1403/01/30
18:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 08 دی 1401 16:4

نکونام: مصدومیت های بلند مدت گریبان ما را گرفت

با تمرکز و انگیزه بالا باید به مصاف هوادار برویم

فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه خانگی خود به مضاف تیم هوادار خواهد رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی برابر هوادار گفت: می دانیم که با یک تیم خوب و با برنامه دیدار داریم. آنها خوب فوتبال بازی می کنند و تیم قابل احترامی هستند. قطعا باید با تمرکز و انگیزه بالا وارد زمین شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. تمام تلاشمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا آخرین بازی خانگی‌مان در نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا ان‌شاءالله برای ادامه مسیر، پیش برویم.

وی در ادامه گفت: ما در 2 بازی اخیر پنج گل زده ایم. اما اگر بخواهیم اتفاقات و تصمیم گیری ها از روز اول صحبت کنیم، شاید نشود خیلی واضح، خیلی چیزها را بیان کرد. تا زمانیکه تیم ما شرایط نرمال داشت، در لیگ دوم بودیم. ولی حواشی، مشکلات و مسائل مختلفی که نمی توان درباره آنها صحبت کرد، باعث شد تیم ما به حاشیه برود و شرایط عادی خود را از دست بدهد. شما می دانید که یک ثانیه در فوتبال، سرنوشت یک تیم را عوض می کند. ولی ما نزدیک به یک ماه تا 40 روز درگیر حواشی بودیم و متأسفانه شرایط تیممان به هم ریخت.

او ادامه داد: پس از تعطیلاتی که داشتیم، شرایط تیممان یک مقدار... باز هم می گویم، شرایط تیممان یک مقدار به حالت معمول بازگشت. در 2 بازی آخر چهار امتیاز گرفته ایم. بازی آخر برابر ذوب آهن را باید می بردیم ولی تیم حریف خوب دفاع کرد و تمام روزنه ها را بست و نتوانستیم گل بزنیم. اگر در بازی قبل با اختلاف سه گل می بردیم، هیچ اتفاقی رخ نمی داد. به هر حال این از جذابیت های فوتبال است. مثلا فرانسه در دقیقه 123 گل نمی زند تا قهرمان شود و در ضربات پنالتی می بازد. این از جذابیت های فوتبال است که این اتفاقات تلخ برای همه رخ می دهد. اما حواشی امسال، کمر تیممان را شکست.

نکونام اظهار داشت: نسبت به نفراتی که جذب می کنیم، خروجی نیز داریم. با چند بازیکن صحبت کرده ایم. بازیکنانی که در پست های مختلف نیاز داریم را در حال مذاکره هستیم تا جذب کنیم. خودتان می دانید که ما کمبود بازیکن داریم. شرایط مصدومیت، محرومیت، سرما خوردگی و وضعیتی که در کوران مسابقات برایمان پیش آمد، باعث شد تا کمبود بازیکن داشته باشیم. ولی باید به هر نحوی که شده این 2 بازی را پشت سر بگذاریم تا تیممان برای نیم فصل دوم آماده شود.

سرمربی فولاد در مورد مصدومیت های تیمش گفت: خودتان می دانید در فوتبال روز دنیا که تحت فشار بالاست، آسیب دیدگی ها در تمام تیم ها زیاد است. حتی بازیکنان بزرگ دنیا نیز دچار مصدومیت هایی می شوند که شاید فوتبال طرف تمام شود. این مسائل به فرم بدن، نحوه عضلات بدن و به همه چیز بستگی دارد و ممکن است برای هر کسی رخ دهد. مثلا صحنه مصدومیت علی قربانی را ببینید، یک پرش خیلی ساده بود و در هنگام فرود، متأسفانه پا را بد گذاشت و در یک لحظه اتفاقی افتاد که منجر به مصدومیت او شد. تقریبا می توان گفت که مصدومیت های عضلانی در تمام دنیا رایج است. به طور مثال، سال گذشته در جریان بودم 2 تیم اسپانیایی چقدر مصدومیت داشتند. من آمار اینها را دارم و اگر خواستید می توانم در اختیارتان قرار دهم. ولی آسیب دیدگی هایی مانند علی قربانی را کسی نمی تواند پیش بینی کند.

او ادامه داد: به طور مثال ادن هازارد که به رئال مادرید آمد، همیشه مصدوم بود و شرایط ریکاوری او سخت پیش رفت. حتی سرخیو راموس با آن عضلات و بدن فوق العاده آماده، در پاریس سن ژرمن مصدوم شد. این اتفاقات برای هر کسی می تواند رخ دهد و قابل پیش بینی نیست. حتی خود من در بهترین لیگ دنیا بازی می کردم و دچار آسیب دیدگی شدم. این جزو طبیعت فوتبال است و کسی نمی تواند بگوید درست است یا غلط. اما اینکه تعداد مصدومیت ها چقدر باشد، خیلی مهم است. متأسفانه مصدومیت های بلند مدت گریبان ما را گرفت و این اتفاقات افتاد که تیممان با مشکلات زیادی مواجه شد. ولی به هر حال اینها فقط اتفاقاتی است که من در مورد آن صحبت می کنم تا شفاف باشد، وگرنه من از غیبت هیچ کدام از بازیکنانم گله ای ندارم. آنها کسانی هستند که می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند. ما یک تیم هستیم و تمام بازیکنانی که اکنون هستند، آماده اند تا برای بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نیم فصل اول را به پایان برسانیم. خودتان دیدید عملکرد، رفتار و شخصیت تیم ما پس از تعطیلات کاملا متفاوت بوده و درون زمین این را نشان داده ایم. نیاز داریم که برای هر بازی، این وضعیت را بهبود ببخشیم.

نکونام در پایان نیز گفت: تمام بازیکنان وقتی به تیمی می روند، تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. این اتفاق در همه جا رخ می دهد. بهترین بازیکنان دنیا به تیم یا شهری می روند که با آن محیط یا شرایط جدید، وفق پیدا نکنند. شاید شرایط زندگی، رختکن، بازیکنان، هم پستی ها یا افرادی که کنارشان بازی می کنند، باعث شود شرایط برایشان خوب پیش برود و نتوانند عملکردی که خودشان دوست دارند را به نمایش بگذارند. ولی تمام بازیکنانی که نیم فصل اول در تیم ما بودند، تلاش کردند بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند. شاید در خیلی از بازی ها نتوانستند آن چیزی که مدنظر ما و خودشان است را به نمایش بگذارند. هیچ مشکلی نیست. به هر حال ما از این اتفاقات در فوتبال دیده ایم. هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد که هر بازیکنی پس از انتقال به باشگاه جدیدی، دوباره بهترین باشد یا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و می تواند برعکس آن نیز رخ دهد. اینها را در فوتبال دنیا دیده ایم و در لیگ ایران نیز قطعا نمونه های بیشتری را داریم می بینیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---