1403/02/01
2:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 03 اردیبهشت 1402 11:41

منصوریان: اسم تمام بازیکنانم را برای تمدید به باشگاه داده‌ام

علیرضا منصوریان می گوید که در جایگاهی قرار گرفته ایم که فردا به شدت به این برد احتیاج داریم و امیدوارم بچه های ما بتوانند روند رو به رشد و تاکتیکی خود را ادامه دهند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان گفت: عید فطر را به همه مسلمین تبریک می گویم. در مورد بازی فردا نزدیک به یک هفته است کادرفنی ایده های خودش را بعد از آنالیز های مختلف به من می دهد و با توجه به جایگاه مسجد سلیمان من فکر می کنم بسیار بازی سختی است زیرا شمشیر دو لبه است؛ از یک طرف شرایطش در جدول خیلی سخت و ممکن است فردا آخرین بازی آن ها در لیگ برتر که بتواند امید به صعود داشته باشد و از یک جهت با آرامش فراوان با توجه به اینکه آخرین تیم جدول است با ما بازی می کند و این می تواند نقطه مثبت و منفی برای ما باشد.

وی در ادامه گفت: مثبت از این جهت که وضعیتمان را با این تیم می دانیم و تقریبا یک هفته است از ریز و درشت تمریناشان اطلاع داریم چون به ما نزدیک هستند و می دانیم چه شکل دارند کار می کنند و دو هفته خیلی خوب داشتند و توانستند تیم خوب ذوب را شکست بدهند و پیش بینی ما این است فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکار های مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه ای را باز کنیم. اما اگر بالا بازی کنند یک بازی خوب را خواهیم داشت اما پیش‌ بینی هرگونه اتفاق را برای بازی فردا داریم و از هر کار تاکتیکی بچه ها را با خبر کرده ‌ایم.

سرمربی فولاد در ادامه تاکید کرد: در جایگاهی قرار گرفته ایم که فردا به شدت به این برد احتیاج داریم و امیدوارم بچه های ما بتوانند روند رو به رشد و تاکتیکی خود را ادامه دهند و بتوانیم سه امتیاز را در خانه نگه داریم و با تمام احترام به تیم حریف اقدام می کنیم چون جایگاهشان ما را می ترساند. هم می توانند ریلکس و بی دردسر بازی کنند و هم می توانند انگیزه ای داشته باشند و اینکه این دیدار حکم دربی را برای ما دارد و کار را سخت می کند. در مجموع تیم ما روندش را طوری جلو می برد که سعی کند کار تاکتیکی را به حریف دیکته کند و اگر فردا بتوانیم مدل بازی های گذشته را انجام دهیم فکر می کنم بتوانیم از پس این تیم بربیاییم اما اگر بخواهیم با بینی بالا و غرور کاذب به زمین برویم امکان بردن این تیم بسیار سخت خواهد شد و در هر صورت خیلی ناراحتم دو سهمیه ته جدول لیگ برتر به دو نفت خوب استان رسیده است. برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم یکی از این دوتا که فکر می کنم صنعت نفت با توجه به امتیازش شانس بیشتری دارد بتواند در لیگ برتر بماند.

منصوریان در خصوص سقوط دو تیم نفتی و اینکه چه دلایلی باعث رخ دادن این اتفاق شده است، گفت: یک بی عقل این بند را گذاشت. در هر صورت با تمام مشقات بودن دو تیم نفتی در استان و کشور به عنوان تیم لیگ برتری در حوزه مسئولیت های اجتماعی خیلی از بخش هایی که شاید استاندار و فرماندار محترم آن شهر می خواهد به مردم کمک کند بار اصلی را این دو تیم بر می دارند. وقتی این دو تیم بازی دارند تا چند روز انرژی مثبت در شهر است و جوانان الگویی پیدا می کنند برای اینکه بتوانند یک مسیر بهتری را پیدا کنند. عمده مشکل این دو تیم به سال ۱۳۹۳ بر می گردد. زمانی که من در نفت تهران کار می کردم. آقایان یک بنده ج گذاشتند که تیم های صنعتی و دولتی اجازه خرج برای تیم های حرفه ای ندارند. این تیم ها اگر به لیگ یک بروند اجازه خرج دارند و از حرفه ای خارج می شوند. من نمی دانم آن عزیزانی که آن موقع این قانون را گذاشتند در چه حالتی در جریان فیزیکی بودند که این قدر بدون برنامه و با بی عقلی این کار را انجام دادند. دقیقا هم معلوم بود شامل حال تیم های نفتی می شود و یکی دیگر از نفت ها هم سقوط کرد و عملا تیم های نفتی را کشتند.

