1403/01/28
16:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 04 خرداد 1394 14:3

توافق با 3 بازیکن خارجی مدنظر اسکوچیچ

ابن‌قاسم: برخی‌ها مغرضانه علیه فولاد کار می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه، خیلی​ها که منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شایعه پراکنی می​کنند و این موجب ضربه خوردن باشگاه خواهد شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین ابن​قاسم در گفت​وگو با (ایسنا)، درباره استعفای اعضای هیات مدیره این باشگاه، اظهار کرد: صیادنژاد، دهکردی و فرهادزاده به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، استعفا دادند و روز گذشته (یکشنبه) هم به باشگاه نیامدند. در هر صورت این استعفاها به ضرر باشگاه است و خیلی​ها هم که منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شایعه پراکنی می​کنند و طبیعی است که باشگاه متضرر خواهد شد.

وی در ادامه درباره زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران و آغاز تمرینات این تیم، گفت:‌ هنوز زمان برگشت اسکوچیچ به ایران مشخص نیست ولی با توجه به این‌که تمرینات ما از 27 خردادماه آغاز می​شود، او نهایتا یک هفته قبل از شروع تمرینات به ایران می​آید. از شروع تمرینات‌مان که در اهواز است تا یک هفته مانده به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر، هفت بازی تدارکاتی برای تیم پیش​بینی شده است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین با ابراز ناراحتی از شایعه​های مبنی بر حضور اسکوچیچ در ایران و دعوت قلعه​نویی از وی، گفت: متاسفانه عدهای مغرضانه این شایعات را پراکنده می‌کنند. حتی مدتی پیش نیز لیست مازاد و درخواستی اسکوچیچ اعلام شد در حالی که اشتباه بود و چنین لیستی در کار نبود. به هر حال نمی​دانم جریان چیست و چرا این کارها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: درباره خبر مربوط به این میهمانی هم باید بگویم، زمانی که قرار بود ما برای بازی با ملوان به تهران برویم، اسکوچیچ یک روز قبل از پرواز تیم، به تهران رفت و مهمان قلعه​نویی بود و سپس صبح روز بعد که ما به فرودگاه تهران رسیدیم و می​خواستیم به انزلی برویم او نیز به فرودگاه آمد و همراه با تیم به انزلی رفتیم. این موضوع مربوط به آن زمان می​شود و کسی که این خبر را اکنون منتشر می‌کند یا خواب است یا مغرضانه کار می​کند. آن‌ها به این صورت می​خواهند برای تیم ما مشکل درست کنند.

وی از توافق نهایی باشگاه با سه بازیکن خارجی این تیم خبر داد و عنوان کرد: با چاگو، مساریج و نانگ به توافق نهایی رسیدیم. این بازیکنان مورد نیاز اسکوچیچ بودند و به درخواست خود وی نیز در این‌جا ماندند. نانگ نیم‌فصل دوم به تیم ما اضافه شد و توانست 9 گل برای ما به ثمر برساند که آمار خوبی بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (27 نظر تا کنون)

مهدی از اهواز
جمعه 08 خرداد 1394 12:32 PM
هرچی زودتر اسکوچیچ برگرده بنفع تیمه و تمرینات شروع بشه خدا کنه مدیر کار بلد و خوب باشگاه برگرده

احمدمیرصادقی
پنج شنبه 07 خرداد 1394 4:28 PM
متأسفانه ما خوزستانیها اتحاد لازم واسه به کرسی نشوندن و گرفتن حقمون رو نداریم همه منتظریم دیگری حرف بزنه شرافتن اگه اصفهانیها ، تبریزیها، تهرانیها بودند که مشکل کنونی فولاد واسشون پیش میومد توی صفحات اینستاگرام، فیسبوک،اچتماعات اعتراض امیز جلوی هیئت فوتبال،شرکت فولاد ووو خلاصه ارام نمی نشستند برادران، دوستان عزیزان وقت نیست زمان نقل و انتقالات نزدیکه فعالیت کنید تلاش کنید

سعیدفریسات
پنج شنبه 07 خرداد 1394 1:06 PM
باسلام خواهشن بازیکنان بیشتروخوبی برای فصل جدیدبگیریددروازبان شماخیلی ضعیف ونامطمئن است ازدروازبان خارجی درجه یک استفاده کنید.ازبازیکنان شایسته سرشناس نت تهران.سپاهان.ذوب وتراکتوربگیرید.باسپاس

فولاد 💓
چهارشنبه 06 خرداد 1394 7:48 PM
بخدا با کمک هواداران خیلی میشه جم کرد .بابا استاد بزرگ رو بگید برگرد .میدون خالی کردن ک چی بشه .بسم الله . فردا صبح باید آقای دهکردی دفترش باشه .الان وقت اصلی برا جلب نظر بازیکن است .یا علی .منتظریم .با خونه نشینی کار درست نمیشه .بقول فولادی ها( یار بالا )

سجاد ملایی-شوش دانیال
چهارشنبه 06 خرداد 1394 10:19 AM
هر 3 بازیکن عالی هستن

 1 2 3 4 5  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---