1403/02/28
9:12
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 02 خرداد 1395 17:1

هیات مدیره تصمیم می گیرد

توضیحات سرپرست تیم فولاد در مورد سرمربی

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیات مدیره این باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای جام شانزدهم تصمیم گیری می کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا کاهکش اظهار داشت: سیاست باشگاه فولاد خوزستان برای گزینش سرمربیگری استفاده ازافراد بومی می باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این باشگاه دارای آکادمیک فوتبال است همچنین مصمم هستیم تا برای جام آینده از بازیکنان پرورش یافته خود استفاده کنیم.
کاهکش در مورد افراد جدا شده از این تیم گفت: علاوه بر دراگان اسکوچیچ که به صورت توافقی از ما جدا شد ساسان انصاری که با ما قرارداد مشروط داشت هم به صورت توافقی جداشد،ضمن آنکه باشگاه روی لئونارد مساریچ و کوئه ماها دو بازیکن خارجی نظر مساعد ندارد و احتمالا این دو بازیکن در جام شانزدهم با ما نخواهند بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به اتمام قرارداد برخی بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: ازجمله این بازیکنان مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، مهرداد جماعتی، مهرداد بایرامی، بهمن کامل،  امیرحسین فشنگچی، محمد رضا خانزاده، اکبرایمانی، علیرضا سلیمی و حسین ابراهمی است.
وی افزود: ماندن و یا رفتن این بازیکنان به نظر باشگاه و سرمربی آینده تیم بستگی دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

محمد
چهارشنبه 05 خرداد 1395 12:39 AM
اگه اکادمی داشتیم که امسال این وضعیتمون نبود واقعاکه

مرتضی
سه شنبه 04 خرداد 1395 1:42 AM
خواهشا یه مربی خوب بیارین و بازیکنای خوب بومی

فولادیم
دوشنبه 03 خرداد 1395 8:24 AM
آقای اژدری گل ،، اعضاء فعال سایت فولاد رو فراموش نکنید.....

توفیق
یک شنبه 02 خرداد 1395 7:19 PM
از قهرمانی استقلال خوزستان توی لیگ خوشحال شدیم ولی تیم اول استان فولاده با دو قهرمانی لیگ برتر و چند بار حضور در آسیا و آکادمی ستاره ساز و ... پس از مدیران خواهش میکنیم فولاد طوری بسته بشه که سال آینده توی جام حذفی و لیگ مدعی باشیم نه اینکه برای بقا بجنگیم

amordad
یک شنبه 02 خرداد 1395 5:28 PM
آقای کاهکش.......در مورد بودجه و هدف باشگاه در فصل آینده از هیات مدیره بپرسید و به هواداران اعلام بفرمائید . دوباره خرداد و دوباره نگرانی و اضطراب هواداران فولاد.امیدوارم کابوس پارسال تکرار نشود.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---