1403/01/10
20:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 10 بهمن 1395 15:0

انتقاد عضو هیات مدیره باشگاه فولاد از فدراسیون فوتبال

شریف: فدراسیون با لمپنیسم برخورد کند

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد می گوید مجموعه بی تدبیری ها و سوء‌مدیریت‌ها باعث درگیری‌ در بازی دیدار فولاد و سیاه جامگان شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمدرضا شریف در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار دیروز (شنبه) دو تیم فولاد و سیاه‌جامگان، اظهار کرد: متاسفانه دیروز شاهد اتفاقاتی بودیم که ناشی از سوء تدبیر و سوء مدیریت بود. مجموعه این بی تدبیری‌ها باعث رخ دادن اتفاقی شد که نباید اتفاق می‌افتاد. متاسفانه این اتفاقات گریبان مجموعه‌ای را گرفت که نقشی در آن نداشت. اکنون ما باید مسائل رخ داده پس از این ماجرا را مدیریت کنیم. مجموعه تیم را از نظر روحی – روانی آماده کنیم و خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه غدیر را جبران کنیم.

او ادامه‌ داد: در این مسابقه داور تصمیم متزلزلی گرفت که نتوانست آن را مدیریت کند. او تصمیمش را با فشار خداداد عزیزی پس گرفت. در همه جا باید با تیمی که بازیکنانش را بیرون می‌کشد برخورد شود ولی داور برای این که جو را آرام کند، تصمیمش را پس گرفت. تماشاگران ما تا ‌دقیقه ۷۰ بدون توهین تیم خودشان را تشویق کردند ولی این اتفاقات باعث شد در ۱۰ ‌دقیقه آخر به تیم خود توهین کنند. عضو هیات مدیره باشگاه فولاد با بیان این که این اشتباه به خاطر افرادی است که از سوی فدراسیون برای قضاوت این دیدار انتخاب شده بودند، گفت‌: مربی حریف تیمش را بیرون می‌کشد و پس از آن داور فیلم بازی را چک می‌کند. من فقط این اتفاق را در والیبال دیده بودم. البته بعدش به ما گفت‌ که با داور چهارم صحبت کرده است. من از لحاظ فوتبالی به فدراسیون تذکر می‌دهم که اگر قرار است این طور مدیریت کنند صلاحیت مرجع برتر فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رود.

شریف با تاکید بر این که اتفاقات رخ داده در این دیدار خطرناک است، عنوان کرد: امیدوارم که بقیه باشگاه‌ها این روش را ادامه ندهند. مگر می‌شود تیمی بازیکنانش را بیرون بکشد و به آن تیم پاداش هم بدهند؟ سیاه‌جامگان در پایان توانست یک امتیاز شیرین را از ما بگیرد و این حاصل از این است که داور نتوانست بازی را مدیریت کند. در حال‌ حاضر هم ما دو امتیاز از دست داده‌ایم و از لحاظ روحی به تیم خسارت وارد شده است. او با بیان این که لزومی نداشت سعداوی در این ماجرا دخالتی داشته باشد، گفت‌: اصلا اگر او روی نیمکت می‌نشست و می‌گذاشت پنالتی‌ زده شود، خداداد می‌خواست چه کاری کند؟ سعداوی آمد کمک کند و آرامش بازی را حفظ کند. این بازی به خاطر حرکات تیم سیاه‌جامگان ۱۰ ‌دقیقه به وقفه افتاد و به نظر من داور باید بازی را نیمه کاره اعلام و نتیجه‌ را سه بر صفر به نفع فولاد اعلام می‌کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد با بیان این که باید فدراسیون با لمپنیسم برخورد کند، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال باید قاطع و طبق قانون عمل کند. وقتی وحدت رویه در حکم‌هایی که فدراسیون صادر می‌کند حاکم نیست و با تیم‌های مختلف به صورت‌های مختلف برخورد می‌شود و نهایتا داور متاثر از به اعتراضات و برخورد مربیان کنار زمین قضاوت می‌کنند، این مسائل ادامه‌ پیدا می‌کند. اگر ادعای لیگ برتری داریم باید از داور و فدراسیون گرفته تا بازیکنان و باشگاه لیگ برتری رفتار کنیم.عضو هیات مدیره باشگاه فولاد با تاکید بر این که اگر چنین مسائلی ادامه‌ پیدا کند فدراسیون نباید توقع رضایت از طرف باشگاه‌ها داشته باشد، گفت‌: باشگاه‌ها به تیم‌ ‌ملی کمک می‌کنند و باید فدراسیون توجه داشته باشد که انگیزه باشگاه‌ها نباید تغییر کند و فوتبال تحت الشعاع قرار بگیرد. نباید این احساس به وجود بیاید که اتفاقات داخل زمین صادقانه نیست و از بی تدبیری رخ داده است. فدراسیون باید بیشتر به وظایفش توجه کند.

