1403/05/06
9:33
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 24 فروردین 1393 16:20

قدردانی مشاور وزیر ورزش از اقدام بازیکنان فولاد

 مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران از اقدام باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدرانقلاب اسلامی درمراسم جشن قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال تقدیر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،در بخشی از پیام محمدخرم به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان آمده است:
ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان از سرزمین مردمی خونگرم، مقاوم و شهیدپرور وحرکت ارزشمند این بازیکنان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس قدرانی می کنم.
خرم در ادامه این پیام اظهار امیدواری کرد که همواره شاهد این حرکت ارزشمند و انقلابی درجهت زنده نگه داشتند یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی درتمامی عرصه باشیم.

 

دیدار اعضای تیم فولاد با خانواده شهید خلیل پور
بازیکنان تیم صدرنشین لیگ برتر پیش از عزیمت از شهر تبریز با خانواده شهید خلیل پور دیدار کردند و طی مراسمی نمادین جام سیزدهمین دوره از لیگ برتر را تقدیم به خانواده معظم این شهید جنگ تحمیلی کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهید خلیل پور در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور به این درجه نایل شده و این در حالی است که اصالتا تبریزی بوده و به این واسطه باشگاه فولاد خوزستان از سالیان پیش تا کنون با خانواده این شهید بزرگوار در ارتباط بوده و می باشد.
 اسماعیل عسکریان افزود: پس از کسب عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر که با پیروزی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز بدست آمد؛ بر خود واجب دانستیم از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آوریم و بدین منظور در محل هتل شهریار که با حضور تمامی اعضای تیم و کادر فنی صورت گرفت، جام قهرمانی را به خانواده شهید خلیل پور تقدیم کردیم .این مقام باشگاه فولاد در پایان اظهار داشت: در تماس های پیشین، این خانواده همواره تاکید داشتند تیم فولاد خوزستان در آخرین بازی خود که به میزبانی تبریز برگزار شد موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

گزارش تصویری مربوط به این مراسم

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

کولیان علی
یک شنبه 24 فروردین 1393 9:12 PM
ان شاء اله قهرمانی آسیا؛ممکنه فقط تلاش می خواد به نظر من این فولاد می تونه.

گسترش فولاد تبریز
یک شنبه 24 فروردین 1393 7:45 PM
پیام تبریک مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز http://gftclub.ir/news-1517-tabrik.html

محمد کنانی
یک شنبه 24 فروردین 1393 6:51 PM
مرسی جناب معاون باشد که ما را هم به چشم تیمهای تهرانی ببینید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1740 - مجموع امتیازات : 3539
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1543 - مجموع امتیازات : 2875
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1500 - مجموع امتیازات : 2717
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2781
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1458 - مجموع امتیازات : 2669
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1323 - مجموع امتیازات : 2049
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---