1403/01/10
16:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

پنج شنبه 10 فروردین 1402 22:35

هفته 24 لیگ برتر

منصوریان: این برد را به هواداران خوبمان در خوزستان تبریک می‌گویم

سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: به بچه‌هایمان، مجموعه فولاد و هواداران خوبمان درخوزستان و علل الخصوص شهر اهواز تبریک می‌گویم. بچه های ما خیلی زحمت کشیدند. فاصله زمانی که از بازی قبل تا این دیدار داشتیم، تقریبا یک مینی کمپ کامل بود. سعی کردیم تعییر روش تاکتیکی را به مرور زمان پیاده کنیم. جدا از نتیجه بازی که از آن خیلی خوشحالم و خدا را شکرگزار هستم، بچه ها در روش بازی خیلی سعی کردند مالکانه بازی کنند. آنها خیلی با حوصله بودند و از روش بازی‌شان و کارهایی که در طول هفته گفته بودیم، خیلی راضی بودم.
 
وی ادامه داد: به ایوب والی و ساسان انصاری خسته نباشید می گویم. امروز خیلی زحمت کشیدند. با وجود اینکه رقیب در اواخر مسابقه به بازی مستقیم روی آورد، فکر می کنم می توانستیم مالکانه تر بازی کنیم و به موقعیت های بیشتری دست پیدا کنیم. اما تیم حسینی، تیم بسیار خوبی بود. می دانستیم که بازی سختی داریم. تیم های ایشان را خیلی سخت می توان شکست. این برد برای من خیلی ارزشمند بود چون هفته بعد میزبان نساجی هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم در آن بازی نیز تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

سرمربی فولاد درخصوص اینکه بالاترین جایگاهی که برای تیمش در نظر گرفته، چه رتبه ای است، پاسخ داد: چهار تیم بالای جدول، یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر فاصله شان با ما خیلی زیاد است. سعی می کنیم روند رو به رشدمان را طی کنیم. از همین بازی هم باید درس های زیادی بگیریم. دیروز نیز عرض کردم، باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاوریم. ولی اساس کارمان را برای سال آینده بگذاریم، چون با امکانات و شرایطی که فولاد دارد و صحبتی که با اعضای هیئت مدیره داشته ام، فکر می کنم ۸۰-۹۰ درصد تیم را حفظ و سال آینده تیمی قدرتمند راهی مسابقات کنیم.

وی اظهار داشت: علت شرایط سینوسی این بود که جدا از بازی با مس کرمان که اصلا از بچه ها راضی نبودم ولی با یک مساوی برگشتیم، در بازی های دیگر می توانستیم به حق‌مان برسیم. در دیدار مقابل تیم امیر قلعه‌نویی، سید علی بلایی سرمان آورد که اصلا وسط بازی قطع نخاع‌مان کرد! یعنی دقیقه 62 ما 9 نفره بازی می کردیم باز هم در دقیقه 100 موقعیت داشتیم. از روند رشد تاکتیکی بچه ها و آن میل به اینکه توانمندی هایشان را باور دارند، خیلی راضی هستم. دوباره با یک تیم سختکوش تر بازی داریم. امیدوارم این روند را طی کنیم. در مجموع بتوانیم جایگاه درخوری را کسب کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که کنار زمین با چند زبان صحبت می کرده است، گفت: با تورس چند کلمه انگلیسی که می دانستم در حین بازی به دردمان می خورد، صحبت کردم. مرتضی بچاری هم دستیار و هم معلم زبان عربی من است. خیلی چیزها یادم داده، زود با بچه های عرب‌مان کانکت شویم خیلی بهتر است تا اینکه موضوعات را پیچیده کنم. وقتی به حزباوی یک کلمه گفتم که باید در کانال بازی کنی، خیلی با سرعت گرفت. با کنت هم باید آلمانی صحبت کنیم. داور روی او حساس شده بود و چون کارت اول را هم گرفته بود، می ترسیدم کارت دوم بگیرد. خیلی هم عصبانی بود. به او گفتم زود شروع کن گفت بچه ها دیر بالا می روند. خداراشکر  جز استعداد فوتبال و زبان، هیچ چیز بلد نیستم.
سرمربی فولادی ها اظهار داشت: با توجه به اینکه هم گردان و هم کنت بازی با پای فوق العاده ای دارند، سعی کردیم از این آپشن استفاده کنیم. به مدافعان گفتیم در فوتبال روز دنیا، از عقب بازی کردن است. وقتی گلر توپ را می گیرد، اگر به موقع بتوانیم مالکیت را برداریم، تعداد ضرب توپ ما در زمین حریف بالا می رود. به این دلیل بود که گفتم راضی هستم. چون سر این موضوع و در طول هفته خیلی تمرین کرده بودیم. بچه ها خیلی جان گذاشتند.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در بخشی از تمرینات که سه روز پشت سر هم و به صورت صبح و بعد از ظهر بود، به بچه ها گفتم باید طاقت بیاورید تا عقب افتادگی را جبران کنیم. خیلی به ما کمک کردند. اکثرا در‌مربیگری‌ام تعطیلات که می‌‌خورد شانسم خیلی خوب است بهترین اتفاقات می افتد. ان شاالله همین روند را آنقدر مالکانه جلو ببریم که بتوانیم بهترین استفاده را داشته باشیم. در دوران مربیگری‌ام اکثراً در مواجه شدن با تعطیلات شانسم خیلی خوب است و بهترین اتفاقات می‌افتد. ان‌شاءالله بتوانیم از همین روند بازی مالکانه به بهترین نحو استفاده کنیم.

