1403/02/08
21:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 14 مهر 1402 20:40

فولاد با استرسی که از قبل داشت، بازی کرد

مارتینز: فولاد یک تیم با شخصیت در اروپاست

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:مهم‌ترین نکته برد فولاد شکسته شدن زنجیره باخت‌ها بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،‌ خوان ایگناسیو مارتینز پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال فولاد مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: مهم‌ترین نکته این بود که زنجیره باخت‌های قبلی شکست‌. هوادار واقعا تیم خوبی دست و تمرینات خوبی هم داشته است.بازیکنانش نهایت تلاش خود را در زمین انجام می‌دهند‌. با وجود اینکه یک بازیکنش اخراج شد اما باز هم بازی خود را انجام دادند و این موضوع در کارشان دیده نشد.

وی افزود: فولاد در این بازی با استرسی که از قبل داشت، بازی کرد. امیدوارم از این برد به بعد تیم اعتماد به نفس داشته باشد و بتوانیم در ادامه فصل پیشرفت کنیم. سرمربی فولاد درواکنش به این موضوع که این برد چه قدر می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت تیم به روزهای خوب گذشته باشد، گفت: من امسال تیم را تحویل گرفتم و نباید درمورد اتفاقات سال‌های قبل حرف بزنم.

مارتینز درمورد اینکه بازیکنان تعویضی فولاد پس از صحبت با دستیاران او که به دلیل نداشتن کارت بازی روی سکو ایستاده بودند، وارد زمین می‌شدند، توضیح داد: مشکل خاصی نبود. فکر می‌کنم مدارکشان نرسیده بود.

وی درمورد دلیل انتخاب فوتبال ایران و اینکه  نظرش درمورد لیگ برتر چیست، توضیح داد: یک موضوع خیلی مهم وجود دارد که شاید به آن آگاه نباشید. ایران در آخرین جام جهانی بازی کرد. فولاد یک تیم با پرستیژ در اروپا است. این‌ تیم هم مثل پرسپولیس بزرگ است و وقتی پیشنهادی دارد تصمیم گرفتم به ایران سفر کنم و مربی این تیم بزرگ شوم. فولاد توانایی پیشرفت دارد.

سرمربی فولاد درواکنش به این سوال که این این تین تنها تیم لیگ برتر بود که توانست از تعطیلات استفاده کند، توضیح داد: من تازه به ایران آمده‌ام و نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم. باید باشگاه درمورد تعطیلات لیگ صحبت کند. البته اگر منظورتان این است که از این تعطیلات استفاده کردیم باید بگویم اعتقادی به عجایب نداریم و اتفاق عجیبی نیست. فقط تمرین کرده‌ایم. خیلی کار برای انجام دادن داریم.

مارتینز تصریح کرد: همانگونه که قبل از بازی با هوادار صحبت کردم فقط ۳_۲ تیم در لیگ برتر کیفیت بالاتری دارند. سایر تیم‌ها در یک سقف بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند.

وی درمورد اینکه فولاد با تفکرات علیرضا منصوریان بسته شده و آیا این نفرات با تفکرات خودش سازگار هستند، عنوان کرد: منصوریان تمام تلاش خود را در فولاد انجام داد. هرچند نتایج مثبتی نگرفت اما به این مربی باپرستیژ احترام می‌گذارم. از بازیکنان فولاد نیز خیلی تشکر می‌کنم که حرف‌های مرا گوش کرده و به آن احترام گذاشتند. نتیجه‌اش را هم در زمین دیدیم. ما به عنوان مربی از بیرون به بازیکن نگاه می‌کنیم و افرادی که بازی را می‌برند، بازیکنان هستند. از آنها راضی هستم زیرا صد در صد تلاش خود را انجام دادند.

سرمربی فولاد درمورد احتمال اضافه شدن بازیکنانی که در خارج از کشور با آنها کار کرده به این تیم، توضیح داد: بعدا به این مورد فکر می‌کنم. اجازه بدهید از ۳ امتیازی که امروز به دست آوردیم، لذت ببریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---