1403/01/31
11:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 04 اردیبهشت 1394 22:21

شکست دادن ذوب‌آهن، شانس قهرمانی ما را زیاد می‌کند

رحمانی: فولاد بزرگی‌اش را در فوتبال ایران نشان داد

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که تیمش در صورت شکست دادن ذوب‌آهن شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر پیدا خواهد کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بختیار رحمانی در گفت‌وگو با (تسنیم) ابتدا در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای بازی ندارم ولی متأسفانه نمی‌توانم بازی کنم. دوری از فوتبال برای هر بازیکنی سخت است ولی باید با این شرایط کنار آمد. من با تیم تمرین می‌کنم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم. دوست داشتم در این شرایط که فولاد کمبود بازیکن دارد به تیم کمک کنم اما متأسفانه این امکان وجود ندارد.

وی با ابراز تأسف از حذف فولاد از لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: ما حذف شدیم ولی همه دیدند که فولاد چگونه حذف شد. ما در این بازی‌ها نمایش بسیار خوبی داشتیم و واقعاً ناراحت‌کننده است که به خاطر کمبود بازیکن، در آسیا حذف شدیم. بازیکنان فولاد و اسکوچیچ نهایت تلاش خود را انجام دادند و کار آنها واقعاً قابل‌ستایش است. فولاد می‌توانست حتی از این گروه به عنوان تیم صدرنشین صعود کند ولی دست اسکوچیچ خالی بود و همین موضوع به ضرر ما تمام شد. واقعاً خیلی حیف شد که فولاد از لیگ قهرمانان کنار رفت.

رحمانی در مورد وضعیت فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی از تیم‌ها از لحاظ بازیکن شرایط بهتری نسبت به فولاد دارند ولی می‌بینید که تیم ما با از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنانش، هنوز هم مدعی است. ما با این همه مشکل فقط سه امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رویم. فولاد با این همه مشکل، بزرگی‌اش را در فوتبال ایران نشان داد. ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم ولی باید بازی این هفته برابر ذوب‌آهن را حتماً با برد پشت سر بگذاریم.

«خیلی دوست دارم فولاد امسال برای دومین سال پی‌درپی قهرمان شود»، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این جمله تصریح کرد: این بازی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی فولاد دارد و اگر سه امتیاز آن را بگیریم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. البته مدعیان دیگر هم شانس دارند و هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی در لیگ خواهد افتاد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (20 نظر تا کنون)

حامی
جمعه 11 اردیبهشت 1394 2:13 PM
اگه بتونیم سهمیه بگیریم بحران امسال رو به خوبی رد کردیم

سید بابک صالحی
جمعه 11 اردیبهشت 1394 12:13 PM
تو خبرگزاری ه زده سربازهای فوتبالی میتونن سربازیشون رو بخرن

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
پنج شنبه 10 اردیبهشت 1394 10:58 AM
دلمون برا بازیهای افشین ، بختیار و سروش و ایوب و... تنگ شده

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
پنج شنبه 10 اردیبهشت 1394 1:05 AM
یاد بازی های قشنگ سروش تو نیم فصل اول بخیر

فرهاد
چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 6:33 PM
خدا كنه سهميه بگيريم و تو ليگ بعدي مشكل سربازهامون هم حل بشه

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---