 او در این باره به فدراسیون تذکر داد و گفت‌: به عنوان باشگاه فولاد ما در جایگاهی هستیم که به فدراسیون فوتبال بگوییم که به خاطر مسائل رخ داده، احساس نگرانی می‌کنیم.
شریف در ادامه درباره اظهارات ساسان انصاری پس از پایان دیدار مبنی بر این که تا اطلاع ثانوی در لیگ برتر شرکت نمی‌کند، گفت‌: آیا ساسان انصاری به عنوان بازیکن در جایگاهی است که درباره این مسائل نظری بدهد؟ یک تیم اگر بخواهد در مسابقاتی شرکت کند مرجع تصمیم گیری‌اش باشگاه است نه بازیکنان و درباره این مسائل نباید بازیکنی نظر بدهد.او با بیان این که بازیکنان پس از "۹۰" ‌دقیقه بازی در یک دیدار پر حاشیه احساساتی شدند و چنین صحبت‌هایی را کرده‌اند، اظهار کرد: بازیکن اگر مشکلی داشته باشد باید ابتدا به باشگاه مراجعه کرده و آن را با ما مطرح کند. این همان رفتار خطرناکی است که از بازیکنان رخ داده و من نباید صحبت‌های بازیکنانم را از رسانه‌ها بشنوم. این مساله از تبعات سوء مدیریت داور مسابقه بوده که به بازیکنان ما منتقل شد.

شریف در پایان با رد این صحبت ساسان انصاری که کمترین دریافتی را بازیکنان فولاد در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتری داشتند، خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد در بین تیم‌های خوزستانی بیشترین پرداخت را به بازیکنان خود داشته است. البته این هم هست که همه تیم‌ها در یک برهه زمانی به بحران می‌روند. باشگاه فولاد تنها باشگاهی است که قرارداد تمام بازیکنان گذشته خود را به صورت کامل پرداخت کرده است. شاید در پرداختی‌ها تاخیری وجود داشته باشد ولی ما تمام قول‌هایی که بازیکنان داده‌ایم را انجام داده‌ایم. ما حتی پاداش‌های بازیکنان را به درخواست سرمربی افزایش داده‌ایم. جالب این است که دیروز با تلاش هیات مدیره مبلغ قابل توجهی وارد باشگاه شد که البته زمان می‌برد که به بازیکنان پرداخت شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 13 بهمن 1395 9:53 AM
درود برعزیزان سایت:سرود2 قرمز وزرد وآبیا سالارتون فولادینننننننننننننننن یه سهمیه از آسیا سهمیه فولادیاسسسسسسسسسسسسسسسسس

منصور
سه شنبه 12 بهمن 1395 6:36 PM
درودبرعزیزان سایت:مهندس نعیم عزیزخواهشا نفرات نامبرده فیکس باشند.وکیا-ناصری والبته طالب لو.بازی راصددرصد میبریم دلیل دارم .دلیلش را بعد از برد حتمی اگر متوجه شدین که بهتر اگرنه من بهتون میگم.هرکس که نظر برفتن مهندس دارد فولادی نیست وحرف نزند بهتراست.سایپا تیم نیست حتی با مربیش.زنده باد فولاد قهرمان 1393

وحید چراغی
سه شنبه 12 بهمن 1395 3:53 PM
اکه شما به ای اف سی شکایت نکنید و خود را به اب و اتش بزنید داوران جریمه میشن و درس عبرت است برای رشوه خاوران

منصور
سه شنبه 12 بهمن 1395 10:37 AM
درود برعزیزان سایت:خداداد حتی بهتر از جکی جان فیلم بازی میکند..............مهندس نعیم عزیزدربازی باسایپا دروازه بان فقط طالب لو ودر صورت امکان اهل شاخه دفاع وسط .با3مهاجم وساسان نوک حمله.ساسان مسسییییی گل میزنه.نتیجه صددرصد فولاد 1-0سایپا.شروعی برای سهمیه آسیایی.زنده باد نعیم سعداوی.زنده باد فولاد قهرمان 1393

علی عفراوی
دوشنبه 11 بهمن 1395 12:19 PM
اقای شریف با سلام واحترام خدمت جنابعالی تا کی ما باید فدای این واون بشیم چرا به فیفا شکایت نمی کنید مگه هررییسی بالا سر ندارد باور کنید هیچ حقی به فولاد نمی دهند وشاید فولاد را جریمه کنند چون طاقت شنیدن اسم خوزستان را ندارند غزال تیز پای ایران عجب اسمی برا عزیزی.......گذاشتند خنده آوره

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---