1403/02/08
10:2
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 26 دی 1394 8:55

نیم فصل دوم تلافی می کنیم

چاگو: جای فولاد پایین جدول نیست

هافبک کامرونی تیم فولاد خوزستان گفت: سه بازیکنی که به ما اضافه شده اند در نیم فصل دوم می توانند کمک زیادی به تیم ما کنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ماتیاس چاگو درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظر من جایگاهی که تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر به دست آورده اصلا شایسته اش نیست و باید عنوانی به مراتب بهتر از آن به دست می آورد.

وی افزود: این تیم علی رغم بازی های خوبی که در نیم فصل انجام داده نتایج خوبی به دست نیاورد که من فکر می کنم در نیم فصل دوم این نتایج را تلافی و جبران خواهیم کرد.

چاگو ادامه داد: عبداله زاده، بایرامی و جرج کوئماها سه بازیکنی که به ما اضافه شده اند می توانند خیلی به ما کمک کنند و من با توجه به تمرینات انجام شده و آمادگی که تیم به دست آورده به نتایج خوب در نیم فصل دوم بسیار خوش بین هستم.

هافبک کامرونی تیم فولاد خوزستان در خصوص کوئماها فوروارد کامرونی که چند روزی است به تیم فولاد پیوسته گفت: کوئه بازیکن بسیار خوبی است که می تواند تا حدود زیادی مشکل ما در خط حمله را حل کند.

وی ادامه داد: در جام یوفا در سال 2009 کوئه در تیم اف سی بروژ و من در دینامو زاگرب حضور داشتیم و در مقابل هم بازی کردیم و در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل نیز در دیدار با مراکش در کنار هم در اردوی تیم ملی کامرون بودیم.

ماتیاس چاگو درباره اینکه اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد از فولاد جدا خواهد شد اذعان داشت: من هم خارج از ایران و هم از چند تیم داخلی پیشنهاد داشتم اما به تمام آنها جواب منفی دادم و همچنان در فولاد ادامه خواهم داد. من با فولاد قرارداد دارم و به تعهد خود به این تیم پایبندم. ضمن اینکه از تیم و آقای اسکوچیچ مربی خود راضی هستم و هواداران را هم که همیشه ما را مورد محبت قرار داده ام دوست دارم و یکی از دلایل ماندگاری ام در فولاد خوزستان از هواداران خونگرم این تیم هستند.

منبع خبر : کاپ

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

توفیق
شنبه 26 دی 1394 6:40 PM
دست خوش به غیرت و تعصب چاگو ... یکی از بهترین خرید های فولاد در چند فصل اخیر

amordad
شنبه 26 دی 1394 11:25 AM
هواداران فولاد همیشه قدردان بازیکنان پرتلاش و متعصب تیم هستند .چاگو همیشه از بازیکنان تاثیر گذار فولاد بوده و هست و هیچوقت کم نگذاشته است.

ياسر
شنبه 26 دی 1394 10:58 AM
خداييش فولاد تو سه بازي آخرش خوب نتيجه گرفت.

مصطفی
شنبه 26 دی 1394 10:02 AM
با توجه به امضای قرارداد طهماسبی و پرسپولیس به نظر من پرویز کریمی دروازه بان خوبیه حتی از طهماسبی هم بهتره به آمار نیم فصلش نگاه نکنید، استقلال اهواز دفاع نداشت ...

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---