تمرینات گروهی فولاد می شود، می گوید تعدادی از بازیکنان تیم فولاد هم می توانستند در فهرست دعوت شده های تیم ملی باشند اما در نهایت کی روش تصمیم گیرنده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رحمانی در گفت و گو با (خوزستان اسپورت) به سئوالات پاسخ داد. مصاحبه بختیار را بخوانید.

* از تمرینات چه خبر؟
خدا را شکر تمرینات منظمی را دنبال می کنم و بدنم در حال آماده شدن است.

* چه زمانی در تمرینات گروهی فولاد شرکت می کنی؟
انشاءالله وقتی تیم فولاد از دبی برگشت در تمرین تیم حاضر می شوم اما تا 10 یا 15 روز دیگر زمان لازم دارم که بتوانم در تمرینات گروهی فولاد شرکت کنم. فکر می کنم از 15 روز دیگر پا به توپ شوم.

* مثل اینکه گفته ای در اولین بازی ات در این فصل برای فولاد دو گل می زنی؟
ولله یک حرفی به شوخی گفتم اما واقعیت اینست که انگیزه زیادی برای بازگشت موفق به ترکیب فولاد دارم. تمریناتم خیلی خوب بوده و منتظرم تا زمان حضورم در میادین فرا برسد و در خدمت تیم فولاد باشم.

* فکر می کنی فولاد در ادامه فصل چه نتایجی بگیرد؟
با توجه به بازیکنان خوبی که جذب فولاد شده اند، تیم ما بهتر از قبل شده و فکر می کنم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاوریم.

* درباره حذف تیم ملی چه نظری داری؟
واقعاً ناراحتم که تیم ملی به مرحله بعدی صعود نکرد. همه بجه ها زحمت خود را کشیدند و هر چه در توان داشتند رو کردند. به هر حال این از اتفاقات فوتبال است، همان طور که تیم ملی ژاپن هم از امارات شکست خورد و حذف شد. به نظرم باید به آینده امیدوار بود.

* آیا بازیکنانی از فولاد نمی توانستند در جام ملت های آسیا حضور داشته باشند؟
همه چیز برمی گردد به سرمربی تیم ملی و دیدگاه او برای انتخاب بازیکنلان ملاک است. نظر شخصی من اینست که تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را داشتند. به نظرم مهرداد جماعتی در لیگ برتر عالی کار کرد و من از همین طریق بار دیگر درگذشت پدر بزرگوارش را تسلیت می گویم. ایوب والی در خط دفاع فولاد خیلی خوب بود که متأسفانه محروم شد. اسماعیل شریفات هم برای فولاد عالی کار کرده است. در مجموع نظر شخصی من اینست که تعدادی از بازیکنان فولاد می توانستند به تیم ملی دعوت شوند ولی در نهایت نگاه فنی کارلوس کی روش شرط دعوت کردن از بازیکنان است.

* از نظر شما رفتن کی روش از فوتبال ایران بهتر است یا ماندن این مربی؟
من فکر می کنم که الان نباید از کی روش انتقاد کرد. او مربی بزرگی است و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و به نظر من کی روش باید در تیم ملی بماند و از او حمایت شود. ما از الان باید به فکر ستاختن آینده بهتری باشیم چرا که جام ملت ها دیگر تمام شده است.

* درباره بحث دوپینگ بازیکن عراق و شایعات دو روز اخیر که نتیجه ای نداشت چه نظری داری؟
من اعتقاد دارم که بازیکن عراقی به هیچ عنوان از موضوع محرومیت خود اطلاع نداشته است. همان طور که یک بار تیم ملی امید ما از وجود بازیکن دواخطاره مقابل تیم امید عراق استفاده کرد اما هیچ اطلاعی از موضوع نداشت. بازیکن مورد اعتراض در بازی های قبلی  تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا هم به میدان رفته بود و این نشان می دهد که او از موضوع دوپینگ اطلاع نداشته و محرومیتی به او ابلاغ نشده است. اگر بازیکن عراقی به دلیل دوپینگ محروم شده بود، مربیان تیم ملی عراق در این بازی ها از او استفاده نمی کردند.

* در پایان اگر حرفی مانده بفرمایید.
امیدوارم که در نیم فصل دوم لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم و تماشاگران خوزستانی را خوشحال کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (15 نظر تا کنون)

ی.اندرزیان
چهارشنبه 08 بهمن 1393 12:43 PM
به امید پیروزی های متوالی فولاد. با وجود بازیکنان جوان همیشه پیروز میدانی و صدر جدول می مانی .

امین
سه شنبه 07 بهمن 1393 2:39 PM
سلیمی،مساریچ،آل نعمه،وکیا،خالدی،چاگو،شریفات،مسلمان،بختیار،نونگ،قاضی،

استاد دانشگاه
سه شنبه 07 بهمن 1393 9:45 AM
تماشاگران ورزشگاه را پر كنند.اگر سازمان ليگ تعداد زياد هواداران را در ورزشگاه مشاهده كند ديگر نمي تواند براي فولاد سنگ اندازي كند زيرا متوجه خواهد شد كه فولاد پشتوانه عظيم مردي دارد

استاد دانشگاه
سه شنبه 07 بهمن 1393 9:43 AM
تماشاگران ورزشگاه را پر كنند.اگر سازمان ليگ تعداد زياد هواداران را در ورزشگاه مشاهده كند ديگر نمي تواند براي فولاد سنگ اندازي كند زيرا متوجه خواهد شد كه فولاد پشتوانه عظيم مردي دارد

سجاد ملايي، شوش دانيال
سه شنبه 07 بهمن 1393 7:57 AM
ايشالا به دربي خوزستان برسي

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---