1403/02/12
19:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 08 آذر 1392 9:49

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تبریک گفتن کسب 4 سهمیه آسیا توسط ایران؛ یک حرکت ارزشی از متضرر شدن فوتبال ایران جلوگیری کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قطعی شدن چهار سهمیه ایران در رقابت های جام باشگاه های فوتبال آسیا را به مردم ایران و فوتبالدوستان تبریک گفت و از نقش مدیران و افراد دلسوز فوتبال کشور در این موفقیت یاد کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی پس از اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سهمیه کشورهای آسیایی اظهار داشت: ایران همانگونه که در بخش های مختلف یکی از کشورهای تاثیرگذار منطقه و آسیاست، از دیرباز به عنوان یکی از قدرت های فوتبال آسیا شناخته می شده و تیم های مختلف ما نیز حضور پررنگی در سطح ملی و باشگاهی در رقابت های مختلف این قاره داشته اند اما این حضور در سال های گذشته با کسر سهمیه ایران (سه سهمیه مستقیم+ حضور یک تیم در پلی آف) کمی کمرنگ شده بود و جای خوشحالی است که با تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و همکاری دیگر افرادی که در این موفقیت نقش داشته اند،ایران توانسته برای بار دیگر چهار سهمیه خود را حتمی کند و از کشورهای دیگری چون کره جنوبی، ژاپن و عربستان عقب نماند.
 
 
سیف اله دهکردی در تشریح این موفقیت،اظهار داشت: ملاک کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار تاریخچه فوتبالی کشورها،برگزاری لیگ های منظم و... داشتن استانداردهای لازم در چگونگی امور اداری و اجرایی باشگاه های فوتبال و همچنین توانایی کشورها در زیرساخت ها و اماکن ورزشی با استانداردهای لازمه برگزاری رقابت های فوتبال در سطح حرفه ای می باشد که مجموع این موارد در بازدید سال گذشته بازرسان AFC از ایران و اعلام نتایج و بیان موارد ایرادی موجود در پرونده فوتبال کشور باعث شد که با درایت و پیگیری مسئولان فدراسیون و بویژه آقای تاج،یک نوع حرکت ارزشی در بخش های مختلف برای جلوگیری از متضرر شدن فوتبال ایران را شاهد باشیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران،امتیاز کسب شده در این دوره از بازدید بازرسان AFC را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: امسال توانستیم یک امتیاز بی سابقه بگیریم و از 1000 امتیاز با 908 امتیاز از کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از ژاپن در مقام دوم بایستیم و این در حالی است که همواره مسائلی از این دست که پای منافع کشورها در آن در میان می باشد، با توجه به هزینه هایی که برخی از کشورهای اطراف برای کسب افتخار در ورزش می کنند،سعی و کوشش دوچندان مسئولان ما را می طلبد و بنده نیز با توجه به حضور باشگاه فولاد خوزستان در این رقابت ها شاهد بخشی از حجم بالای کار در رسیدن به این موفقیت بوده ام. 
 
سیف اله دهکردی در ادامه این موفقیت را به مردم فوتبال دوست ایران و به ویژه خوزستانی ها تبریک گفته و اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان در کنار حضور موفق خود در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی، یکی از نمایندگان ایران در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی آسیا خواهد بود و این موفقیتی بزرگ برای ورزش خوزستان به شمار می آید،در این میان مفتخریم که با حمایت ها و اقدامات ارزشمند انجام شده توسط مدیران استانی،مدیر کل ورزش استان خوزستان،رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و همچنین دیدگاه مثبت مسئولان شرکت فولاد خوزستان از این باشگاه، توانسته ایم از این میدان سرافراز بیرون آمده و مرکز استان خود را به عنوان میزبانی شایسته برای پذیرایی از حریف های بین المللی باشگاه فولاد معرفی کنیم.
 
مدیر عامل باشگاه فولاد در پایان افزود: این دومین تجربه باشگاه فولاد خوزستان در جام باشگاه های فوتبال آسیاست، در دور گذشته حضور این باشگاه و با توجه به مسائل پیشین قادر به میزبانی از حریف های آسیایی در استانمان نبودیم و با توجه به اینکه در حال حاضر به این مهم نائل آمده ایم می توان به حضور پرشور هواداران و موفقیت تیم فولاد خوزستان در این رقابتها و کسب افتخار برای کشورمان امیدوار بود.
 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---