1403/02/28
9:12
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 12 مرداد 1395 15:26

سرپرست تیم خبر داد؛

درخواست فولاد برای تعویق دیدار با ذوب‌آهن

باشگاه فولادخوزستان خواستار تعویق یک روزه دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر ذوب‌آهن شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با (ایسنا)، ‌اظهار کرد: ‌بازی ما پرسپولیس شب گذشته (دوشنبه) برگزار شد و آن موقع هم پروازی برای برگشت ما به اهواز نبود و بر این اساس یک روز استراحت و تمرین‌مان را از دست دادیم. ما اکنون می‌خواهیم به سمت فرودگاه تهران برویم تا عازم اهواز شویم.
علیرضا کاهکش، افزود: بر این اساس ما فرصتی برای ریکاوری و تمرین نداریم و تیم باید پنج‌شنبه نیز عرق‌گیری و روز جمعه بازی کند و با توجه به این موضوع از سازمان لیگ به صورت کتبی در خواست کردیم که بازی ما با ذوب آهن از هفته سوم مسابقات، با 24 ساعت تاخیر برگزار شود که البته هنوز جواب قطعی به ما داده نشده است.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ‌درست است که هفته چهارم لیگ مصادف با اردوی تیم‌ملی می‌شود و بازیکنان ملی‌پوش هم باید در آن تاریخ زودتر به اردو بروند ولی ما و تیم سیاه‌جامگان که در هفته چهارم با یکدیگر بازی داریم، ‌ملی‌پوشی نداریم و فکر می‌کنم اگر آن بازی هم با یک روز تاخیر برگزار شود، هیچ خسارتی به کسی وارد نشود.

وی درادامه نیز در خصوص  تساوی شب گذشته فولاد برابر پرسپولیس، عنوان کرد: ‌فکر می‌کنم بازیکنان آن‌چه مدنظر کادر فنی بود را پیاده کردند و به نظرم یک بازی جذاب بود. فکر می‌کنم با توجه به بضاعت و نیمکتی که ما در حال حاضر داریم، نتیجه برای ما قابل قبول است.

کاهکش همچنین درباره این‌که چرا نامه بخشش ایوب والی روز یکشنبه صادر نشد؟ گفت: ‌ما از چند ماه قبل در این زمینه مکاتباتی با سازمان لیگ و فیفا داشتیم و آقای تاج هم در نهایت به ما قول داد که روز یکشنبه (دهم مردادماه) ‌نامه بخشیده شدن او را به ما بدهد تا برای بازی با پرسپولیس هم مشکلی نداشته باشد. ما هم بر این اساس حتی والی را با خودمان به تهران آوردیم ولی دقیقه 90 اعلام کردند که نامه عفو او را روز سه‌شنبه یعنی امروز به ما تحویل داده می‌شود. به هرحال ما منتظر هستیم که تا پایان وقت اداری امروز، نامه عفو او را بگیریم تا در هفته‌های آینده با صلاحدید کادر فنی از او استفاده کنیم.
وی افزود: ‌جلسه کمیته استیناف ‌عصر امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود و منتظر هستیم تا ببینیم خروجی این جلسه چیست و ان‌شاءالله خبرهای خوبی به ما بدهند و مسوولان به قول‌شان عمل کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

توفیق
پنج شنبه 14 مرداد 1395 10:01 PM
باشگاه های حریف باید همکاری کنن و گرنه برداشت ما اینه که میخوان از فرصت سو استفاده کنن

فولاد خوزستان
چهارشنبه 13 مرداد 1395 11:27 AM
سلام. چرا امتیاز فصل قبل مربوط به بخش پیش بینی صفر نشده؟ نفرات جدید نمیتونن با قبلی ها رقابت کنن

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---