1403/01/10
0:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 09 خرداد 1394 9:9

حسین ابن‌قاسم مطرح کرد؛

نگران اسکوچیچ و سه بازیکن خارجی خود نیستیم

 سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط فرقی با گذشته نکرده و مسئولان شرکت فولاد نسبت به استعفای سه تن از مدیران ارشد باشگاه واکنشی نشان نداده‌اند و با این شرایط آنها برنمی‌گردد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین ابن‌قاسم در گفت و گو با (تسنیم)، در خصوص آخرین وضعیت مدیریتی باشگاه فولاد گفت: فعلاً شرایط فرقی با گذشته نکرده و مسئولان شرکت فولاد هنوز نسبت به استعفای محمد صیادنژاد رئیس هیئت مدیره، سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه و محمدعلی فرهادزاده معاون باشگاه فولاد خوزستان واکنشی نشان نداده‌اند. اگر شرایط به همین شکل باقی بماند مدیران مستعفی به کار خود بر نمی‌گردند.

سرپرست تیم فولاد اضافه کرد: این موضوع باعث شده ما از برخی از تیم‌های مدعی که رایزنی‌های خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده‌اند عقب بیفتیم. قرار است روز شنبه یا یکشنبه با دهکردی ملاقات و در خصوص مسائل پیش آمده با وی صحبت کنم.

ابن‌قاسم در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آیا نگران جدایی بازیکنان خارجی خود نیستید، گفت: صحبت‌های اولیه را با هر سه بازیکن خارجی خود کرده‌ایم و به توافق اولیه نیز با آنها رسیده‌ایم. در حال حاضر آنها در تعطیلات به سر می‌برند.

سرپرست تیم فولاد در خصوص امکان جدایی اسکوچیچ با توجه به شرایط پیش آمده گفت: با اسکوچیچ و دستیارش قبل از بازی با صبای قم قرارداد دوساله امضا کرده و حتی پیش قرارداد وی را نیز پرداخت کرده‌ایم، به همین دلیل از نظر قانونی اسکوچیچ نمی‌تواند فولاد را ترک کند و نگران این موضوع نیستیم.

وی عنوان کرد: اسکوچیچ لیست داده و فعلا محرمانه است. او در لیست خود هیچکدام از بازیکنان فصل گذشته را رد نکرده و فقط برای تقویت تیم تقاضای چند بازیکن در پست‌های مختلف را کرده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

اسحاق
دوشنبه 11 خرداد 1394 12:43 PM
بایدهرسریعتر تکلیف باشگاه مشخص شودنبایددرنقل وانتقال کم بیاورد

احمدمیرصادقی
دوشنبه 11 خرداد 1394 12:14 PM
اقای دهکردی و اعضاء هیئت مدیره ازتون خواهش میکنیم میدان را برای بدخواهان و دشمنان خوزستان خالی نکنند انشاالله مشکلات مالی حل خواهد شد

احمدمیرصادقی
دوشنبه 11 خرداد 1394 12:10 PM
اقای دهکردی و اعضاء هیئت مدیره ازتون خواهش میکنیم میدان را برای بدخواهان و دشمنان خوزستان خالی نکنند انشاالله مشکلات مالی حل خواهد شد

علی حمید
دوشنبه 11 خرداد 1394 10:47 AM
خدایا خودت به داد این تیم و هواداران پرشورش برس

توفیق
یک شنبه 10 خرداد 1394 6:49 PM
چرا مسولان فولاد به فکر مردم نیستن ؟ دل خوشی مردم خوزستان همین فولاده شما برین ببینین سرخابی خا با این همه دبدبه و کبکبه کجای جدول هستن و چقدر ازشون حمایت میشه ؟ چرا سهام شرکت به افراد غیر بومی فروخته شد که الآن دلشون به حال فولاد نمیسوزه ؟

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---