1403/02/04
10:51
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 29 دی 1395 18:3

امیدوارم نتایج بهتری در آینده رقم بخورد

سعداوی: مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است گل‌های بدی خوردند ولی به دنبال ارائه یک بازی زیبا بودند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوستان، نعیم سعداوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به بازی بپردازیم باید بگویم از لحاظ فکری آمادگی این مسابقه را داشتیم و شناخت خوبی نسبت به حریف پیدا کرده بودیم اما فرصت و زمان لازم را نداشتیم. فقط با یک جلسه تمرین مقابل پرسپولیسی با چنین کیفیت حاضر شدیم.
وی ادامه داد: وقتی چنین گل‌هایی در بازی دریافت می‌کنیم، در مقابل تیمی با این کیفیت ناامید کننده است. ما دنبال این بودیم که بازی زیبا را به نمایش بگذاریم اما همین باعث شد گل‌های بدی دریافت کنیم. از تمام هواداران که با تمام وجود حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این قول را می‌دهم که روزهای خوب در انتظار بازیکنان فولاد باشد. مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است. گل‌های بدی دریافت کردیم اما مهره‌های باکیفیتی را در اختیار داریم.سرمربی فولاد خوزستان گفت: همه تعویض‌های ما در راستای تهاجمی‌تر شدن بازی بود و تلاش کردیم که به حریف گل بزنیم اما طبیعت فوتبال همین است و زمانی که حمله کنید، ضد حمله می‌خورید.او با قبول مسئولیت شکست مقابل پرسپولیس افزود: ما به دنبال این بودیم که نتیجه را جبران کنیم و شرمنده هواداران نشویم. نمی‌خواستیم در شهر خودمان این نتیجه رقم بخورد. تلاش کردیم اما به نتیجه نرسیدیم.سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش با سه گل مقابل پرسپولیس شکست بخورد، تاکید کرد: به هیچ وجه به این نتیجه فکر نمی‌کردم. من به توانایی‌های بازیکنانم فکر می‌کردم. از تیم حریف شناخت داشتیم. بازی زیبایی را شاهد بودیم و بیش از این نمی‌توانیم کاری کنیم. در مجموع از زحمات و تلاش بازیکنانم ممنونم. ما هنوز زنده هستیم، نفس می‌کشیم و امید داریم که تا آخر فصل جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. با این هواداران خوب گام‌های محکمی را برمی‌داریم و در پایان لیگ سرافراز باشیم.
سرمربی فولاد درباره عملکرد ارنست بازیکن خارجی و جدید این تیم که مقابل پرسپولیس به میدان رفت، افزود: باید قبول کنیم که ارنست 6-7 ماه از فوتبال دور بوده و نیاز به زمان دارد تا با این تیم هماهنگ شود. شرایط این بازی به گونه‌ای نبود که هر بازیکنی بتواند به میدان برود. مقابل تیمی مانند پرسپولیس باید با احتیاط عمل کنید. با توجه به اینکه دو بازیکن جدید جذب کرده‌ایم فشار از روی 11-12 بازیکنی که از ابتدای لیگ بازی کرده‌اند برداشته می‌شود. ما بیشتر از 30 بازی در طول فصل انجام می‌دهیم و نیاز به بازیکنان بیشتری داریم. این‌ها را مطرح نکردم که شکست‌مان را توجیه کنم. مسئولیت شکست را بر عهده گرفته‌ام و امیدوارم نتایج بهتری در آینده رقم بخورد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (20 نظر تا کنون)

ناصر
شنبه 02 بهمن 1395 6:43 AM
آخه چه جوری سه بار .......شدید ؟؟؟؟ ............. اون قیچی اگه میرفت تو دروازتون وای ........ خلاصه بد ......شدید .

مهدی چنانی
شنبه 02 بهمن 1395 2:49 AM
خواهش میکنیم به فکر جذب یک مدافع چپ خوب باشید از جمله: میلاد زنیدپور. عقیل کعبی. جماعتی. میثم مجیدی. برای فصل آینده هم از هم اکنون به فکر خرید بازیکنان خوب و بومی باشید که توان قدرتی و تکنیکی و سرعتیه خوبی دارند که این نفرات میتوانند ضامن قهرمانیه مداوم فولاد باشند (1زهیوی 2بیت سعید 3حکیم نصاری 4منتظری 5آرش افشین 6سوشا مکانی 7مهدی زبیدی 8عباس بوعذار 9میلاد میداودی) به اضافه 9بازیکن کنونی (1وکیا 2کرمی 3والی 4دورقی 5بوحمدان 6شریفات 7ناصری 8طهماسبی 9یک مدافع چپ خوب که هم اکنون باید جذب بشود) باتشکر

مهدی چنانی
یک شنبه 03 بهمن 1395 12:34:35 AM
جذب این نفرات درقالب تیم فولاد میتواند سالهای متدام قهرمانی در تورنمتهای ایران وآسیا را بیمه کند و بومی ترین تیم خواهیم شد و فقط دو دروازبان لیست 18نفره غیره بومی هستند.سیستم4.2.3.1ونفرات ترکیب=دروازبان:(سوشا مکانی). دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:(مهرداد جماعتی). مدافعان وسط:(پژمان منتظری) و کرمی. هافبکهای دفاعی:دورقی و (حکیم نصاری). هافبک طراح:(رحیم زهیوی). وینگر راست:شریفات. وینگر چپ:(آرش افشین). مهاجم نوک:(حسن بیت سعید). ذخیره ها:طهماسبی.والی.ناصری.بوحمدان.(عباس بوعذار).(مهدی زبیدی).(میلاد میداودی)
مهدی
جمعه 01 بهمن 1395 7:44 PM
چرا یوسف وکیا بازی نکرد سروش سعیدی باش فسخ کنید خوب نیست

مهدی چنانی
پنج شنبه 30 دی 1395 8:57 PM
امیدوار بودیم پرسپولیس را شکست دهیم و بریم به ردهء چهارم و به صدر جدول نزدیکتر بشویم ولی قسمت نبود و روز فولاد نبود،البته در این بین اشتباهاتی رخ داد از جمله اشتباهات عجیب دروازبان و مدافعان و پاس ندادنهای ساسان و محتاطانه کار کردن سرمربی محترم تیم آقای سعداوی که باید از ابتدا وکیا یا ناصری را در پست دفاع راست میگذاشت و انصاری باید در پست وینگر چپ به میدان میرفت و انفور در پست مهاجم نوک.که البته این بازی دیگر تمام شده و باید با اضافه شدن رحمانی و دورقی و یک دفاع چپ به آینده بسیار امیدوار بود.

منصور
پنج شنبه 30 دی 1395 6:54 PM
مهم نیست.قابل توجه کادر فنی :ببینید تیم چکار کرده که حتی 1نفر هم کامنت نگذاشته .کلا همه را بردبد به کما ماشالله.با هواداران در شهر که صحبت میشد میگفتند اصلا دیگه اسم فولاد را نیار ببینید چکار کردید؟؟ زنده باد فولاد قهرمان 1393

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1693 - مجموع امتیازات : 3492
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1291 - مجموع امتیازات : 2017
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---