1403/02/13
2:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 12 اسفند 1392 11:10

پاسخ سیف اله دهکردی به پیام محبت آمیز مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از پیام مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تشکر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی در پیامی خطاب به آقای فاضل بختیاری آورده است:
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان
با سلام
احتراما بدینوسیله از پیام محبت آمیز شما بابت موفقیت تیم فولاد خوزستان در بازی با تیم الجیش قطر در خانه حریف، نهایت سپاس و تشکر را به محضرتان تقدیم می دارد.
از خداوند متعال توفیق روزافزون حضرتعالی و همکاران محترمتان را در همه عرصه ها و کسب جایگاهی شایسته آن باشگاه و مطلوب هواداران فهیم استقلال در مسابقات لیگ برتر از خداوند متعال خواهانم.
گفتنی اینکه پیش از این مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان با صدور پیامی به جناب آقای سیف اله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، ضمن تبریک تساوی ارزشمند فولاد مردان خوزستانی در آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا، موفقیت های روز افزون این تیم در مسابقات لیگ برتر و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را آرزو نمود.

در پیام مهندس فاضل بختیاری آمده است:
آنگاه که غیرت خوزستانی و ایرانی رخ نمود، دیگر جایی برای محاسبه گری های سرمربی تونسی تبار الجیش و شاگردانش در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر با توجه به شرایط میزبانی آنها وجود نداشت و اینچنین با یک تساوی هوشمندانه دل میلیونها خوزستانی و ایرانی شاد شد و فوتبال بار دیگر بهانه ای شد برای شادی و نشاط و لذت مردم و پیش از همه این ها، البته اتحاد استانی آبی دوستان و سرخ دوستان.
فولاد مردان خوزستانی، سه شنبه شب اسفند 92، تیمی متحد بود و یکدل که از درون زمین تا بیرون و روی نیمکت و از روی سکوها تا بیرون ورزشگاه و جای جای این مرز و بوم و قطعا" این تساوی خارج از خانه، کمتر از برد نیست.
در ادامه این پیام آمده است: انشا الله، آوردگاه 20 اسفند ماه 92 برابر تیم الفتح عربستان در ورزشگاه غدیر اهواز با حضور فوتبالدوستان خوزستانی خصوصا" طرفداران فهیم باشگاهای فولاد و استقلال خوزستان بیش از هر زمان دیگری اتحاد، همدلی و یکرنگی خوزستانی ها در میدانهای حساس را با تدبیر و برنامه به نمایش خواهند گذاشت تا همه دست در دست هم در جهت اعتلای دوباره فوتبال این خطه زرخیر تلاش کنیم.
این تساوی ارزشمند گوارای وجود آنان که خلقش کردند و آنها که در حافظه تاریخی شان ثبت کردند.
من الله توفیق
برادر کوچک شما؛فاضل بختیاری

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

هامان
جمعه 16 اسفند 1392 2:57 AM
لایک

reza dabiri
چهارشنبه 14 اسفند 1392 12:21 PM
درود بر شما جناب فاضل بختیاری

حسین مسعودی
دوشنبه 12 اسفند 1392 2:02 PM
انشالله در روز 20اسفند به دور از هرگونه رنگ و لباسی و با تعصب وغیرت خوزستانی ورزشگاه رو پر خواهیم کرد. درود بر تعصب خوزستانی

حسین جمال پور
دوشنبه 12 اسفند 1392 1:02 PM
باسلام به همه خوزستانیهای باغیرت وتعصب امیدوارم هواداران خونگرم همه تیمهای خوزستانی باردیگرخاطرات شیرین گذشته های نه چندان دور رادوباره تکرار ودرس زیبایی به همه جامعه ورزش کشوربدهند*همه ان دستهایی راکه برای تشویق خوزستان محکم به هم میزنید می بوسم استقلال فولاد صنعت نفت شاهین و...هرکدام پاره ای ازپیکرفوتبال خوزستانند وهمه رادوست داریم.

rami 13
دوشنبه 12 اسفند 1392 12:24 PM
وعده ی ما 20 اسفند . . .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---