او در ادامه گفت: شما می بینید عمدتا شرکت هایی که وابستگی دولتی دارند نیمه دولتی یا خصولتی هستند. در هر صورت آن تیم ها می توانند هنگفت سرمایه گذاری کنند، مثلا فولاد ما خصوصی است و اجازه سرمایه گذاری دارد. اگر تیم دولتی است آن را به بخش خصوصی در حمزه نفت بسپارید مثلا به ایرانول یا نفت سپاهان بدهید که این ها بتوانند به اندازه کافی خرج کنند. وقتی این مشکل به وجود آمد و پول تزریق نمی شود شما لایه های آسیب زیری را بهتر می بینید. من پارسال این را با گوشت، پوست و استخوان لمس کردم. ما امکانات داشتیم اما پول نداشتیم. تیم ما پارسال کلا ۳۵ میلیارد پول گرفت. دو سه هفته آخر نه پولی و نه کسی دور و بر ما بود. ما مانده بودیم طالب و تیمش.

سرمربی فولاد با ارائه یک راه حل گفت: مسئولینش زحمت می کشند اما نمی توانند پول بیاورند. آن پولی هم که می آورند می گویند این جا منطقه آزاد بده. خدا پدر آقای بنی تمیم را بیامرزد که پارسال خیلی به ما احترام گذاشت ولی این ها درد اصلی را دوا نمی کند و من فکر می کنم اساسا باید برنامه ریزی شود تا تیم های نفتی را به هلدینگ های وزارت نفت بدهند که بودجه شان تامین شود. امروز در مارکتی که تیم ها ۷۰۰ میلیارد خرج می کنند و من فکر می کنم سال آینده این مارکت روی ۱۲۰۰ میلیارد می رود چطوری ممکن است این طفل معصوم ها بل ۵۰ میلیارد کار کنند؟ هزینه رفت و برگشتشان را ندارند. خیلی درد آور است. من آبادان را لمس کردم و از قضا یکی از دوستان در حوزه شرکت ملی نفت ایران مسئولیت دارد و می خواهند کمک کند ولی معلوم نیست بند ج را کدام آدم بی عقلی گذاشته و کدام آدمان بی عقلی این را مطرح کردند؟ امیدوارم یک نفر پیدا شود که این بند را بردارد و تحویل هلدینگ های زیر مجموعه بدهد.

منصوریان در خصوص اینکه ۱۸ بازیکن فولاد قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و برنامه‌ آن‌ها برای تمدید چیست؛ گفت: بازیکنان اعلام آمادگی کردند بمانند. با رئیس محترم هیئت مدیره جناب آقای دکتر رضایی و دکتر شعبانی مدیرعامل محترم و اعضای هیئت مدیره برنامه ریزی کردیم. سال آینده هرکس بخواهد بماند زیر ۳۰ سال، باید قرارداد سه ساله و بالای ۳۰ سال دو ساله ببندد. از این ۱۸ نفر هم که قراردادشان تمام می شود بخشی بازیکنان جوان و تعدادی بازیکن زیر ۲۳ سال و بخشی بازیکن زیر ۲۵ ما هستند رسما به باشگاه اعلام کردم همه را می خواهم. با کنت تمدید کردیم چون مهم ترین پوزیشن ما بود. با ایوب والی، ساسان انصاری و بعدش آقا شهاب تمدید می کنیم. او ادامه داد: به تدریج اعلام آمادگی کردیم مدیر برنامه هایشان را صدا کنند و با آن ها تمدید کنیم ولی روی این نقطه من پافشاری دارم که بازیکنی که زیر ۳۰ سال دارد باید سه ساله ببندد چون نه من هر مربی که باشد باید باشگاه آرامش داشته باشد. مارکت ایران آنقدر سرعت انتقال سرمایه اش بالاست و آنقدر افزایشش رو به رشد است که اگر سی ساله را زیر سه نبندید سال آینده باید همین بازیکن را دو‌ برابر بخری. بالای ۳۰ هم که حتما باید دو ساله ببندند و این شرطی بوده که با دوستانم در هیئت مدیره و مدیرعامل محترم گذاشتم و با این ایده کاملا موافقت کردند.

