1403/02/01
4:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 16 اردیبهشت 1402 7:58

9 بازیکن تیم‌ملی از این تونل درمی‌آید

منصوریان: برخلاف جریان بازی گل خوردیم ‌و کمی بازی احساسی شد

علیرضا منصوریان می‌‌گوید در لحظات پایانی باخت 1-0 با دو هیچ برای او تفاوتی نداشت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار گفت: در طول هفته تمرین می‌کردیم چون میدانستیم تاکتیک خاص اوت دستی دارند. نفر اوت‌اندازشان بیرون آمد اما دقیقا همانطوری قریشی اوت انداخت. تاکتیک است و من اعتراضی ندارم. اگر من هم چنین بازیکنی داشتم، انجام می‌دادم. هر روشی که سلامت و فیرپلی باشد، می‌شود گل زد. در جریان بازی ما نیمه اول خیلی مالکانه خوب بازی کردیم و حتی نیمه دوم. اما این گل برخلاف جریان بازی روی اوت دستی، تیم ما را مجبور کرد که بازی را ببریم به بخشی که کمی هم احساسی بود و من مخالف این سبک هستیم.

وی افزود: از وقتی من به لیگ آمدم فقط یک باخت به استقلال داشتیم و تا امروز باخت دیگری نداشتیم. شاید برای بچه‌ها یکم سخت بود با سبک بازی مالکانه، این باخت را قبول کنند. ما سه چهار تعویض هم کردیم که در لحظه حساس بازیکن قد بلند را بیاوریم و به نتیجه برسیم. ما زودتر از برنامه‌ریزی گل خوردیم. تیمهای آقای تارتار وقتی گل می‌زنند در عقب نشستن خیلی خوب کار می‌کنند. در مجموع از بچه‌ها راضی‌ام اما از نحوه حضور در اصفهان راضی نیستم. چند ساعت تاخیر داشتیم اما ادله نیست. وقتی به شهر پرارتفاع مثل سیرجان و اصفهان می‎روید، باید با برنامه باشید. از باشگاه خواستیم هفته آینده که تهران می‌رویم 48 ساعت جلوتر برویم چون همه این‌ها مثل زنجیر به هم وصل است.

او درباره کیفیت ذوب‌آهن عنوان کرد: در مجموع منکر کیفیت ذوب‌آهن نمی‌شوم. ذوب‌آهن زحمت کشید و توانست ما را دو هیچ ببرد. تا حالا تیمی جز استقلال نتوانست ما را 2-0 ببرد. به دوست خوبم مهدی تارتار تبریک می‌گویم. دو بازی سخت برای حفظ جایگاه هفتمی داریم تا برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم هم ما و هم ذوب‌آهن در ادامه لیگ و فصل آینده نتیجه کسب کنیم. من اینجا بهترین لحظات را در لیگ قهرمانان با ذوب‌آهن داشتم.

وی با اشاره به برخورد صمیمانه که در ابتدای بازی با نیمکت ذوب‌آهن داشت، توضیح داد: ببینید من اعتقاد دارم اینطوری نیست که چون مهدی تارتار 9 ماه از من کوچکتر است باید بلند شود به سمت نیمکت ما بیاید. اصلا من این رسم دید و بازدید اول بازی را قبول ندارم. همان اول بازی مربیان یک اشاره بهم می‌کنند. حالا که در ایران این روش یک الگو شده، من سعی می‌کنم پیش قدم باشم. مهدی [تارتار] که برادر من است و هم‌مدرسه و هم‌تیمی بودیم در منطقه 11. اصلا برای من مهم نیست و حتی اگر من زودتر بروم بُرد کردم. حالا من بایستم و خودم را جمع و جور کنم که بچه‌ها بایستد آنها بیایند، فرقی ندارد اصلا. رفتن من شاید به مهدی تارتار نشان دهد که چقدر برایم عزیز است که زودتر می‌روم. با سپاهان هم بازی داشتیم زودتر رفتم سمت نویدکیا. آخر بازی هم وقتی داوری اینطور خوب داوری می‌کند، ظلم است اینطوری خسته نباشید بگویم. فدراسیون به من کم لطفی دارد. الان 5-6 برگ جریمه فرستاده و یک قانون جدید آمده که شما به هیچ عنوان نمی‌توانی صحبت کنی. من رشته تحصیلی‌ام طوری است که برای هرچیزی می‌توانم یک ادله بیاورم. داور یک آدم زحمتکش و آتش نشان است.

منصوریان درباره آشفتگی خط دفاع فولاد گفت: نه آشفتگی نبود. برای ما یک صفر با 2-0 فرقی نداشت. مشکلی که تیمهای جنوبی در اصفهان دارند، ارتفاع است. 15 دقیقه اول و آخر خیلی دویدیم و طبیعی است کار انتحاری همه جای دنیا اینطور است. شما دیدید در بازی پورتو این تیم در دو دقیقه دو گل زد. ما به آب و آتش زدیم گه گل مساوی را بزنیم اما ضد حمله خوردیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. برای فصل آینده هم این اسکلت را حفظ خواهیم کرد.

سرمربی فولاد در خصوص حزباوی اظهار داشت: شفاف توضیح دادم و مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد. او بازیکن بسیار خوبی است و یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آسیاست. او نعمت است برای تیم ما. اگر بتوانیم حفظش کنیم حفظ خواهیم کرد و از باشگاه السد هم 2 میلیون یورو خواستیم و حق رشد هم 500 هزار یورو می‌خواهیم. من خیلی این بچه را دوست دارم، خیلی مودب است و خیلی آقاست. هر تصمیمی باشگاه برایش بگیرد من تابعم.

او درباره حضور تیم بزرگسالان در اردوی تیم پایه عنوان کرد: وظیفه‌مان را انجام دادیم. تیم نوجوانان و نونهالان ما جام آورد و عشقشان این است که اشکان دژاگه و ایوب والی و ساسان انصاری برایشان تونل درست کنند. من تا به حال تونل ندیده بودم اما یک تونل دیدم که بازیکنان را کتک زدند و این بار گفتم این‌ها نوجوان هستند نزنید. فکر کنم 8-9 ملیپوش در همین تونل بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---