1403/01/30
22:25
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 21 دی 1396 15:30

پورموسوی: به دنبال رکورد نیستیم

بازی با گسترش فولاد می‌تواند آسان باشد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر اکنون در جایگاه دوم جدول حضور داریم، به خاطر لطف خدا و دوستی و محبت بین اعضای تیم است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از مصاف با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: امیدوارم بازی فردا از لحاظ اخلاقی و فرهنگی به فوتبال ما کمک کند، چون فوتبال ما هفته‌هاست از این لحاظ دچار مشکل شده است. در مصاحبه مدیرعامل، بازیکن و مربی دست می‌برند تا به اهداف خود برسند. می‌خواهند با این مسائل، یکپارچگی فولاد را از بین ببرند، اما در فولاد اصل پایداری و اعتماد اعضای باشگاه به هم شکل گرفته است. اگر اکنون در جایگاه دوم جدول حضور داریم، به خاطر لطف خدا و دوستی و محبت بین اعضای تیم است.

سرمربی فولاد درباره برنامه بازیکنانش در بازی فردا عنوان کرد: ما در فصل نقل و انتقالات هستیم و برخی سایت‌ها و مدیران برنامه‌ها، منِ مربی تا بازیکنان را در لیست مازاد می‌گذاشتند و با بازیکنان مذاکره می‌کردند چون می‌خواستند تمرکز ما به هم بزنند. چند روز قبل یکی از سایت‌های بزرگ، خبری منتشر کرد که پیگیری کردم و خبر را از سایت برداشتند. تلاش می‌کنند با موقعیت‌های غیرقابل باور و صحبت از پیشنهادهای غیرواقعی خارجی، انسجام بین اعضای تیم را از بین ببرند که در این امر موفق نشدند.

پورموسوی در رابطه با شرایط حریف فردا فولاد گفت: گسترش فولاد با حضور کریمی در جدول بالا آمده و این می‌تواند کار ما را سخت کند. گسترش شکل خوبی پیدا کرده و مربیان بزرگی دارد که در هر تیمی که حضور داشتند، تأثیر خوبی در آن تیم‌ها داشته‌اند. با این حال این مسابقه می‌تواند برای ما آسان هم باشد. چون مقابل این تیم‌ها خوب بازی می‌کنیم و باید تمرکز خود را بالا ببریم. در بازی قبل مقابل مشکی‌پوشان، پیروزی را در دقایق آخر از دست دادیم و امیدوارم در بازی فردا، زمین را با سه امتیاز ترک کنیم. فرشاد جان‌فزا، امیر زلیکانی، فرزاد جعفری و عبدالله نصیری مصدوم هستند و در بازی فردا غایب خواهند بود.

سرمربی فولاد درباره جای خالی لیست بازیکنان فولاد گفت: جای خالی داریم و تلاش می‌کنیم تا پایان نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم.

پورموسوی درخصوص اینکه چرا فولاد مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند، اما مقابل تیم‌های پایین جدولی، نتایج خوبی کسب نمی‌کند، اظهار داشت: دوست ندارم طوری حرف بزنم که همکاران من در سایر تیم‌ها ناراحت شوند. تیم‌های بزرگ نوع مشخصی بازی می‌کنند و با شناخت و آنالیز این تیم‌ها، می‌توانیم در دفاع و حمله خوب کار کنیم، اما بازی مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند مشکل است. چون دفاع و حمله تیمی‌ آنها را نمی‌توان مشخص کرد و همین باعث می‌شود غافلگیر شویم. تا حالا دوست داشتم روی زمین بازی کنیم ولی مقابل تیم‌هایی که از توپ‌های بلند استفاده می‌کنند،‌ دچار مشکل می‌شویم چون بازیکن سرزن جذب نکرده‌ایم و می‌توانم بگویم روی توپ‌های بلند دچار مشکل می‌شویم.

سرمربی فولاد درباره 13 هفته شکست ناپذیری بازیکنانش گفت: به دنبال رکورد نیستیم. اتفاقاً این آمارها بازیکنان را دچار استرس می‌کنند که شکست نخورند. زمانی که با فولاد قرارداد بستم، گفتم به دنبال رکورد نیستم و تلاش می‌کنیم در هر بازی نسبت به بازی قبل، بهتر شویم. این 13 هفته نباختن، ناشی از خودباوری بازیکنان است که هر هفته بهتر از دیدار قبلی بازی می‌کنند، اما همانطور که گفتم، این آمار می‌تواند جنبه منفی هم داشته باشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
سه شنبه 26 دی 1396 11:10 AM
سلام : آقای پورموسوی برای دفاع وسط اول طیبی- اگر نشد اهل شاخه .اولویت طیبی

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---