1403/02/28
6:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 12:18

کاهکش: برای دو بازی باقیمانده تلاش می کنیم

می توانیم نتیجه رفت مقابل نفت تهران را جبران کنیم

سرپرست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان گفت: در حالی که در دیدار مقابل تیم نفت تهران سه بازیکن خود را در اختیار نداریم اما تمامی سعی اعضای تیم کسب پیروزی در این دیدار می باشد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا کاهکش با اشاره به برنامه تمرینی تیم فولاد برای دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم نفت تهران، اظهار داشت: پس از دیدار با تیم استقلال اهواز بازیکنان ریکاوری کردند و امروز نیز بر اساس برنامه سرمربی به استراحت پرداختند تا انشالله از فردا با جدیت تمرینها را شروع و تا روز جمعه به صورت منظم ادامه دهیم تا با آمادگی هرچه بیشتر مقابل تیم نفت تهران قرار بگیریم.
وی در ادامه افزود: زمان سفر تیم به تهران نیز برای صبح روز شنبه برنامه ریزی شده و در این شهر هم یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و در جلسه کادر فنی با بازیکنان نکاتی در خصوص این بازی بررسی خواهد شد.
علیرضا کاهکش با اشاره به وضعیت فولاد خوزستان در جدول رده بندی عنوان کرد: با تلاش بازیکنان و مدیران باشگاه شاهد افزایش امتیازهای تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم بودیم و با توجه به روحیه بازیکنان می توانیم نتیجه دور رفت بازی مقابل نفت را جبران کرده و هشتمین پیروزی نیم فصل دوم را جشن بگیریم. خوشبختانه دیگر تهدید سقوط شامل تیم ما نیست و باید بهترین استفاده را از دو بازی باقیمانده برده و امتیازهایمان را افزایش دهیم.
سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم فولاد در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر مهرداد بایرامی و اسماعیل شریفات را به دلیل مصدومیت و ساسان انصاری را به علت سه کارته شدن در این بازی در اختیار نداریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

فولاد💓
جمعه 17 اردیبهشت 1395 7:44 AM
فراموش نکنیم که بیش از 50 درصد از امتیازات را از تیم های پایین تر از فولاد گرفتیم.6 امتیاز از سیاه جامگان 6 امتیاز از استقلال اهواز و 4 امتیاز از ملوان 2 امتیاز از راه آهن.

توفیق
سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 1:26 AM
نفت تهران تیم خوبیه ولی ما فولاد هستیم روی زمین بازی میکنیم و موقعیت خلق میکنیم امیدوارم با برگشتن سروش و ایوب و چند تا خرید خوب دوباره قدرت فولاد رو به لیگ تحمیل کنیم

امین
دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 6:46 PM
سلا چرا در مورد روند ساخت ورزشگاه فولاد در سایت به اصطلاح فولاد اطلاعات داده نمیشه .نکنه به سرنوشت نقشه جهان دچار شده فولادی که دایه برنامه ریزی داره چرا زمان بهره برداری مشخصی رو تعیین نمیکنه*** پاسخگویی مدیر سایت: در رابطه با اطلاع رسانی سیاست شرکت فولاد خوزستان اینگونه حکم می کند اما کار ساخت و تکمیل این پروژه در حال پیگیری می باشد

فولادیم
دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 2:08 PM
فقط خداییش یه فکری بحال برخی لیدرهای حاشیه ساز کنین که شک ندارم فقط منافع شخصی و مالیشون باعث شده دور فولادباشن و باعث زده شدن هواداران واقعی از استادیوم رفتن شدن

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---