1403/02/07
4:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 24 دی 1393 15:48

در رابطه با سرمربی تیم امید؛

توضیحات مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان

داریوش هرمزی به دلیل عدم توافق نهایی با تیم نفت امیدیه مجددا به تیم امید فولاد خوزستان برگشت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان وضعیت این تیم ها را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم که با ادامه روند رو به رشد و  پیروزی های مجموعه تیم های پایه فولاد خوزستان به تکرار عناوین مهمی که سال گذشته به آن دست یافتیم، مجددا نائل آئیم.
علی سویلمی همچنین افزود: در حال حاضر تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان فولاد جزو صدرنشینان رقابت های این فصل هستند و امیدواریم با کوشش و انگیزه بالایی که در بازیکنان این تیم ها سراغ داریم در پایان فصل به اهدافمان برسیم.

 وی همچنین با اشاره به وضعیت تیم امید فولادخوزستان اظهار داشت: در ابتدای این فصل تیم امید ما با کمی تأخیر توانست خود را به جمع مدعیان برساند و در حال حاضر در میان تیم های بالای جدولی قرار دارد و با برنامه ریزی کادرفنی می توان به قهرمانی این تیم هم خوشبین بود.

 مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص تغییر سرمربی تیم امید فولاد خوزستان، اظهار داشت: با توجه به مذاکرات مسئولان باشگاه نفت امیدیه با سرمربی تیم امید فولادخوزستان و توافقات اولیه که البته ما در جریان این امور نبودیم، سرپرست و مدیر عامل این باشگاه به دفتر اینجانب آمدند که با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر امید و اهداف باشگاه که قهرمانی جزو اولویت های آن است با این موضوع موافقت نکردیم.

سویلمی در ادامه افزود: بعد از گذشت دو- سه روز از این موضوع نمایندگان نام برده با مراجعه به دفتر مدیرعامل باشگاه مجددا در خصوص انتقال آقای هرمزی درخواست نمودند که آقای دهکردی در جواب آنها ضمن موافقت ضمنی اظهار داشت که انتقال این مربی زیر نظر تیم های پایه بوده ولی درکل بنده با توجه به لزوم کمک به باشگاه امیدیه با این موضوع موافق هستم.

 مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان در ادامه افزود: در نهایت بنده نیز با توجه به پیشنهادات قابل قبولی که باشگاه نفت امیدیه به آقای هرمزی داده بود و اصرار ایشان رضایت دادم ولی قرار بر این شد که توافقات به صورت یک قرارداد رسمی ذکر شود، پس از این جریانات آقای داریوش هرمزی ضمن حضور در تمرینات تیم نفت امیدیه و برگزاری جلسه معارفه همراه با این تیم به تهران رفت و یک دیدار برگزار کرد و پس از بازگشت به اهواز نزد ما آمد و از عدم توافق نهایی با مسئولان آن باشگاه خبر داد و به این ترتیب ما نیز مجددا از ایشان برای هدایت تیم امید فولاد خوزستان استفاده کردیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

ناصر رحیمی فر
شنبه 27 دی 1393 7:39 PM
به امید قهرمانی فولاد در تمامی رده هاس سنی

استاد دانشگاه
شنبه 27 دی 1393 11:22 AM
سلام دوستان به آدرس زیر برید و به فولاد رای بدید. هر روز میتونید رای بدید. از هفته گذشته تا الان آمار فولاد بهتر شدهhttp://www.football-clubs.com/afc/

مسعود بدری
جمعه 26 دی 1393 6:38 PM
آقا داستان این امید نظری جدیه اگه میشه جواب بدین نگرانیم؟؟؟*** پاسخگویی: این بازیکن در اردوی فولاد حظور دارد ولی هنوز جذب آن قطعی نشده است

amordad
پنج شنبه 25 دی 1393 3:15 PM
تجربه خوبی برای مربیان تیمهای پایه باشگاه فولاد بود تا به اهمیت و ارزش کار خود و باشگاه فولاد بیشتر پی ببرند . در ایران فقط به فولاد می توان عنوان باشگاه را داد .

سجاد ملايي، شوش دانيال
چهارشنبه 24 دی 1393 7:25 PM
ايشالا همه فولاديها برگردن مثل افشين ، سروش، عبداله، والي، سعيدي و ....

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---