1403/01/09
21:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 25 شهریور 1393 11:5

سرپرست فولاد: متاسفانه نمی توانم همه چیز را بگویم

چه شد که یکدفعه آرش را محروم کردند؟

 سرپرست تیم فولاد خوزستان از اینکه نام محرومان جدید بابت ابطال کارت معافیت فوتبالیست ها، در این زمان منتشر شده، حرف های جالب توجهی به زبان آورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از (خبرآنلاین) حسین ابن قاسم با بیان اینکه شرایط پیچیده ای به وجود آمده، گفت: طی 4، 5 ماه گذشته، بارها لیستی حاوی بازیکنان سرباز و آنهایی که کارت معافیت شان باطل شده منتشر شد اما هرگز حتی در یکی از لیست ها، نام آرش افشین را ندیدیم.
او اضافه کرد: ما اصلا فکرش را نمی کردیم آرش هم جزو بازیکنانی باشد که کارت معافیت شان مشکل دارد. به عقیده من، مسائلی وجود دارد که فعلا نمی توانم به آن اشاره کنم اما مطمئن باشید پشت پرده تمام این اتفاقات، به یک جریان دیگری برمی گردد. بروید تحقیق کنید تا مشخص شود چرا یکباره نام افشین و 11 بازیکن دیگر را به عنوان بازیکنان سرباز جدید رسانه ای می کنند. مگر همین دو، سه روز قبل دوستان ما در سازمان لیگ نگفته بودند دیگر خبری از معافیت های مشکوک نیست، حالا چه شده که به یکباره می گویند آرش افشین را محروم کرده اند؟


سرپرست فولاد در پاسخ به این سوال که بهتر نبود به جای این کار، به باشگاه بازیکن سازی مثل فولاد خوزستان، سهمیه سرباز بدهند تا این باشگاه بتواند سرمایه های بومی خود را در اهواز حفظ کند، جواب داد: همان طور که گفتم این قصه، به امروز و فردا منتهی نمی شود. متاسفانه نمی توانم همه قضایا و آن چه در فوتبال ما اتفاق می افتد را بازگو کنم ولی بدانید که در باشگاه فولاد خوزستان، ما هم از برخی رفتارها و اتفاقات متعجب شده ایم. همین بازیکنان که می گویند کارت معافیت شان غیر مجاز است، چندی پیش از اداره گذرنامه با همین کارت های معافیت، مجوز و پاسپورت گرفته اند. بارها به خارج از کشور رفته اند و حالا معافیت شان ابطال شده است. برای ما، ابطال کارت های پایان خدمت عجیب نیست، اینکه یکباره و در این زمان به باشگاه فولاد گفته می شود آرش افشین محروم است، ما را شگفت زده می کند! بروید و ببنید چه کسانی این اسامی را اعلام کرده اند و آنها به دنبال چه مسائلی هستند.


او افزود: هنوز که نامه محرومیت آرش افشین به دست مان نرسیده اما چون اعلام رسمی شده، ما هم باید به فکر خارج کردن نام این بازیکن از لیست مان باشیم. همچنین این را می دانم که آرش افشین دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند و باید در پادگان، خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد.
ابن قاسم در مورد ابطال کارت معافیت فرزند دهکردی، مدیرعامل فولاد نیز گفت: من از این ماجرا خبر نداشتم ولی شک نکنید این قضایا نیز بی ارتباط به مسائلی که مطرح کردم، نیست. برخی می خواستند فولاد را با این حرف ها و رفتارها به حاشیه ببرند که حالا به خواسته شان رسیدند.
سرپرست تیم فولاد خوزستان در نهایت راجع به دیدار این هفته مقابل استقلال گفت: بازی سختی پیش رو داریم اما امیدوارم تا شروع این دیدار اتفاق بد دیگری رخ ندهد! فولاد بدون محروم و مصدوم به این بازی می رود و مطمئنا مثل دیدار با پرسپولیس، می خواهیم برنده و صاحب 3 امتیاز باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (27 نظر تا کنون)

تعصب خوزستان
پنج شنبه 27 شهریور 1393 2:47 PM
ماهواداران تا اخرش با تیم فولاد هستیم ومطمئن هستم با همین بازیکن ها باره دیگه چشم تمام فوتبال اسیا به خودمون خیره میکنیم به امیدپیروزی

فاروق
چهارشنبه 26 شهریور 1393 3:43 PM
چرا یدفعه قبل بازی با استقلال اسم آرش رو جزو کسانی که کارت پایان خدمت شون باطل رو زدن ... قصد شون فقط بهم ریختن تمرکز فولاد مردان فولاد قبل بازی هست.

محمد
چهارشنبه 26 شهریور 1393 1:33 PM
مهدي بدرلو و چاگو اگر وسط زمينو خوب ببندند با ساسانو سروش استقلالو وي زنيم

محمد فولادي
چهارشنبه 26 شهریور 1393 1:11 PM
بابا از قرادادشون كم كنيد خدمتشون رو بخريد اينم 50 ميليون بيشتره

رسول
چهارشنبه 26 شهریور 1393 11:37 AM
چرا وقتی تیمهای خوزستانی قهرمان میشوند سال بعد باید تاون این قهرمانی را پس بدهند اگه همگی یادمون باشه یه زمانی شاهین اهواز قهرمان جام حدفی شدو سال بعد تیمو بهم ریختن و فولاد چند سال پیش قهرمان شد و سال بعد باخریدن ستارهای تیم تیم رو بهم زدن و امسال دیگه چیزی نداشتند ا. اول فصل شروع کردن پیله کردن به کارت پایان خدمت بازیکنا بابا بس کنید این قدر تو سر این جوانهای با استعداد نزنین همین بازیکنان اگه تو یک کشور دیگه بودن هزار امکانات برایشون فراهم میکردن و ازشون بنحو احسن استفاده میکردن

 1 2 3 4 5  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---