منصوریان درخصوص عواقب حذف استقلال و دیگر تیم های ایرانی از آسیا گفت: من فقط مبحث استقلال را نمی گویم. وقتی 2 باشگاه بزرگ ما یا دیگر تیم ها از مارکت لیگ قهرمانان آسیا جدا می شوند، شما بدانید که 1000 بازیکن آسیب می بینند. وقتی که شما به لیگ قهرمانان آسیا می روید، بازیکنان دیده می شوند و بازیکنان ما مورد توجه قرار می گیرند. مانند جام های جهانی 2014 تا 2022. بعد از این مسابقات توجهات بیشتر می شود. مثال بارز آن، مراکش است. آنها در جام جهانی چهارم شدند و هفته قبل برزیل را شکست دادند. نمی دانید که پیامد این چهارمی و شکست دادن برزیل چقدر برای آینده تیمشان مهم است. برای هر 25 بازیکن این تیم، پیشنهاد جدید آمد. ان‌شاءالله که به داد استقلال، پرسپولیس و همه تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند، برسند. چون پشت آن، یک نسل مربی و بازیکن از بین خواهد رفت.

سرمربی فولاد در خصوص شرایط ساسان انصاری، گفت: او در ۳ پست بازی می کند. بهترین خصیصه اش بیش از حد دویدنش است. در تیم ما اول خودش است که ۱۳-۱۴ کیلومتر می دود. چون کاپیتان دوم هم هست برای تیم جان می گذارد. دچار نقیصه هستیم. سوگیتا را به زمین فرستادیم اما با شرایطش در تراکتور خیلی فاصله دارد. الان دچار آسیب زانو است. ریسک کردم و می خواستم ببینم برای ما چکار می کند. می خواستم جوان خوب‌مان باویه را بیاورم.
وی ادامه داد: خط آتش‌مان فعلا فقیر است. مجبوریم از ساسان استفاده کنیم. سعید واسعی را بالا می فرستیم. دنبال این هستیم که جوان ها علائمی نشان بدهند تا از آن ها استفاده کنیم. مهاجم نداریم. مجبوریم از ساسان هم زیاد مواظبت و هم استفاده کنیم. واسعی را با او زوج کردیم. کار خیلی سختی است. ان شاالله بتوانیم فقط فصل را تمام کنیم.

وی در خصوص شرایط فرشید اسماعیلی‌، اظهار داشت: کادر پزشکی گفت یا بازی با نساجی یا بعد از آن می توانیم از او استفاده کنیم.

منصوریان در پایان و درخصوص بحث میان او و مجتبی حسینی بر سر رعایت نکردن فیرپلی اظهار داشت: مجتبی حسینی عزیز من است و با او در سال ۶۶ همبازی بودم. به او گفتم عیب ندارد. هر کاری می خواهید بکنید، ما فیرپلی می کنیم. وظیفه‌مان است احترام بگذاریم. از درگیری نیمکت ها دیگر خسته شده ام.  به همه با تمام وجود احترام می‌گذارم. وقتی خودم قبل از بازی به سمت نیمکت آن ها می روم و سراغ آقا سید می روم یعنی با تمام وجود و قلبی به او احترام می گذارم. استدلالش بر این بود که بازیکن ما فقط بند کفشش را باز و بسته کرده، به استدلالش احترام می‌گذاریم. برادر بزرگ و عزیز و همبازی سابق من است. فوتبال مهم ترین قسمت زندگی ما نیست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---