1403/01/09
20:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 30 مرداد 1395 13:22

آخرین وضعیت شریفات، اهل شاخه و حبیبی نژاد

پزشک تیم بزرگسالان فولاد خوزستان، آخرین وضعیت سه بازیکنان مصدوم این تیم را تشریح کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر اکبر مرادی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به لزوم پیگیری های لازم برای بهبود شرایط اسماعیل شریفات و محمد اهل شاخه، قرار شد که این دو بازیکن در اهواز باقی بمانند تا با انجام فیزیوتراپی به مرز آمادگی برسند.
وی در رابطه با زمان بازگشت این بازیکنان به زمین مسابقه گفت: پس از بررسی های انجام شده نسبت به حضور آنها در ادامه مسابقات لیگ برتر خوشبین شدیم و با ادامه این روند احتمال می دهیم که از نظر پزشکی مشکلی برای حضور در هفته پنجم رقابت ها نداشته باشند.
پزشک فولاد همچنین با اشاره به وضعیت هادی حبیبی نژاد، اظهار داشت: این بازیکن روز دوشنبه برای بررسی هرچه بیشتر به تهران می رود و مورد بررسی دکتر کیهانی، فوق تخصص زانو قرار می گیرد و اگر شرایطش ایده آل بود می تواند به اردوی فولاد ملحق شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

Amordad
شنبه 30 مرداد 1395 5:04 PM
مدیر محترم سایت سلام ،وضعیت بایرامی و ابراهیمی چگونه است ؟ در سایت فدراسیون فوتبال این دو بازیکن در لیست فولاد نیستند ! *** پاسخگویی: بنا به دلایلی نام این دو بازیکن از لیست تیم خارج شد و باشگاه قراردادی با آنها ندارد.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---