1403/02/16
23:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 10 بهمن 1402 9:24

محمد عسکری در گفتگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان:

در بازی با استقلال تهران مارتینز به من اطمینان خاطر داد

بازیکن ۱۷ ساله فولاد می گوید امیدوار است جواب اعتماد مارتینز و حمایت های باشگاه فولاد خوزستان را در بازی های آینده بدهد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، با محمد عسکری، یکی از محصولات جدید آکادمی باشگاه فولاد خوزستان که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان این باشگاه و حضور در رقابت های جام جهانی زیر ۱۷ سال جهان را در کارنامه دارد، گفتگویی انجام دادیم.

🔻برای آشنایی بیشتر هواداران خودتان را معرفی کنید؟
من محمد عسکری هستم؛ متولد بهبهان و در پست وینگر بازی میکنم. در سال های اخیر به تیم های پایه باشگاه فولاد اضافه شدم و همراه با فولاد قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان را تجربه کردم. بعد از اینکه در لیگ برتر قهرمان شدیم من به همراه چند بازیکن از فولاد به تیم ملی دعوت شدیم و به مسابقات مقدماتی آسیایی رفتیم که به لطف خدا در آنجا بازی های خوبی انجام دادیم و توانستیم به مرحله قهرمانی آسیا صعود کنیم و به جمع چهار تیم رفتیم. در نیمه نهایی به ژاپن خوردیم و حذف شدیم و با این وجود به جام جهانی صعود کردیم.

🔻 از تجربه حضور در جام جهانی بگویید. در کدام بازی ها به میدان رفتی؟ 
من در تمام بازی ها حضور داشتم. در جام جهانی به لطف خدا بازی خوبی مقابل برزیل انجام دادیم و توانستیم ۳ بر ۲ برنده شویم. در بازی با انگلیس هم علی رغم اینکه تا دقیقه ۹۷ جلو بودیم با توجه به بارندگی شدید و شرایط زمین نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و باختیم. در بازی آخر مقابل نیوکالدونیا من توانستم یک گل و یک پاس گل بدهم و به مرحله بعدی صعود کردیم. در بازی با مراکش هم از سر بدشانسی در پنالتی ها شکست خوردیم. نقطه پررنگ این رقابت ها و تجربه اصلی من بازی با برزیل بود. شاید کمتر کسی توقع داشت که ما پیروز شویم. معمولا اگر از برزیل ببازی سرزنش نمی شوی و اگر مساوی بگیری تازه تو را تشویق می کنند و ما توانستیم کامبک بزنیم و این برد تاریخی را در کارنامه تیم ملی ایران ثبت کنیم و خدا را شکر این موفقیت در بین همه مردم بازتاب خوبی داشت. این تجربه برای ما خیلی رویایی بود و واقعاً خوشحال شدیم.

🔻فولاد بیشترین سهم را در تیم ملی داشت.
بله. نه تنها ما ۵ نفر بلکه درصد زیادی از بازیکنان تیم ملی خوزستانی هایی بودند که در تیم های دیگر بازی می کردند. با این حال من به همراه ضرغام سعداوی، ابوالفضل موردی، عرفان درویش عالی و علی حسنی همه از باشگاه فولاد بودیم و بیشترین سهم باشگاهی را داشتیم و خدا را شکر نمایش خوبی داشتیم و به تیم ملی کشورمان کمک کردیم.

🔻پس از جام جهانی به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت شدی. تجربه کار کردن با مارتینز چطور است؟
خیلی خوب و متفاوت است. برای من که ۱۷ سال دارم، کار کردن با این مربی کارنامه دار خیلی مفید است و میتوانم خیلی مسائل را یاد بگیریم. این تجربه می تواند به روند پیشرفت من و بقیه بازیکنان جوان کمک کند. از نظر شرایط تمرینی هم تیم بزرگسالان خیلی تفاوت دارد؛ اینجا برای موفق شدن باید دو برابر توانت را بکار بگیری و رسیدن به موفقیت تلاش بیشتری می خواهد.

🔻انتظار داشتی که اولین تجربه لیگ برتری، بازی از دقیقه اول مقابل استقلال باشد؟
با توجه به اینکه تازه به تیم بزرگسالان پیوسته بودم، فکر میکردم نهایتاً ۱۰ یا ۲۰ دقیقه بازی به من برسد ولی وقتی ترکیب اعلام شد و اسمم را دیدم شوکه شدم تا اینکه آقای مارتینز با من صحبت کرد و به من اطمینان خاطر داد و گفت که فقط برو و راحت بازی کن چراکه لیاقت پوشیدن پیراهن فولاد در این بازی را داری.

🔻بازی خوبی هم به نمایش گذاشتی و هواداران از تو حمایت کردند.
جو خیلی خوبی بود. هواداران فولاد خیلی حمایت کردند و واقعاً ممنون آنها هستم. فصل گذشته همراه با چند بازیکن تیم نوجوانان از روی صندلی ورزشگاه این بازی را میدیدم و آرزو داشتم در زمین باشم که شکر خدا به آرزویم رسیدم. واقعاً اینکه در ۱۷ سالگی عضو تیم اصلی باشگاه بزرگ فولاد خوزستان باشید، افتخار بزرگی است که نصیب من شده و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی و حمایت های باشگاه را بدهم.

🔻 انتقال شما به تیم بزرگسالان چه تاثیری بر سایر بازیکنان آکادمی دارد؟
تاثیر خیلی مثبتی داشت و انگیزه بازیکنان آکادمی را بیشتر کرده است. این جوانگرایی نشان داد که مسیر انتقال بازیکن از آکادمی به اردوی بزرگسالان باز شده و آقای مارتینز هم ثابت کرد که به بازیکنان بازی می دهد و در این کار جدی است. همه ما با تعصب و انگیزه پشت تیم مان هستیم و انشاالله تلاش می کنیم که این فرصت بزرگ را از دست ندهیم.

🔻چه پیش بینی از نیم فصل دوم داری؟
بالاخره هر باشگاهی این شرایط را تجربه کرده و این بالا و پایینی ها تنها برای فولاد اتفاق نمی افتد. خدا را شکر که تیم سرحال شده و با روحیه بالا آماده رقابت های برگشت است و مطمئناً بازی های متفاوتی از فولاد در نیم فصل دوم خواهید دید. قول می دهم که فولاد در نیم فصل دوم خیلی بهتر است و خودش را نشان می دهد.

🔻 صحبت پایانی شما را می شنویم
برای ما جوانترها حضور در تیم بزرگسالان یک افخار است. در این مدت بازیکن های بزرگتر تیم خیلی به ما کمک کردند و در بازی و تمرینات از نظر اخلاقی، روحی و فنی به ما کمک می کنند و سپاس گذار همه آنها هستم. همچنین از همه افرادی که از بچگی برای من زحمت کشیدند و خصوصاً مربیانم در تیم های پایه فولاد تشکر میکنم؛ من از فولاد توانستم به تیم ملی بروم و مدیون آن ها و آقای مارتینز هستم که فوتبالم را دید و به جمع بازیکنان تیم بزرگسالان دعوتم کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1708 - مجموع امتیازات : 3507
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---