منصوریان تصریح کرد: اعلام آمادگی صد در صد کردیم تمام لیست را می خواهیم چون گروه ما به این اعتقاد ندارد که پشت سر هم تغییرات ایجاد کنیم و با تغییرات زیاد ما باید چندین برابر زحمت بکشیم که تاکتیکمان را در سر بازیکنان دیکته کنیم. تیم به یک فرمی رسیده و از لحاظ اخلاقی و تاکتیکی بچه ها شناخت کامل پیدا کردند و متقابلا من هم. از همه آن ها اعلام رضایت دارم و فوق العاده بچه های خوبی هستند و دغدغه این را ندارم چه باشگاهی آن ها را می خواهد. نزدیک به ۹۵ درصد آن ها به ما اعلام کردند آمادگی ماندن در تیم را دارند و ان‌شاالله از بعد بازی نفت مسجدسلیمان شروع به بستن با آن ها می کنیم. فکر می کنم بتوانیم قبل از پایان فصل با ۷۰،۸۰ درصد آن ها به توافق برسیم که شاکله مان از بین نرود.

سرمربی فولاد با اشاره به توجهش به فوتبال پایه گفت: من جمله اینکه نگاه بسیار ویژه ای به پایه دارم و دیروز دو بازیکن از تست اول هفت نفره ای که گرفتیم پیدا کردیم که فوق العاده آینده روشنی دارند و از باشگاه درخواست می کنم قرارداد بالای ۵ سال با این ها ببندند با توجه به اینکه سنشان کم است مادر پدر اجازه دارند که به محضر بیایند و قرارداد رسمی ببندند. بخش دیگری از تیممان را از تیم پایه میاوریم که زیر ۲۳ سال هستند و نگاه ویژه ای به تیم حسن آقا هوری دوست عزیزمان داریم که اینجا یک بانک آماده برای تیم فولاد است و امیدوارم همین روند را طی کند و به لیگ یک هم برسد. در مجموع ساختار کلی تیم را حفظ می کنیم و خیلی از بازیکنان آینده را در مینی کمپ ها کنار بزرگسالان می بینید.

منصوریان درباره نتیجه دربی تهران گفت: دربی را می بینم اما صحبت نه. من اجازه ندارم در مورد دربی صحبت کنم چون مسئولیت فولاد را دارم و خودم سال ها آنجا بودم و کاپیتان بودم. بگذارید هم حاشیه مان کم باشد و هم تیم فولاد امانت دست ماست. یک نگاه فوق ویژه به فولاد در خوزستان دارند. تنها تیمی است که منبع مالی هم دارد. نمی گوییم به اندازه سپاهان، استقلال و پرسپولیس چون آن ها خرج کردن را راحت انجام می دهند و من خیلی کارشان را می پسندم. اگر شما برای فوتبال خرج نکنید نتیجه نخواهید گرفت. سال آینده می بینید چمپیونز لیگ آسیا آنقدر سخت می شود چون بازیکن خارجی را آزاد اعلام کردند و تیم ها به دنبال این می روند بهترین بازیکن خارجی دنیا را بیاورند، با توجه به مارکت های قوی که برایشان وجود دارد و ما جز تیم های دست دو از لحاظ خرج کردن در لیگ برتر می شویم برای همین اینجا خط قرمز های عجیبی روی فولاد است که من این را لمس کردم. وقتی هوادار ما یکسری چیز ها را نمی خواهد ما هم تابع این هستیم به او احترام بگذاریم. تمرین تیمم را طوری تنظیم کردم که بچه ها همه از من خواستند دربی را ببینند ما هم می شینیم می بینیم.

او درباره مصدومیت یونس دلفی گفت: من بسیار یونس را دوست دارم. او متاسفانه ضربه‌ای به زانویش برخورد کرده و روند درمانش را پشت سر می‌گذارد. اسم او را به باشگاه برای تمدید داده‌ام و باید سه ساله تمدید کنند. بازیکن مستعدی است که باید به فوتبال و دوران اوجش بازگردد و ما این کار را می‌کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---